ONZE HULP DANKZIJ UW HULP 2020

HELP ons HONDEN helpen

Waar wordt uw donatie voor gebruikt ?

HULPACTIE   "TOMMY"

>>> EINDSTAND TIKKIE ACTIE voor TOMMY<<<
Door Stichting Friends4Straydogs ontvangen en overgemaakt.
381 EURO !!!!!!
Wij zijn u ontzettend dankbaar!!
Ondertussen zijn de ontvangen donaties overgemaakt naar de baasjes van Tommy, zodat zij de zorg en hulp aan Tommy kunnen blijven geven die nu zo noodzakelijk is.
Dank jullie wel namens Tommy en zijn baasjes
==================================
HULP GEVRAAGD VOOR LIEVE TOMMY & BAASJE
Vele dierenvrienden zullen het verhaal van Tommy al ergens gelezen hebben en hun handtekening hebben gezet, zodat de politie zich moet verantwoorden voor deze gruwelijke daad! Het onderzoek is nog in volle gang.
MAAR ONDERTUSSEN:
Doordat Tommy zo zwaar mishandeld is door politieagenten en zodanig vele onderzoeken moet ondergaan lopen de kosten dramatisch hoog op. Onze stichting wil meehelpen maar daar hebben wij alle dierenvrienden voor nodig!
Elke euro is van harte welkom en zo hard nodig
Het zal je maar gebeuren...

***Oproep bazinnetje Tommy***
FINANCIËLE HULP GEVRAAGD
Lieve allemaal,
Zoals iedereen inmiddels wel weet is Tommy ernstig mishandeld door de politie.
Wij hebben alles voor Tommy over maar na 8 maanden niet kunnen werken raken onze financiële middelen uitgeput. Omdat ik 24-7 voor Tommy zorg en de inmiddels gigantisch hoge kosten, kunnen we niet meer anders dan hulp vragen.
We hadden niet verwacht dat het zo lang ging duren en het einde is nog lang niet in zicht. Er komen nog veel kosten aan en daarom starten we dit nu op.
Voor de mensen die nog niet bekend zijn met
Tommy’s verhaal, heb ik het linkje van de
documentaire toegevoegd
Liefs van Tommy en zijn baasjes

NIEUWE RESCUE 5 hondjes

uit dodings-asiel gered

Augustus 2020

**** NIEUWE RESCUE **** 4 prachtige kleine hele lieve dametjes en 1 fantastische heer zijn gered door ons contact Crina

HELP ons HONDEN HELPEN en wordt VRIEND van Friends4Straydogs, dit kan al vanaf 2 euro per maand en zo helpt u ons honden Redden.
Opvang en zorg is nodig voordat een hondje bemiddeld kan worden.

Wij zagen de foto in de PS (dodingsasiel) van dit 5-tal.... Kunnen wij dan een keuze maken? Neen dat konden wij niet....
Immers niet 1 hond verdient dit om achtergelaten te worden als oud vuil en zo de dood te moeten afwachten... Daarom vroegen wij Crina om alle 5 te redden!

ZIjn ze niet PRACHTIG! En zo ontzettend leuk!
Meer informatie per hondje volgt binnenkort hier en ook op de website.

Wij stellen aan u voor:
BELLE - GUUS - JOLIE - BIBI - NINA

Wij sponsoren deze hondjes met de OPVANGKOSTEN, zoals voer, brandstof naar de dierenarts, schoonmaak enz. Deze kosten zijn niet doorberekend binnen de onkostenbijdrage die wij vragen bij bemiddeling van een hond aan de nieuwe baasjes

Helpt u mee en wordt u ook VRIEND van Stichting Friends4Straydogs?
Zo helpt u mee "HONDEN in nood REDDEN"

30 juni 2020 DONATIE aan RINGO Foster en Asiel CRINA MARIA voor de aanschaf voor badjes voor de honden.

AKTIE DROOG DAK asiel Crina te Deva

• Voerdonaties aan de opvang/gastouders van rescue-honden in Roemenië. Zonder onze hulp kunnen zij geen honden verzorgen en voeden.
  • Medische kosten, denk aan honden die zijn aangereden in het verkeer (operatie, revalidatie), honden met demodex enz.
  • Onderhoud van particuliere asielen, zodat honden geholpen kunnen worden. Denk aan nieuwe kennels, dak vervangen enz
  • hondenhok project voor asiel Botosani (maandelijkse donatie voor vervanging van de oude en versleten hondenhokken)
  • Ondersteuning sterilisatie projecten

Wilt u geïnformeerd worden over de lopende acties bijvoorbeeld voor verbetering en vernieuwing, opvang, voerdonaties enz?
Neem dan met ons contact op. Contact