HOME » * KATTEN * » CALIMERO ( Kater )

CALIMERO ( Kater )

CALIMERO LIEVE KITTEN WILT GRAAG LEKKER ZONNEN IN DE VENSTERBANK, BIJ WIE MAG HIJ DAT DOEN?

Bekijk via onderstaande link de video:

Calimero is een lieve vriendelijke kitten die toch al heel wat meegemaakt heeft. Calimero verblijft bij de dierenarts omdat hij nog geopereerd moet worden aan een hernia. Calimero is ondertussen geopereerd aan zijn buikhernia en maakt het heel erg goed, nu nog het beste personeel vinden voor deze lieverd.

Voor Calimero zoeken wij personeel die weten wat een kitten nodig heeft. Samen spelen. lekker klauteren in de paal, zonnen in de vensterbank of het huis verkennen. Calimero heeft ook een gelijkwaardig kattenvriendje nodig.

Stichting Friends4straydogs bemiddeld sociale en lieve "binnen-katten" die allen zijn gered.
Dit zijn de katten dan ook gewend. Het is tegenwoordig niet meer veilig om u kat over straat te laten wandelen, teveel gevaar ligt op de loer. . De katten willen graag veilig genieten van de buitenlucht en het zonnetje,  daarom
is een goed afgesloten tuin/terras/balkon, waar de katten niet uit kunnen komen is een vereiste voor plaatsing.

Lees ook op onze website waarom het belangrijk is om 2 kittens of jonge katten samen te plaatsen bij een gelijkwaardig kattenvriendje.

Bent u het juiste personeel voor Calimero?

vul dan online ons intake vragenformulier in.

Het verhaal van Calimero:

(Rescuer/verzorgster Nicoleta)

Calimero werd gevonden door een dame, nadat Calimero aangereden was door een auto. Calimero was er slecht aan toe. Gelukkig is ook hij gered en wacht tot hij naar zijn nieuwe familie af mag reizen.

Zodra de juiste match is gevonden, reist Calimero met ons officiële Trace dierenvervoer naar u toe in Nederland of België.

In zijn geboorteland Roemenië heeft Calimero geen schijn van kans op een een liefdevol leven.

Naam: Calimero

Geslacht: kater

Leeftijd: Juli/Augustus 2021

Kan met kinderen: Ja ons beleid >12 jaar obv ouders/verzorgers

Kan met honden: Onbekend

Kan met katten: Ja

Kattenmaatje nodig: Ja

Gesteriliseerd/Gecastreerd: Nee nog te jong

Wij plaatsen katten die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u ons intake formulier volledig ingevuld naar ons retour te sturen.

Wij werken met dit zeer uitgebreide vragenformulier zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze kat.

Bij serieuze interesse vragen wij u om online het intakeformulier in te vullen.
Hoe uitgebreider u de intake invult, hoe beter wij samen kunnen bekijken of u en de hond een goede match zijn.

De onkostenbijdrage voor Calimero is:  € 245,00.

De onkostenbijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten voor de kat en geen koopsom.
Stichting Friends4straydogs werkt volledig non-profit.

De onkosten-bijdrage is incl. medische controles, verplichte vaccinaties, ontwormen, anti-parasiet behandelingen, chip,
Europees paspoort, kosten voor opvang, de reis naar NL (katten ouder dan 8 maanden zijn reeds gesteriliseerd/gecastreerd).

Katten ouder dan 8 maanden zijn allen gesteriliseerd of gecastreerd, tenzij anders vermeld in de tekst.

Stichting Friends4straydogs voldoet aan alle eisen gesteld door de Nederlandse overheid en bemiddeld rescue- honden en katten volgens de nieuwe wetgeving ingaand op 1 november 2021:

UBN

Vakbekwaamheid Honden- en kattenbesluit

KVK

Alle katten en honden worden zoals het hoort, bij de nieuwe baasjes thuis gebracht.

Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's,
die garant staan voor een goede verzorging van de dieren aan boord van de bus, tijdens de reis naar Nederland.