Home » Donateurs & Friends » SPONSOR een Kansarme HOND

SPONSOR EEN KANSARME HOND OP AFSTAND

Net als u willen wij alle honden die geen kansen hebben helpen. Al die lieve snoetjes en mooie puppie ogen!

Maar ja.... U heeft al een huis vol met dieren! Ik heb geen ruimte! Het gaat niet samen met mijn andere dieren! Ik heb er geen tijd voor!

Toch kunt U ook een handje helpen!!

Met een kleine vaste bijdrage per maand of een eenmalige donatie kunt u ook een steentje bijdragen aan het leed van deze dieren!
U kunt vaste donateur worden door u aan te melden via het aanmeldformulier.

1 Juli 2021

*** RESCUE AKTIE *** BLINDE REU STEVIE

Klik op de afbeelding om ons te helpen via een Tikkie!

**** UPDATE RESCUE AKTIE **** STEVIE de blinde reu in het dodingsasiel. HELP ons deze hond REDDEN!

FANTASTISCHE NIEUWS, Florin van Ringoland de opvang waar wij mee samenwerken voor het redden van Stevie Wonder, de reiskosten zijn ondertussen ingezameld! Waarvoor onze hartelijke dank! Morgen hopen wij Stevie te kunnen halen uit deze vreselijke gevangenis. Florin heeft een lange reis voor de boeg, 7 uur rijden voor het ophalen van Stevie.

NU NOG DE MEDISCHE KOSTEN, zodat Stevie naar de dierenarts kan gaan en wij voor hem goede voeding en eventueel medicatie of onderzoeken kunnen bekostigen. Wie weet is er een behandeling mogelijk. Dit willen wij zeker laten onderzoeken.

Ouwe blinde STEVIE (Wonder)

Daar zit je dan afgedankt, blind.... in een vreselijk dodingsasiel...... Dat kan toch niet.....

Daarom willen wij deze lieve hond redden!!
Morgen kan hij uit de ps worden gered, echter de afstand naar de opvang is heen/terug reis 7 uur rijden met een auto. De kosten hiervoor zijn 120 euro, inclusief gebruik auto, chauffeur en de brandstof.
Daarnaast de medische kosten en de opvangkosten a 35-40 euro per maand.
Er komt een pagina op onze website voor up-date;s en sponsoring.

DAAROM VRAGEN WIJ UW HULP !
Dit kan per maand vanaf 7,50 Sponsoring op afstand
Dit kan eenmalig of u kiest zelf een donatiebedrag

Wilt u alsjeblieft een doneren voor deze lieve reu: STEVIE

Voor nu zijn de eerste kosten om deze hond te redden 200 euro, daarnaast de eerste opvangkosten die er nog bijkomen.

Door de vakantieperiode zijn er momenteel minder adopties waardoor het voor onze stichting financieel lastiger is om extra geld vrij te maken voor hulp aan kansarme honden.

Juist het werk waar wij als serieuze stichting voor staan een veel belang aan hechten, het echte rescue-werk

WILT U HELPEN? ALLE HULP is van harte welkom!
De ontvangen donaties vermelden wij in deze post met update's

Hartelijk dank namens deze lieve ZIEL, die wij de naam STEVIE WONDER hebben gegeven.

HELPT DEZE KANJERS OP AFSTAND!

Ouwe dibbes TOFFIE

Toffie is een bejaarde reu die bij een hele lieve foster verblijft in Nederland. Toffie is nog beschikbaar voor adoptie, maar we konden het niet over ons hart verkrijgen om hem nog in de kou te laten zitten.
Toffie krijgt speciale supplementen om zijn lijf fit en gezond te houden.

URSULA, werd door ons contact Sinzy aangetroffen bij het postkantoor. Dit ontzettende lieve oudere teefjes trof zij wachtend aan, verloren en verdrietig, hoogzwanger. Sinzy bedacht zich geen moment en nam haar mee. Gelukkig net op tijd, binnen enkele uren beviel zij van 5 pupjes. Haar pups zijn allemaal geadopteerd.

Helpt u Ursula comfortabel oud te worden door haar te sponsoren?

Wordt vaste sponsor van een hond!!!

Bent u ook een ware dierenvriend, net als wij, en wilt u ons rescue werk ondersteunen? Wilt u ook een kansarme hond helpen met de zoektocht naar een warme mand?

Wordt vaste sponsor van een hond!

U kunt vaste sponsor worden van een van de honden die wij bemiddelen.
U helpt ons dan met het betalen van de vaste kosten per maand voor dit dier. Per dier is dit verschillend in verband met het formaat van de hond en de hoeveelheid medische kosten dit dier nodig heeft. (Denk aan € 40,- per maand.)

Uiteraard kunt u ook een klein vast bedrag per maand sponsoren of een eenmalige bijdrage doen!
Wanneer 10 mensen 4 euro per maand doneren, kunnen we hiervan 1 hond per maand helpen!!!

U kunt bij uw bank instellen welk bedrag u per maand vast wilt overboeken en u heeft er geen omkijken meer naar.

Neemt u alstublieft contact met ons op zodat wij met u de details kunnen doornemen!!

Ondertussen heeft u wellicht gelezen dat Stichting Friends4straydogs, zeer nauw betrokken is bij directe rescue van ongewenste honden die anders een afschuwelijk dood waren gestorven.
Vele dieren worden in onze opdracht direct gered.

• De kosten die hier mee gepaard gaan zijn zeer hoog.
  • Denk aan extra medische kosten (operatie, behandeling demodex (schurft) zijn enkele voorbeelden)
  • Opvangkosten binnen een prive shelter a € 40,- per maand. Opvangkosten worden niet doorberekend aan adoptanten, dit wordt volledig door de stichting bekostigd.

Op het moment dat wij een hond laten redden door een van onze contacten gaat de teller lopen.
Immers er is op dat moment geen zicht op de extra medische zorg voor deze hond en de tijdsduur tot aan bemiddeling.

Onze stichting draagt vanaf dat moment de volledige verantwoordelijkheid voor de hond of kat. Het komt met regelmaat voor dat de werkelijke kosten vele malen hoger zijn dan de onkostenvergoeding die wij uiteindelijk ontvangen voor de hond of kat bij bemiddeling.

Daarom zijn wij als kleine, nauw betrokken, stichting nu eenmaal afhankelijk van donaties en sponsoring van deze honden.

"Stichting Friends4Straydogs"

Bankrelatie: NL10ASNB 0708866700
BIC: ASNBNL21
tnv: W.P  Mulder- van Dam stichting Friends4Straydogs