Home » KITTENS TER ADOPTIE

RESCUE KITTENS ZOEKEN EEN WARME SCHOOT OM OP TE LIGGEN!!

ADOPTEER EEN RESCUE KITTEN...!

Waarom ook wij rescue kittens bemiddelen??

Bekijk de foto's maar, zij spreken boekdelen.

Dagelijks worden er bij het asiel van Botosani

kittens gedumpt. Soms in dozen of in zakken

en als ze 'geluk' hebben in een waterdichte

kunststof box.

De kittens worden met ontzettend veel liefde opgevangen door de
vrijwilligers van het asiel.

Er is een speciale, helaas onverwarmde, ruimte die dagelijks wordt gedesinfecteerd. Hier worden de kittens met hart en ziel verzorgd en
als ze tijd over hebben proberen ze ook de kittens aandacht te geven.

De kittens worden gevaccineerd en krijgen speciaal kittenvoer.

Omdat de kittens binnenkatten zijn, gaan we zorgvuldig om met de bemiddeling van deze kittens.

Ze zullen alleen als sociale binnenkatten bemiddeld worden.

Kijk maar eens goed naar de foto's.

Als u overweegt een katje in huis te nemen, bedenk dan dat vele ongewenste katjes op zoek zijn naar een warm mandje bij de kachel en lief personeel. Ook hier is ons credo Don't Shop Adopt!

Koop geen kitten uit een pretnestje!!! Er zijn al te veel ongewenste katjes.

Indien u serieuze interesse heeft in een kitten, neem dan contact met ons op via e-mail

U krijgt van ons dan een intakeformulier die u moet invullen om in aanmerking te komen voor een kitten.

KITTENS TER ADOPTIE

De Koffie kittens:
CAPPUCCINO & ARUSHA

CAPPUCINO,  deels Heilige Birmaan en zo beroemd dat hij een zonnebril moet dragen om niet herkend te worden door zijn schare hysterische fans. Hij is liefdevol, 200% schootkat en komt zelf om kusjes vragen als hij ze niet spontaan van je krijgt.

Maar hij is ook slim en leergierig; hij was het beste jongetje van de klas en gaat nog steeds elke dag op onderzoek uit naar nieuwe ervaringen. Deze speelse en wijze kat deelt graag zijn kennis over de geheimen van het leven met je. Laat je niet misleiden, hij mag dan wel jong zijn, maar sommige zielen zijn al wijs bij hun geboorte. ;-) ;-)

ARUSHA, is het vertrouwensvolle broertje, van CAPPUCCINO, die de rest van zijn leven met hem wil samen wilt doorbrengen.

Hij volgt Cappuccino overal (hopelijk heb je plek voor twee gezellige katten op je schoot) en hun stereogesnor is het meest ontspannende geluid dat je je kunt wensen. Als ze niet naast elkaar liggen te slapen, zijn ze met elkaar aan het spelen.
Ze hebben geen enkele moeite met kinderen en er wacht je een warm welkom bij thuiskomst –

Beide hebben zoveel liefde te geven. Cappuccino en Arusha zijn geweldig met andere katten. We hebben nog geen ervaring hoe het met honden gaat, maar omdat ze zo open en vriendelijk zijn, verwachten we geen problemen

CAPPUCCINO en ARUSHA worden niet als enige kat bemiddeld.

CAPPUCCINO en ARUSHA zijn geboren medio juni 2019

Beide zijn gevaccineerd, gezond verklaard door de dierenarts ,
gechipt en geregistreerd.
Beide broertjes zijn gezellig gezelschap.

Bij serieuze interesse neem met ons Contact & Nieuws
op en vraag naar de intake-vragenformulier voor katten.

Broertjes MANGO en ABRICOT

Bekijk dit mooie duo in onderstaand filmpje, klik op de link.

De Abrikozen broertjes

Mango & Abricot, noemen wij liefdevol onze abrikoosjes  vanwege de prachtige oranje kleur en schattigheid

Het valt meteen op dat beide broertjes zijn, beide zijn elkaars beste maatjes en daarom is onze wens dat zij samen worden geplaatst in hun nieuwe forever huisje. Beide horen bij elkaar en kunnen niet zonder elkaar.

De eigenaar van hun moeder nam niet zij verantwoordelijkheid en zette beide zonder pardon op straat..... Vol met parasieten werden zij gevonden en hadden enorme honger.....

Ondertussen zijn Abricot & Mango gevaccineerd, gecontroleerd door de dierenarts en gezond verklaard.

Deze boefjes verdienen een liefdevol thuis met liefdevol personeel

Abricot heeft een aparte aftekening als een brilletje, Mango heeft een oranje maskertje op zijn snoetje.

Beide zijn verschillend van karakter , vullen elkaar perfect aan en zijn dan ook elkaars beste maatjes.

Mango is de charmeur, Abricot kijkt eerst even de kat uit de boom. Zij houden ervan je in de ochtend wakker te maken door te spelen met je haar.

Beide katjes zijn speels en zijn sociaal naar het gastgezin waar beide logeren totdat er passend personeel is gevonden

Abricot & Mango zijn geboren 1/2 juli 2019 en nu beide klaar om met de happy bus te vertrekken naar hun eigen familie

Lievere en leukere katjes samen,  zijn er niet te vinden ;)
Daarom worden zij samen bemiddeld.

Bij serieuze interesse stuur ons een bericht en vraag naar de intake voor rescue-katten Contact & Nieuws