Fidel ( Kater )

FIDEL LIEF EN KNUFFELIG, ZOEKT EEN VRIENDJE OF VRIENDINNETJE OM SAMEN TE LUIEREN OP DE BANK.

Bekijk via onderstaande links de video's van Fidel:

Het verhaal van Fidel:

Fidel is een zeer lieve en vriendelijke kater, hij knuffelt graag, speelt graag met de andere katten in het sheltertje van Crina.

Fidel is nieuwsgierig, en vraagt zich af waar zijn personeel nu is.

Voor Fidel is een kattenmaatje een vereiste.

Stichting Friends4straydogs bemiddeld sociale en lieve "binnen-katten" die allen zijn gered. Dit zijn de katten dan ook gewend. Het is tegenwoordig niet meer veilig om u kat over straat te laten wandelen, teveel gevaar ligt op de loer.

De katten willen graag veilig genieten van de buitenlucht en het zonnetje, daarom is een goed afgesloten tuin/terras/balkon, waar de katten niet uit kunnen komen is een vereiste voor plaatsing.

Het verhaal (rescuer/verzorgster (Crina Maria)

Crina onze rescuer kwam Fidel tegen op weg naar haar schooltje waar zij werkt. Toen zij naar huis ging heeft ze Fidel meegenomen hij was nog maar klein. Gelukkig heeft hij het goed in het kenneltje van Crina met al zijn andere speelmaatjes. Maar het is natuurlijk fijn als je een eigen krabpaal hebt en een leuk vriendje of vriendinnetje.

Dit zijn de katten dan ook gewend. Het is tegenwoordig niet meer veilig om u kat over straat te laten wandelen, teveel gevaar ligt op de loer. . De katten willen graag veilig genieten van de buitenlucht en het zonnetje,  daarom

Lees ook op onze website waarom het belangrijk is om 2 kittens of jonge katten samen te plaatsen bij een gelijkwaardig kattenvriendje.

Bent u het juiste personeel voor Fidel?

vul dan op deze Website ons online  intake vragenformulier in, klik op de blauwe button rechts bovenin op deze pagina.

In zijn geboorteland Roemenië maakt Fidel geen van kans op een liefdevol leven.

Zodra het juiste personeel is gevonden reist Fidel met ons officiële gecertificeerde transport naar u toe.

FIDEL

Geslacht: Kater

Leeftijd: April/Mei 2022

Kan met kinderen: Ja ons beleid >12 jaar obv ouders/verzorgers

Kan met honden: Onbekend

Kan met katten: Ja

Kattenmaatje nodig: Ja

Gesteriliseerd/Gecastreerd: Nee rond de 8 maanden

Wij plaatsen katten die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u ons intake formulier volledig ingevuld naar ons retour te sturen.

Wij werken met dit zeer uitgebreide vragenformulier zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze kat.

Bij serieuze interesse vragen wij u om online het intakeformulier in te vullen.
Hoe uitgebreider u de intake invult, hoe beter wij samen kunnen bekijken of u en de hond een goede match zijn.

De onkostenbijdrage voor Fidel is:  € 265,00

De onkostenbijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten voor de kat en geen koopsom.
Stichting Friends4straydogs werkt volledig non-profit.

De onkosten-bijdrage is incl. medische controles, verplichte vaccinaties, ontwormen, anti-parasiet behandelingen, chip,
Europees paspoort, kosten voor opvang, de reis naar NL (katten ouder dan 8 maanden zijn reeds gesteriliseerd/gecastreerd).

Katten ouder dan 8 maanden zijn allen gesteriliseerd of gecastreerd, tenzij anders vermeld in de tekst.

Stichting Friends4straydogs voldoet aan alle eisen gesteld door de Nederlandse overheid en bemiddeld rescue- honden en katten volgens de nieuwe wetgeving ingaand op 1 november 2021:

UBN

Vakbekwaamheid Honden- en kattenbesluit

KVK

Alle katten en honden worden zoals het hoort, bij de nieuwe baasjes thuis gebracht.

Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's,
die garant staan voor een goede verzorging van de dieren aan boord van de bus, tijdens de reis naar Nederland.