HOME » * KATTEN * » SHIVA (Poes)

SHIVA (Poes)

SHIVA WAAR MAG MOOIE SHIVA LEKKER OP SCHOOT SNORREN?

Alle katten die wij bemiddelen zijn binnen katten. SHIVA wordt als enige kat bemiddeld

Bekijk de Video's van SHIVA:
SHIVA aan het poetsen
SHIVA geniet van een rustig huiselijk leven bij haar gastgezin

Omschrijving Shiva:
Shiva is een ware lieve Diva, zij is graag de enige kat in huis. Daarin tegen is Shiva een hele lieve en sociale kat, maar drukte en gedoe houdt zij niet van.Een rustig huishouden, zonder kinderen, heerlijke rustige plekjes in huis.

Shiva heeft voorheen niet veel liefde in haar leven gekend. Voor haar zoeken wij dan ook personeel die haar in haar waarde laten, Shiva op haar tempo contact laat maken, dan komt het goed.

Stichting Friends4straydogs bemiddeld sociale en lieve "binnen katten" die allen zijn gered.
Dit zijn de katten dan ook gewend. Het is tegenwoordig niet meer veilig om u kat over straat te laten wandelen, teveel gevaar ligt op de loer. .

De katten willen graag veilig genieten van de buitenlucht en het zonnetje,  daarom
is een goed afgesloten tuin/terras/balkon, waar de katten niet uit kunnen komen is een vereiste voor plaatsing.

Het verhaal van Shiva:

(Rescuer/verzorgster Georgiana)
Shiva woonde voorheen in appartement, naar buiten gaan is zij dan ook niet gewend en heeft ook niet deze behoefte. Shiva werd op straat gezet door haar familie, omdat zij in de rui was! Ons lieve contact Georgiana, heeft haar direct gehaald, ontwormt en naar de dierenarts gebracht. Ondertussen is Shiva gevaccineerd en gesteriliseerd
Ook heeft zij een Europees paspoortje en Chip, kortom Shiva is klaar voor een nieuw fijn thuis.

Indien u denkt het juiste personeel voor Shiva te kunnen zijn, nodigen wij u uit om ons intake-formulier in te vullen.
De button met linkt naar het intake-formulier staat bovenaan deze info pagina.

Zodra de juiste match is gevonden, reist Shiva met ons officiële Trace dierenvervoer naar u toe in Nederland of België.

In haar geboorteland Roemenië heeft Shiva geen schijn van kans op een een liefdevol leven.

Naam: Shiva
Geslacht: Poes

Leeftijd: Geschat door dierenarts geboren medio 2015-2016

Kan met kinderen: Wij plaatsen Shiva niet binnen een gezin met kinderen of situatie met dagelijks inloop/bezoek.

Kan met honden: Onbekend

Kan met katten: Ja echter is Shiva graag enige kat. Zij trekt niet op met andere katten.

Kattenmaatje nodig: Neen

Gesteriliseerd/gecastreerd: Ja

Wij plaatsen katten die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u ons intake formulier volledig ingevuld naar ons retour te sturen.

Wij werken met dit zeer uitgebreide vragenformulier zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze kat.

Bij serieuze interesse vragen wij u om online het intakeformulier in te vullen.
Hoe uitgebreider u de intake invult, hoe beter wij samen kunnen bekijken of u en de hond een goede match zijn.

De onkostenbijdrage voor Shiva is:  € 245,00.

De onkostenbijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten voor de kat en geen koopsom.
Stichting Friends4straydogs werkt volledig non-profit.

De onkosten-bijdrage is incl. medische controles, verplichte vaccinaties, ontwormen, anti-parasiet behandelingen, chip,
Europees paspoort, kosten voor opvang, de reis naar NL (katten ouder dan 8 maanden zijn reeds gesteriliseerd/gecastreerd).

Katten ouder dan 8 maanden zijn allen gesteriliseerd of gecastreerd, tenzij anders vermeld in de tekst.

Stichting Friends4straydogs voldoet aan alle eisen gesteld door de Nederlandse overheid en bemiddeld rescue- honden en katten volgens de nieuwe wetgeving ingaand op 1 november 2021:

UBN

Vakbekwaamheid Honden- en kattenbesluit

KVK

Alle katten en honden worden zoals het hoort, bij de nieuwe baasjes thuis gebracht.
Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's,
die garant staan voor een goede verzorging van de dieren aan boord van de bus, tijdens de reis naar Nederland.