Home » NIEUWS 2021

NIEUWS 2021

Als stichting doen wij niet alleen aan bemiddeling van honden, maar we doen nog veel meer. We ondersteunen de rescuers, zetten ons ins om ook oudere honden te plaatsen, helpen met de extra dierenartskosten wanneer een dier een operatie nodig heeft. We helpen wanneer er reparaties nodig zijn in de asiels van onze rescuers en we zorgen ook dat er honden uit de dodingsasiels gered worden.

Hier delen wij nieuws met betrekking tot onze extra acties, maar ook dierennieuws uit de media.

8 februari 2021
**** BREAKING NEWS ***

Maar liefst 6 lieve ongewenste "zielen" onder erbarmelijk omstandigheden, zijn vanochtend door ons contact Florin gered uit 1 van de ergste public shelters in Roemenie.....

De situatie aldaar is zeer schrijnend en verdrietig, uigemergelde honden, vieze kennels, nat en koud beton...

Wij waren als team, samen met Florin hier al 2 weken achter de schermen druk mee bezig. Een zware taak.... Maar deze lieverds zijn gered!

Zij gaan in opvang bij RINGOLAND, waar de honden liefdevol worden verzorgd en eerst kunnen aansterken. Als de dierenarts de honden heeft gecontroleerd, gezond zijn, komen zij ter bemiddeling en plaatsen wij deze knapperds hier en op onze website.

Blijf ons volgen, Stichting Friends4straydogs redt honden zelf en werkt alleen samen met betrouwbare contacten met hetzelfde doel als wij.

Alle honden die zijn gered verblijven eerst bij een goede opvang. Onze stichting bemiddeld geen honden direct vanuit zogenaamde dodingsasielen. Hierdoor is er meer over de honden bekend mbt karakter en energie niveau. En zo kunnen wij op deze manier een goede match proberen te vinden met bijpassende goede en serieuze kandidaten.Dit is het verschil hoe wij werken en hoe (de meeste) andere werken.

De opvangkosten betalen wij per maand, deze kosten worden niet ingedekt door de onkostenbijdrage, een hond zou zo onbetaalbaar worden en dat willen wij niet. Wij geven juist alle honden een kans, ook oudere en volwassen honden, ipv alleen maar pups. Integendeel.

Juist voor de oudere honden is de bijdrage voor de onkosten bij adoptie aangepast in de hoop dat toekomstige baasjes nadenken en hierin een bewuste keuze maken.

Helpt u ook mee?
Dit kan al vanaf 2 euro per maand.
Als u een hond wilt sponsoren op afstand dan kan dit ook!

De opvang-kosten per maand zijn 35 euro per hond.Dit is voor voer, huur accommodatie (alle honden krijgen hier een eigen mand en schone dekentjes en goed voer), schoonmaak medewerkster en brandstof naar de dierenarts.

Ringoland is 1 van de beste fosters voor rescue-honden in Roemenie, daarom werken wij graag met deze Rescue-organisatie samen.Betrouwbaar en met een hart voor de dieren.

Hier leest u hoe:https://www.stichting-friends4straydogs.nl/donateurs-friends

Eerder hulp vanuit onze stichting kunt u ook zien op onze website.

Help ons honden redden, wij kunnen dit niet alleen!Stichting friends4straydogs werkt volledig Non-profit, voldoet aan de gestelde eisten, kvk , ubn en vakbekwaamheid.

Heeft u een vraag? neem dan met ons contact op via :stichtingfriends4straydogs@yahoo.com

Hartelijk dank voor uw aandacht en hartelijk dank voor uw HULP.

Met vriendelijke groeten,

Thea, Tessa en Ina