Home » SPONSOR een Kansarme HOND

SPONSOR een Kansarme HOND

Ondertussen heeft u wellicht gelezen dat Stichting Friends4straydogs, zeer nauw betrokken is bij directe rescue van ongewenste honden die anders een afschuwelijk dood waren gestorven.
Vele dieren worden in onze opdracht direct gered.

• De kosten die hier mee gepaard gaan zijn zeer hoog.
  • Denk aan extra medische kosten (operatie, behandeling demodex zijn enkele voorbeelden)
  • Opvang-kosten binnen een prive- shelter a 45 euro per maand.

Op het moment dat wij een hond laten redden door 1 van onze contacten gaat de teller lopen.
Immers er is op dat moment geen zicht op de extra medische zorg voor deze hond en de tijdsduur tot aan bemiddeling.

Onze stichting draagt vanaf dat moment de volledige verantwoordelijkheid voor de hond of kat. Het komt met regelmaat voor dat de werkelijke kosten vele malen hoger zijn dan de onkostenvergoeding die wij uiteindelijk ontvangen voor de hond of kat bij bemiddeling.

Daarom zijn wij als kleine nauw betrokken stichting nu eenmaal afhankelijk van donaties en sponsoring van deze honden.

SPONSOR een kansarme Hond

Bent u een ware dierenvriend en wilt u ons rescue-werk ondersteunen?

Dan bent u van harte welkom voor "Sponsoring" van een hond die door onze tussenkomst is gered.
Of een hond die bijvoorbeeld vanwege hoge leeftijd niet zo eenvoudig te bemiddelen is.

Vanaf  5.00 per maand helpt u al een kansarme hond met voer
Een hond in opvang kost 45 euro per maand
Meerder sponsoren zijn dan ook van harte welkom, denk aan meerdere gezinsleden

Kansarme Honden in opvang

URSULA, werd door ons contact Sinzy aangetroffen bij het postkantoor. Dit ontzettende lieve oudere teefjes trof zij wachtend aan, verloren en verdrietig, hoogzwanger. Sinzy bedacht zich geen moment en nam haar mee. Gelukkig net op tijd, binnen enkele uren beviel zij van 5 pupjes. Helaas is 1 pupje overleden....

Voor zowel mama URSULA als haar kindjes zijn wij op zoek naar Sponsoren. De kosten voor speciaal hoogwaardige voeding voor mama, gezien haar hogere leeftijd een zware klus om kindjes groot te brengen, maar ook de medische kosten voor dit gezinnetje, zijn wij op dringend op zoek naar Sponsoren. Uiteraard wordt Ursula gesteriliseerd en proberen wij een lief baasje te vinden voor haar en haar kindjes.

URSULA logeert bij een gastouder in Roemenie.

Honden gered uit dodingasiel MIONESTI

CHARLIE is in onze opdracht gered uit dit vreselijke dodingsasiel.
hij logeert in een prive shelter, totdat zijn nieuwe baasje is gevonden.
Opvang kosten per maand 45 euro

MADDY  is in onze opdracht gered uit dit vreselijke dodingsasiel, zij logeert in een prive shelter, totdat haar nieuwe baasjes zijn gevonden.
Opvangkosten per maand 45 euro

JASPER is in onze opdracht gered uit dit vreselijke dodingsasiel, zij logeert in een prive shelter, totdat zijn nieuwe baasjes zijn gevonden.
Opvangkosten per maand 45 euro

Volgens ons Laatste Nieuws op Social Media