Home » KATTEN TER ADOPTIE » KITTENS tot 1 jaar oud » PARIS (GERESERVEERD)

PARIS

VROLIJKE AANHANKELIJKE KITTEN PARIS

Bekijk hier de video's van Paris

Lekker aan het spelen
Leuke Paris

Paris is een aanhankelijk lief meisje, heel sociaal en kan goed met honden en andere katten overweg. Paris is ondanks dat ze haar staartje kwijt is geraakt een zeer leuk poesje.

Wij zoeken voor Paris personeel die haar graag willen bedienen, Paris heeft niet speciaal een andere kat of poes nodig omdat ze ook mensgericht is. Maar als er een jonge kat of poes in huis zijn en die een kitten als Paris op prijs stellen is dat ook prima.

Ons contact uit Roemenië verteld over Paris het volgende.

Paris werd in augustus gevonden onder een auto vlak bij het huis van Eugenia onze resuer in Roemenië. Ze was volledig uitgeput en verzwakt. Zelfs op het aangeboden eten wilde ze niet komen. Eugenia zag al gauw dat haar staart niet goed hing en bij de dierenarts constateerde men dat de staart gebroken was.

Een operatie was te riskant want ze was veel te klein en te jong. Met goede medicatie kwam ze er weer bovenop maar helaas een maand later verloor ze alsnog haar staart. Gelukkig heeft het leven op straat geen invloed op haar gehad.

Lees ook op onze website waarom het belangrijk is om 2 kittens of jonge katten samen te plaatsen bij een gelijkwaardig kattenvriendje. Alle katten die wij bemiddelen zijn binnen katten.

Een goed afgesloten tuin/balkon waar de katten niet uit kunnen komen is een vereiste voor plaatsing. Het is tegenwoordig niet meer veilig om u kat over straat te laten wandelen, teveel gevaar ligt op de loer.

Zodra het personeel gevonden is voor Parisi mag zij afreizen met de happy-bus naar Nederland.

Naam: PARIS
Geslacht: Poes
Leeftijd: Geboren in augustus 2020
Kan met kinderen: Ja ons beleid >12 jaar obv ouders/verzorgers
Kan met honden: Ja
Kan met katten: Ja
Gevaccineerd: Word zo spoedig mogelijk gedaan

Wij plaatsen katten die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u ons intake formulier volledig ingevuld naar ons retour te sturen.

Wij werken met dit zeer uitgebreide vragenformulier zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze kat.

U kunt het formulier aanvragen via ons e-mailadres:  stichtingfriends4straydogs@yahoo.com
Hoe uitgebreider u de intake invult, hoe beter wij samen kunnen bekijken of u en de kat een goede match zijn.

De onkostenbijdrage voor PARIS is: 195,00.

De onkosten-bijdrage is incl. medische controles, verplichte vaccinaties, ontwormen, anti-parasiet behandelingen, chip,
Europees paspoort, kosten voor opvang, de reis naar NL (katten ouder dan 8 maanden zijn reeds gesteriliseerd/gecastreerd).

Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's