Figaro ( kater )

FIGARO HOUD VAN SPELEN, KLIMMEN, VERSTOPPEN EN SPELEN MET ZIJN MAATJE BROWNIE

Bekijk via onderstaande links de video's van Figaro:

Het verhaal van Figaro:

Figaro is een vrolijke spring in het veld. Hij houd heel erg van spelen vooral met zijn maatje Browny. Samen zijn ze gevonden op straat. (Browny staat ook op deze Website ). Figaro houd van verstoppen en klimmen vind hij helemaal geweldig. Een fijne krabpaal is dus voor Figaro een must. Het zou geweldig zijn als Figaro en Browny samen mogen gaan wonen bij hun nieuwe lieve personeel. Op de laatste 2 foto's ziet u Figaro zijn maatje Browny ( Heeft u al een harig huisgenootje die een maatje als Figaro op prijs stelt, is dit ook goed )

Het verhaal (rescuer/verzorgster Mariska/Nicoleta Poganu)

Figaro is gered door Mariska een vriendin van onze rescuer NIcoleta.Hij liep samen met Browny op straat (deze kat promoten wij ook) en werden daar gelukkig op tijd van de straat gehaald. Nu zijn ze klaar om ieder een eigen plekje te krijgen met andere kattenvriendjes. Nicoleta heeft ons gevraagd de liefste mensenmaatjes te vinden.

Stichting Friends4straydogs bemiddeld sociale en lieve "binnen-katten" die allen zijn gered.
Dit zijn de katten dan ook gewend. Het is tegenwoordig niet meer veilig om u kat over straat te laten wandelen, teveel gevaar ligt op de loer. . De katten willen graag veilig genieten van de buitenlucht en het zonnetje,  daarom
is een goed afgesloten tuin/terras/balkon, waar de katten niet uit kunnen komen is een vereiste voor plaatsing.

Lees ook op onze website waarom het belangrijk is om 2 kittens of jonge katten samen te plaatsen bij een gelijkwaardig kattenvriendje.

Bent u het juiste personeel voor Figaro?

vul dan op deze Website ons online  intake vragenformulier in, klik op blauwe button op deze pagina.

In zijn geboorteland Roemenië maakt Figaro geen van kans op een liefdevol leven.

Zodra het juiste personeel is gevonden reist Figaro met ons officiële gecertificeerde transport naar u toe.

FIGARO

Geslacht: Kater

Leeftijd: geboren 10/05/2021

Kan met kinderen: Ja ons beleid >12 jaar obv ouders/verzorgers

Kan met honden: Onbekend

Kan met katten: Ja

Kattenmaatje nodig: Ja

Chipregistratie: Ja

Gesteriliseerd/Gecastreerd: Ja

Wij plaatsen katten die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u ons intake formulier volledig ingevuld naar ons retour te sturen.

Wij werken met dit zeer uitgebreide vragenformulier zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze kat.

Bij serieuze interesse vragen wij u om online het intakeformulier in te vullen.
Hoe uitgebreider u de intake invult, hoe beter wij samen kunnen bekijken of u en de hond een goede match zijn.

De onkostenbijdrage voor Figaro is:  € 295,00.

De onkostenbijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten voor de kat en geen koopsom.
Stichting Friends4straydogs werkt volledig non-profit.

De onkosten-bijdrage is incl. medische controles, verplichte vaccinaties, ontwormen, anti-parasiet behandelingen, chip,
Europees paspoort, kosten voor opvang, de reis naar NL (katten ouder dan 8 maanden zijn reeds gesteriliseerd/gecastreerd).

Katten ouder dan 8 maanden zijn allen gesteriliseerd of gecastreerd, tenzij anders vermeld in de tekst.

Stichting Friends4straydogs voldoet aan alle eisen gesteld door de Nederlandse overheid en bemiddeld rescue- honden en katten volgens de nieuwe wetgeving ingaand op 1 november 2021:

UBN

Vakbekwaamheid Honden- en kattenbesluit

KVK

Alle katten en honden worden zoals het hoort, bij de nieuwe baasjes thuis gebracht.

Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's,
die garant staan voor een goede verzorging van de dieren aan boord van de bus, tijdens de reis naar Nederland.