Home » Donateurs & Friends » ONZE HULP DANKZIJ UW HULP 2021

ONZE HULP DANKZIJ UW HULP 2021

HELP ons HONDEN helpen

Waarvoor wordt uw donatie gebruikt ?

7 juni 2021

Zonder uw hulp geen rescue!

Een dierenarts in Rotterdam heeft medicatie en andere (medische) hulpmiddelen gedoneerd welke bij een lieve adoptant in haar schuurtje werden ingezameld.

Dankzij deze fantastische hulp hebben wij dit kunnen verdelen en is het met de Happybus meegegaan naar Roemenië, voor het asieltje van Crina en Ringoland van Florin

Wij vinden dit echt een te gekke actie! Dit soort hulp is zo hard nodig!

Together we can do more!!

Team Stichting Friends4Straydogs

Mei 2021

Een van onze contacten in Roemenië, Nicoleta, had een wens voor haar verjaardag.

Zij wilde graag aan het asiel waar zij vrijwilliger is een aantal kattenhuisjes cadeau geven.

De stichting heeft haar 1 kattenhuis geschonken om haar wens in vervulling te laten gaan.

Uiteindelijk heeft zij met hulp 3 kattenhuizen aan het asiel kunnen doneren, waar de katten heel blij mee zijn, want ze hebben daar niets.

Wings of Care Romania is een asiel in Resita waar Jaren lang wel dieren werden opgevangen, maar waar ze werden verwaarloosd. Nu is er een groep mensen die langzaam aan het asiel weer opbouwen en ervoor zorgen dat de dieren weer goede onderkomens hebben en dat ze verzorging krijgen.

Nicoleta is een van de vrijwilligers die zich inzet voor dit asiel.

Zonder uw donaties hadden wij dit niet kunnen doen en hier zijn we u allen heel dankbaar voor.

In het bijzonder de katten, want die genieten volop van de mooie huisjes!

Weet u nog? De rescue van een mama met 4 pups in april?

Hoe gaat het nu met deze kanjers? Kijk naar de foto’s en u weet genoeg!

De schitterende pups maken het prima!

Helemaal van een leiendakje is het niet gegaan. 2 pups zijn behoorlijk ziek geweest en hebben extra medische zorg nodig gehad. Zorg die wij hebben kunnen betalen dankzij uw donaties en de onvermoeibare inzet van rescuer Crina!

Zij zijn er weer helemaal bovenop!!!

De pups zijn nu 3 maanden oud en klaar om een mooie toekomst tegemoed te gaan bij hun eigen familie! Wij gaan dan ook onze stinkende best doen om dit voor elkaar te krijgen.

Binnenkort zullen wij ze op onze website plaatsen. Ze mogen immers pas afreizen als ze 4 maanden oud zijn.

Heeft u een warme mand voor een van deze kanjers? Neem gerust contact met ons op via ons emailadres stichtingfriends4straydogs@yahoo.com

Deze pups hebben in hun eigen land geen enkele kans op een gelukkig leven. Onze missie is om zoveel mogelijk dieren een eerlijke kans te bieden.

Zonder uw hulp is dit echt niet mogelijk! Wij zijn enorm dankbaar voor uw hulp!

April 2021

Dankzij de donaties via onze doneerwinkel en de vaste bijdrage van Vrienden van Friends, hebben wij onderstaande producten gedoneerd aan Ringo Land Romania van Florin.
Brokken voor pups, kittens en vlees voor pups.

Namens Florin, zijn team en ons hartelijk bedankt voor uw gulle gift!!

Zonder uw hulp is dit alles niet mogelijk!

De andere helft van de donaties, voor Crina, zal 16 april bezorgd worden bij Crina! Ook dit zullen wij hier uiteraard even plaatsen!

DONATIE VOOR EEN CHIP READER

Wanneer een hond op straat gered wordt, controleren de rescuers als eerste of deze hond een chip heeft. Ook in Roemenië gebeurt het wel eens dat er een hond wegloopt en dat deze erg gemist wordt door de baasjes.
Om een bezoek aan een dierenarts te besparen is het daarom heel handig dat ze zelf een chip reader hebben.

Ringo Land Romania had de wens om er zelf een te hebben en dat is nu gerealiseerd! Zij kunnen dus nu de vermiste dieren weer herenigen met de baasjes.

