HOME » * KATTEN * » SISSY ( Poes )

Sissy ( Poes )

PRACHTIGE LIEVE SISSY HAAR GROTE VRIEND IS MIAUW, EN ZE VOLGT HEM OP DE VOET.

Bekijk via onderstaande links de video's van Sissy:

(Deze volgen binnenkort )

Het verhaal van Sissy

(rescuer/verzorgster Cristina Hent)

Cristina vond Sissy vlak in de buurt waar zij woont op straat. Sissy vertrouwde geen mensen meer ze was op straat gegooid en wantrouwde ze. het heeft even geduurd voordat Cristina haar vertrouwen won en mee kon nemen. Ondertussen woont Sissy met andere katten samen en haar grootste vriend is miauw. en heeft haar opgenomen in haar katten roedeltje. Sissy is ondertussen de beste vriendin van Miauw, (deze promoten wij ook) als ze hem niet ziet roept zij hem. Ze zijn bijna altijd samen. En het zou verdrietig zijn om ze uit elkaar te halen. Op de laatste 4 foto's ziet u Sissy haar beste vriendje Miauw.

Het zou geweldig zijn als Sissy en Miauw samen mogen gaan wonen bij hun nieuwe lieve personeel. Lukt dit niet dan is een katten-maatje die een vriendinnetje als Sissy op prijs stelt een vereiste.

SISSY

Geslacht: Poes

Leeftijd: geboren 2013/2014 vastgesteld door dierenarts

Kan met kinderen: maar wij plaatsen Sissi niet in een drukke gezinssituatie

Kan met honden: Onbekend

Kan met katten: Ja

katten-maatje nodig: Ja

Chipregistratie: Ja

Gesteriliseerd/Gecastreerd: Ja

Het verhaal (rescuer/verzorgster Cristina Hent)

Cristina vond Sissy vlak in de buurt waar zij woont. Sissy vertrouwde geen mensen meer ze was op straat gegooid en wantrouwde ze. het heeft even geduurd voordat Cristina haar vertrouwen won en mee kon nemen. Ondertussen woont Sissy met andere katten samen en haar grootste vriend is miauw. Cristina heeft ons gevraagd voor beide een thuis te zoeken. Samen zou mooi zijn meer is geen verplichting.

Stichting Friends4straydogs bemiddeld sociale en lieve "binnen-katten" die allen zijn gered.
Dit zijn de katten dan ook gewend. Het is tegenwoordig niet meer veilig om u kat over straat te laten wandelen, teveel gevaar ligt op de loer. . De katten willen graag veilig genieten van de buitenlucht en het zonnetje,  daarom
is een goed afgesloten tuin/terras/balkon, waar de katten niet uit kunnen komen is een vereiste voor plaatsing.

Bent u het juiste personeel voor Sissy?

vul dan op deze Website ons online  intake vragenformulier in, klik op de blauwe button rechts bovenin op deze pagina.

In haar geboorteland Roemenië maakt Sissy geen van kans op een liefdevol leven.

Zodra het juiste personeel is gevonden reist Sissy met ons officiële gecertificeerde transport naar u toe.

Wij plaatsen katten die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u ons intake formulier volledig ingevuld naar ons retour te sturen.

Wij werken met dit zeer uitgebreide vragenformulier zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze kat.

Bij serieuze interesse vragen wij u om online het intakeformulier in te vullen.
Hoe uitgebreider u de intake invult, hoe beter wij samen kunnen bekijken of u en de hond een goede match zijn.

De onkostenbijdrage voor Sissy is:  € 265,00

De onkostenbijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten voor de kat en geen koopsom.
Stichting Friends4straydogs werkt volledig non-profit.

De onkosten-bijdrage is incl. medische controles, verplichte vaccinaties, ontwormen, anti-parasiet behandelingen, chip,
Europees paspoort, kosten voor opvang, de reis naar NL (katten ouder dan 8 maanden zijn reeds gesteriliseerd/gecastreerd).

Katten ouder dan 8 maanden zijn allen gesteriliseerd of gecastreerd, tenzij anders vermeld in de tekst.

Stichting Friends4straydogs voldoet aan alle eisen gesteld door de Nederlandse overheid en bemiddeld rescue- honden en katten volgens de nieuwe wetgeving ingaand op 1 november 2021:

UBN

Vakbekwaamheid Honden- en kattenbesluit

KVK

Alle katten en honden worden zoals het hoort, bij de nieuwe baasjes thuis gebracht.

Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's,
die garant staan voor een goede verzorging van de dieren aan boord van de bus, tijdens de reis naar Nederland.