Home » KATTEN TER ADOPTIE » MELANIC (Poes)

MELANIC (Poes)

PRACHTIG MOOI MEISJE MELANIC, BIJ WIE MAG ZIJ IN DE VENSTERBANK LIGGEN?

Dit lieve meisje heet Melanic, ze is erg lief en aanhankelijk, en vindt het heerlijk om geaaid en geknuffeld te worden.

Melanic ligt ook heel graag in de vensterbank of op het bed.

Wij zoeken voor Melanic lief personeel die het fijn vinden om met haar op ontdekkingstocht te gaan door het huis, lekker spelen met haar maatje of heerlijk bankhangen en knuffelen.

Een kattenmaatje is fijn maar geen must.

Stichting Friends4straydogs bemiddeld sociale en lieve "binnen katten" die allen zijn gered.
Dit zijn de katten dan ook gewend. Het is tegenwoordig niet meer veilig om u kat over straat te laten wandelen, teveel gevaar ligt op de loer. . De katten willen graag veilig genieten van de buitenlucht en het zonnetje,  daarom
is een goed afgesloten tuin/terras/balkon, waar de katten niet uit kunnen komen is een vereiste voor plaatsing.

Lees ook op onze website waarom het belangrijk is om 2 kittens of jonge katten samen te plaatsen bij een gelijkwaardig kattenvriendje. Alle katten die wij bemiddelen zijn binnen katten.

Het verhaal van Melanic:

Melanic had een huisje, zij was geadopteerd in Roemenië. Omdat de huidige kat haar niet accepteerde werd ze op straat gegooid. De vriendin van Nicoleta (Melani) heeft haar gevonden op de parkeerplaats van de supermarkt. Zij heeft Nicoleta gevraagd om ons te laten bemiddelen voor een fijn "thuis" voor dit lieve meisje.

Zodra de juiste match is gevonden mag Melanic reizen met de happy-bus naar Nederland

In haar geboorteland Roemenië maakt Melanic geen schijn van kans op een liefdevol leven.

MELANIC
Geslacht: Poes
Leeftijd: Geboren medio 2019
Kan met kinderen: Ja ons beleid >12 jaar obv ouders/verzorgers
Kan met honden: Onbekend
Kan met katten: Ja
Kattenmaatje nodig: Nee
Gesteriliseerd/gecastreerd: Ja

Bekijk via onderstaande links de video's van Melanic
Deze volgen binnenkort

Wij plaatsen katten die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u ons intake formulier volledig ingevuld naar ons retour te sturen.

Wij werken met dit zeer uitgebreide vragenformulier zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze kat.

Bij serieuze interesse vragen wij u om online het intakeformulier in te vullen.
Hoe uitgebreider u de intake invult, hoe beter wij samen kunnen bekijken of u en de hond een goede match zijn.

De onkostenbijdrage is:  € 245,00.

De onkosten-bijdrage is incl. medische controles, verplichte vaccinaties, ontwormen, anti-parasiet behandelingen, chip,
Europees paspoort, kosten voor opvang, de reis naar NL (katten ouder dan 8 maanden zijn reeds gesteriliseerd/gecastreerd).

Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's