Home » Donateurs & Friends » SPONSOR een Kansarme HOND

SPONSOR EEN KANSARME HOND

Wordt vaste sponsor van een hond!!!

Bent u ook een ware dierenvriend, net als wij, en wilt u ons rescue werk ondersteunen? Wilt u ook een kansarme hond helpen met de zoektocht naar een warme mand?

Wordt vaste sponsor van een hond!

U kunt vaste sponsor worden van een van de honden die wij bemiddelen.
U helpt ons dan met het betalen van de vaste kosten per maand voor dit dier. Per dier is dit verschillend in verband met het formaat van de hond en de hoeveelheid medische kosten dit dier nodig heeft.
Denk aan € 40,- per maand.

Neemt u alstublieft contact met ons op zodat wij met u de details kunnen doornemen!!

Ondertussen heeft u wellicht gelezen dat Stichting Friends4straydogs, zeer nauw betrokken is bij directe rescue van ongewenste honden die anders een afschuwelijk dood waren gestorven.
Vele dieren worden in onze opdracht direct gered.

• De kosten die hier mee gepaard gaan zijn zeer hoog.
  • Denk aan extra medische kosten (operatie, behandeling demodex (schurft) zijn enkele voorbeelden)
  • Opvangkosten binnen een prive shelter a € 40,- per maand. Opvangkosten worden niet doorberekend aan adoptanten, dit wordt volledig door de stichting bekostigd.

Op het moment dat wij een hond laten redden door een van onze contacten gaat de teller lopen.
Immers er is op dat moment geen zicht op de extra medische zorg voor deze hond en de tijdsduur tot aan bemiddeling.

Onze stichting draagt vanaf dat moment de volledige verantwoordelijkheid voor de hond of kat. Het komt met regelmaat voor dat de werkelijke kosten vele malen hoger zijn dan de onkostenvergoeding die wij uiteindelijk ontvangen voor de hond of kat bij bemiddeling.

Daarom zijn wij als kleine, nauw betrokken, stichting nu eenmaal afhankelijk van donaties en sponsoring van deze honden.

"Stichting Friends4Straydogs"

Bankrelatie: NL10ASNB 0708866700
BIC: ASNBNL21
tnv: W.P  Mulder- van Dam stichting Friends4Straydogs

o.v.v donateur sponsor een hond

(** NOTE: Stichting Friends4Straydogs heeft bewust geen zakelijke rekening, ivm de kosten hiervan, die wij liever aanwenden voor de honden in nood. De rekening hier genoemd is de rekening die lauter alleen voor de stichting in gebruik is en staat onder toezicht

van het bestuur.)

Honden die wij elke maand sponsoren

URSULA, werd door ons contact Sinzy aangetroffen bij het postkantoor. Dit ontzettende lieve oudere teefjes trof zij wachtend aan, verloren en verdrietig, hoogzwanger. Sinzy bedacht zich geen moment en nam haar mee. Gelukkig net op tijd, binnen enkele uren beviel zij van 5 pupjes. Haar pups zijn allemaal geadopteerd.

Voor URSULA zijn wij op zoek naar Sponsoren. Ursula is een oude dame en verblijft bij gastouders in Roemenië. Wij betalen elke maand de kosten van het voer en medische zorg voor Ursula. Zo hebben we ook de verzorging voor Ursula en haar pups betaald en ook de sterilisatie van Ursula.

Helpt u Ursula comfortabel oud te worden door haar te sponsoren? Er is al wel een sponsor voor haar voer, maar zij heeft nog zo veel meer nodig!

Ouwe dibbes TOFFIE

Toffie is een bejaarde reu die bij een hele lieve opvang mama verblijft in Nederland. Toffie is nog beschikbaar voor adoptie, maar we konden het niet over ons hart verkrijgen om hem nog in de kou te laten zitten.

Toffie houdt erg van wandelen. We houden hem daarom graag actief en om zijn gewrichten op zijn leeftijd te ondersteunen krijgt hij speciale voedingssuplementen van € 25,-  die de stichting iedere maand betaald.

Help Toffie zo lang mogelijk op de been te blijven door zijn voedingssuplementen te sponsoren! U helpt ons hier enorm mee!