HOME » * VOLWASSEN HONDEN * » TEEFJES » MABEL (Middelmaat)

MABEL (Middelmaat)

Formaat aanduiding hond:

• 30-40 cm Klein
  • 40-45 cm Kleine middelmaat
  • 45-50 cm Middelmaat
  • 50-55 cm Grote middelmaat
  • 55 en meer Groot formaat

MABEL, ZACHTAARDIG MEISJE GERED UIT FOKKERIJ

Even ter attentie: De bijgevoegde foto's zijn van de moeder van Mabel, die in 2020 door ons gered is, echter Mabel lijkt als twee druppels water op haar moeder. Helaas mogen wij geen foto's maken van Mabel zelf.

Wij stellen u voor aan Mabel, een zachtaardig meisje, die eerder enkele nestjes heeft gekregen en nu niet meer nodig is voor dit doel...
Mabel, heeft een rustig karakter, zij kent lopen aan de riem. Zij is vriendelijk naar haar verzorgers en vriendelijk naar andere honden.

Wij verwachten dat Mabel de eerste periode "de kat uit de boom kijkt". Zij moet acclimatiseren, en daarom zijn wij voor haar op zoek naar een rustige gezinssituatie, waar zij op haar eigen tempo en onder begeleiding van haar nieuwe baasjes, leert dat het leven uit meer bestaat dan pupjes krijgen en verzorgen, die vervolgens vertrekken.

Mabel kent lopen aan de riem, echter is een wandelingetje voor haar een zeldzaamheid.
Binnen een nieuwe situatie dient dit rustig opgebouwd te worden.

Mabel is een zogenaamde labradoodle teefje. Ondanks dat is dit GEEN garantie voor geen haar verlies, ook dit type honden kan haar verliezen en is nooit een garantie voor allergie.

Bent u dat geduldige, zachtaardige baasje voor Mabel? Een tuin is wel een vereiste voor Mabel Dan nodigen wij u uit om te reageren op Mabel en ons intake-formulier online op onze website in te vullen.

Haar verhaal: De mama van Mabel is in 2020 door onze stichting uit de fokkerij gered en geadopteerd door ons teamlid. Mabel is bij deze fokker geboren. Mabel is in Nederland geboren en ook in NL ingezet voor de fokkerij en nu dus afgedankt.
Hierdoor hangt er een donkere wolk boven haar en is haar leven niet zeker, daarom is door onze stichting besloten Mabel in overleg te herplaatsen naar de juiste familie.
Op de geplaatste foto;s ziet u mama Eefje, die nu gelukkig is. Mabel lijkt als 2 druppels, op haar moeder.
Wij krijgen geen toestemming om haar te fotograferen. Mabel verblijft nu nog bij de fokker totdat haar pups zijn verkocht, vervolgens wordt zij gesteriliseerd en gecontroleerd door de dierenarts in NL en mag zij haar geluk tegemoet gaan binnen een liefdevol baasje

Na een door ons team goed beoordeelde intake, volgt er een gesprek met de mogelijke nieuwe baasjes.

MABEL

Geslacht: Teef

Leeftijd: Geboren in 2015

Formaat: Middelmaat

Type: Labradoodle F2

Energy level: Laag/ Gemiddeld

Sociaal, Ja, dient te acclimatiseren

Kan met kinderen: Ja ons beleid  >12 jaar obv ouders/verzorgers, geen drukke (gezins-)situatie

Kan met honden: Ja

Kan als enige hond worden geplaatst:  Ja, Maar een gelijkwaardig hondenmaatje is wel heel fijn voor Mabel

Kan met katten: Onbekend,

Gevaccineerd; Ja

Gesteriliseerd: Ja

Gezondheidsverklaring door dierenarts: Ja

Wij plaatsen onze bemiddelingshonden niet zomaar en vragen u daarom het Intake formulier,

volledig ingevuld naar ons retour te zenden.

Voor bemiddeling van rescue-honden werkt stichting Friends4straydogs, altijd met een procedure.

Zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze hond.

Een goede match is bij ons ten alle tijden prioriteit voor bemiddeling.

Bij serieuze interesse vragen wij u om ons Intake-formulier online in te vullen.
Hoe uitgebreider u de intake invult, hoe beter wij  kunnen beoordelen of u en de hond, een goede match kunt zijn.

De onkostenbijdrage is: 355,00

De onkostenbijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten voor de hond en geen koopsom.
Stichting Friends4straydogs werkt volledig non-profit.

De onkostenbijdrage is inclusief de verplichte vaccinatie, Europees paspoort, Chip, Medische checks,
Ontworming, Anti-parasiet behandeling, Opvang en Vervoer naar Nederland.

Honden ouder dan 1 jaar zijn allen gesteriliseerd of gecastreerd, tenzij anders vermeld in de tekst.

Stichting Friends4straydogs voldoet aan alle eisen gesteld door de Nederlandse overheid en bemiddeld rescue- honden en katten volgens de nieuwe wetgeving ingaand op 1 november 2021:

UBN

Vakbekwaamheid Honden- en kattenbesluit

KVK

Onze bemiddelingshonden worden zoals het hoort, bij de nieuwe baasjes thuis gebracht.
Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's,
die garant staan voor een goede verzorging van de dieren aan boord van de bus, tijdens de reis naar Nederland.