Home » Donateurs & Friends » ONZE HULP DANKZIJ UW HULP 2021

ONZE HULP DANKZIJ UW HULP 2021

HELP ons HONDEN helpen

Waarvoor wordt uw donatie gebruikt ?

8 Februari 2021

**** BREAKING NEWS ***
Maar liefst 6 lieve ongewenste "zielen" onder erbarmelijk omstandigheden, zijn vanochtend door ons contact Florin gered uit 1 van de ergste public shelters in Roemenie.....

De situatie aldaar is zeer schrijnend en verdrietig, uigemergelde honden, vieze kennels, nat en koud beton...

Wij waren als team, samen met Florin hier al 2 weken achter de schermen druk mee bezig. Een zware taak.... Maar deze lieverds zijn gered!

Zij gaan in opvang bij RINGOLAND, waar de honden liefdevol worden verzorgd en eerst kunnen aansterken. Als de dierenarts de honden heeft gecontroleerd, gezond zijn, komen zij ter bemiddeling en plaatsen wij deze knapperds hier en op onze website.

Blijf ons volgen, Stichting Friends4straydogs redt honden zelf en werkt alleen samen met betrouwbare contacten met hetzelfde doel als wij.

Alle honden die zijn gered verblijven eerst bij een goede opvang. Onze stichting bemiddeld geen honden direct vanuit zogenaamde dodingsasielen. Hierdoor is er meer over de honden bekend mbt karakter en energie niveau. En zo kunnen wij op deze manier een goede match proberen te vinden met bijpassende goede en serieuze kandidaten.Dit is het verschil hoe wij werken en hoe (de meeste) andere werken.

De opvangkosten betalen wij per maand. Deze kosten worden niet ingedekt door de onkostenbijdrage, een hond zou zo onbetaalbaar worden en dat willen wij niet. Wij geven juist alle honden een kans, ook oudere en volwassen honden, ipv alleen maar pups. Integendeel.

Juist voor de oudere honden is de bijdrage voor de onkosten bij adoptie aangepast in de hoop dat toekomstige baasjes nadenken en hierin een bewuste keuze maken.

Helpt u ook mee? Dit kan al vanaf 2 euro per maand. Als u een hond wilt sponsoren op afstand dan kan dit ook!

Hier leest u hoe: Wordt donateur, Wordt sponsor

De opvang-kosten, per maand zijn 35 euro per maand, per hond. Dit is voor voer, huur accommodatie (alle honden krijgen hier een eigen mand en schone dekentjes en goed voer), schoonmaak medewerkster en brandstof naar de dierenarts.

Ringoland is 1 van de beste fosters voor rescue-honden in Roemenie, daarom werken wij graag met deze Rescue-organisatie samen.Betrouwbaar en met een hart voor de dieren.

Eerdere hulp vanuit onze stichting kunt u zien op deze en deze pagina.

Help ons honden redden, wij kunnen dit niet alleen!

Stichting friends4straydogs werkt volledig Non-profit, voldoet aan de gestelde eisten, kvk , ubn en vakbekwaamheid.

Heeft u een vraag? Neem dan met ons contact op .

Hartelijk dank voor uw aandacht en hartelijk dank voor uw HULP.

Met vriendelijke groeten,
Thea, Tessa en Ina

Waarom uw 2 euro donatie zo ontzettend belangrijk is!
Bedankt "Vrienden van Friends"!

24-01-2021
Het is op dit moment vanwege Covid vrijwel onmogelijk om in Roemenie  aan goede ontwormingskuren te komen.
Vooral de jonge hondjes worden hiervan de dupe.....

Door de vaste 2 euro donaties van "Vrienden van Friends" hebben wij maar liefst 8 flesjes Drontal Pup kunnen bestellen en deze zijn nu onderweg naar rescuer Crina en naar Florin. Beide verzorgen vele jonge hondjes, gered uit de ps (= dodingsasiel) of achtergelaten, ongewenst in de koude en sneeuw.

DANK ZIJ U!!!

8 x 50 ml Drontal pup a € 18,95 per 50 ml

Alle pups die worden gered  zitten vol met wormen en om deze pups een kans te geven is ontworming prioriteit nummer 1 !!!
Doordat de moeders aan hun lot zijn overgelaten, zijn verwaarloosd door de baasjes, dragen wij de eitjes over aan de pups door het zogen....

WIJ ZIJN ENORM DANKBAAR VOOR DE MENSEN DIE ONS TROUW STEUNEN,  IEDERE MAAND VOOR EEN KLEIN VAST BEDRAG!

VELE HANDEN MAKEN STERK!!

TEAM FRIENDS 4 STRAYDOGS

de wormen liggen door het hele hok verspreid!

December 2020/ Januari 2021
Succesvolle WENS-KERSTBOOM ACTIE!!