GEDONEERD: €120,- aan Ringo Land Romania

8 Februari 2021

**** BREAKING NEWS ***
Maar liefst 6 lieve ongewenste "zielen" onder erbarmelijk omstandigheden, zijn vanochtend door ons contact Florin gered uit 1 van de ergste public shelters in Roemenie.....

De situatie aldaar is zeer schrijnend en verdrietig, uigemergelde honden, vieze kennels, nat en koud beton...

Wij waren als team, samen met Florin hier al 2 weken achter de schermen druk mee bezig. Een zware taak.... Maar deze lieverds zijn gered!

Zij gaan in opvang bij RINGOLAND, waar de honden liefdevol worden verzorgd en eerst kunnen aansterken. Als de dierenarts de honden heeft gecontroleerd, gezond zijn, komen zij ter bemiddeling en plaatsen wij deze knapperds hier en op onze website.

Blijf ons volgen, Stichting Friends4straydogs redt honden zelf en werkt alleen samen met betrouwbare contacten met hetzelfde doel als wij.

Alle honden die zijn gered verblijven eerst bij een goede opvang. Onze stichting bemiddeld geen honden direct vanuit zogenaamde dodingsasielen. Hierdoor is er meer over de honden bekend mbt karakter en energie niveau. En zo kunnen wij op deze manier een goede match proberen te vinden met bijpassende goede en serieuze kandidaten.Dit is het verschil hoe wij werken en hoe (de meeste) andere werken.

De opvangkosten betalen wij per maand. Deze kosten worden niet ingedekt door de onkostenbijdrage, een hond zou zo onbetaalbaar worden en dat willen wij niet. Wij geven juist alle honden een kans, ook oudere en volwassen honden, ipv alleen maar pups. Integendeel.

Juist voor de oudere honden is de bijdrage voor de onkosten bij adoptie aangepast in de hoop dat toekomstige baasjes nadenken en hierin een bewuste keuze maken.

Helpt u ook mee? Dit kan al vanaf 2 euro per maand. Als u een hond wilt sponsoren op afstand dan kan dit ook!

Hier leest u hoe: Wordt donateur, Wordt sponsor

De opvang-kosten, per maand zijn 35 euro per maand, per hond. Dit is voor voer, huur accommodatie (alle honden krijgen hier een eigen mand en schone dekentjes en goed voer), schoonmaak medewerkster en brandstof naar de dierenarts.

Ringoland is 1 van de beste fosters voor rescue-honden in Roemenie, daarom werken wij graag met deze Rescue-organisatie samen.Betrouwbaar en met een hart voor de dieren.

Eerdere hulp vanuit onze stichting kunt u zien op deze en deze pagina.

Help ons honden redden, wij kunnen dit niet alleen!

Stichting friends4straydogs werkt volledig Non-profit, voldoet aan de gestelde eisten, kvk , ubn en vakbekwaamheid.

Heeft u een vraag? Neem dan met ons contact op .

Hartelijk dank voor uw aandacht en hartelijk dank voor uw HULP.

Met vriendelijke groeten,
Thea, Tessa en Ina

Waarom uw 2 euro donatie zo ontzettend belangrijk is!
Bedankt "Vrienden van Friends"!

24-01-2021
Het is op dit moment vanwege Covid vrijwel onmogelijk om in Roemenie  aan goede ontwormingskuren te komen.
Vooral de jonge hondjes worden hiervan de dupe.....

Door de vaste 2 euro donaties van "Vrienden van Friends" hebben wij maar liefst 8 flesjes Drontal Pup kunnen bestellen en deze zijn nu onderweg naar rescuer Crina en naar Florin. Beide verzorgen vele jonge hondjes, gered uit de ps (= dodingsasiel) of achtergelaten, ongewenst in de koude en sneeuw.

DANK ZIJ U!!!

8 x 50 ml Drontal pup a € 18,95 per 50 ml

Alle pups die worden gered  zitten vol met wormen en om deze pups een kans te geven is ontworming prioriteit nummer 1 !!!
Doordat de moeders aan hun lot zijn overgelaten, zijn verwaarloosd door de baasjes, dragen wij de eitjes over aan de pups door het zogen....

WIJ ZIJN ENORM DANKBAAR VOOR DE MENSEN DIE ONS TROUW STEUNEN,  IEDERE MAAND VOOR EEN KLEIN VAST BEDRAG!

VELE HANDEN MAKEN STERK!!

TEAM FRIENDS 4 STRAYDOGS

de wormen liggen door het hele hok verspreid!

December 2020/ Januari 2021
Succesvolle WENS-KERSTBOOM ACTIE!!