Cristy ( Poes )

CRISTY LIEF EN KNUFFELIG, WIE HEEFT ER EEN PLAATSJE IN HET ZONNETJE OP DE VENSTERBANK VOOR HAAR?

Bekijk via onderstaande links de video van Cristy:

Omschrijving van Cristy

Cristy is een zeer lief en vriendelijke poes, zij is knuffelig en geniet ervan als de verzorgers binnenkomen en ze weer een aai en knuffel krijgen. Cristy zit met meerdere katten en poezen en kan met allemaal goed overweg.

Cristy verdiend nu echt haar warme plekje op de vensterbank heerlijk kijkend naar alles wat zich buiten afspeelt.

Voor Cristy is een kattenmaatje een vereiste die een vriendinnetje als Cristy op prijs stelt.

Het verhaal (rescuer/verzorgster (Crina Maria)

Cristy is door haar vorige eigenaar op straat gezet. Dat gebeurd dagelijks in Roemenië. Zij is gevonden door ons contactpersoon Crina en deze heeft haar liefdevol opgenomen. Het is tijd dat ze haar leventje ergens anders mag slijten met een vriendje of vriendinnetje. Wie heeft er een mandje voor dit mooie lieve meisje?

Stichting Friends4straydogs bemiddeld sociale en lieve "binnen-katten" die allen zijn gered.
Dit zijn de katten dan ook gewend. Het is tegenwoordig niet meer veilig om u kat over straat te laten wandelen, teveel gevaar ligt op de loer. . De katten willen graag veilig genieten van de buitenlucht en het zonnetje,  daarom
is een goed afgesloten tuin/terras/balkon, waar de katten niet uit kunnen komen is een vereiste voor plaatsing.

Bent u het juiste personeel voor Cristy?

vul dan op deze Website ons online  intake vragenformulier in, klik op de blauwe button rechts bovenin op deze pagina.

In haar geboorteland Roemenië maakt Cristy geen van kans op een liefdevol leven.

Zodra het juiste personeel is gevonden reist Cristy met ons officiële gecertificeerde transport naar u toe.

CRISTY

Geslacht: Poes

Leeftijd: Vermoedelijk geboren rond April/mei 2021

Kan met kinderen: Ja ons beleid >12 jaar obv ouders/verzorgers

Kan met honden: Onbekend

Kan met katten: Ja

Kattenmaatje nodig: Ja

Gesteriliseerd/Gecastreerd: Ja

Wij plaatsen katten die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u ons intake formulier volledig ingevuld naar ons retour te sturen.

Wij werken met dit zeer uitgebreide vragenformulier zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze kat.

Bij serieuze interesse vragen wij u om online het intakeformulier in te vullen.
Hoe uitgebreider u de intake invult, hoe beter wij samen kunnen bekijken of u en de hond een goede match zijn.

De onkostenbijdrage voor Cristy  is:  € 265,00

De onkostenbijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten voor de kat en geen koopsom.
Stichting Friends4straydogs werkt volledig non-profit.

De onkosten-bijdrage is incl. medische controles, verplichte vaccinaties, ontwormen, anti-parasiet behandelingen, chip,
Europees paspoort, kosten voor opvang, de reis naar NL (katten ouder dan 8 maanden zijn reeds gesteriliseerd/gecastreerd).

Katten ouder dan 8 maanden zijn allen gesteriliseerd of gecastreerd, tenzij anders vermeld in de tekst.

Stichting Friends4straydogs voldoet aan alle eisen gesteld door de Nederlandse overheid en bemiddeld rescue- honden en katten volgens de nieuwe wetgeving ingaand op 1 november 2021:

UBN

Vakbekwaamheid Honden- en kattenbesluit

KVK

Alle katten en honden worden zoals het hoort, bij de nieuwe baasjes thuis gebracht.

Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's,
die garant staan voor een goede verzorging van de dieren aan boord van de bus, tijdens de reis naar Nederland.