SUUS (Poes)

SUUS LIEVE POES ZOEKT LIEF BAASJE

Bekijk video's van Suus via onderstaande links

Kijk eens hoe leuk ze is
Heerlijk kroelkontje

Suus is een knappe lieve kitten die al behoorlijk wat heeft meegemaakt. Ondanks dat is ze een schatje. Wij zoeken voor Suus personeel die al een andere jonge poes of kat in huis hebben en die een kitten als Suus op prijs stelt.

Lees ook op onze website waarom het belangrijk is om 2 kittens of jonge katten samen te plaatsen bij een gelijkwaardig kattenvriendje. Alle katten die wij bemiddelen zijn binnen katten.

Een goed afgesloten tuin/balkon waar de katten niet uit kunnen komen is een vereiste voor plaatsing. Het is tegenwoordig niet meer veilig om u kat over straat te laten wandelen, teveel gevaar ligt op de loer.

Ons contact Crina uit Roemenië verteld het volgende over Suus

Suus is gevonden op de begraafplaats, waarschijnlijk achter gelaten en niet gewenst, buurt bewoners hebben Suus naar Crina gebracht. Helaas toen ze haar vonden kon ze haar pootje niet gebruiken, na onderzoek bij de dierenarts kwamen ze er achter dat het een oude breuk was. Zo jong en dan al een behoorlijke breuk. Ze besloten het aan te kijken hoe het zou gaan. Ondertussen probeert suus weer haar pootje te gebruiken, dus de dierenarts heeft geadviseerd voorlopig geen verdere aktie hier voor te ondernemen.

Zodra het personeel gevonden is voor Suus mag zij afreizen met de happy-bus naar Nederland.

Naam: SUUS

Geslacht: Poes

Leeftijd: Oktober/ november 2020

Kan met kinderen: Ja ons beleid >12 jaar obv ouders/verzorgers

Kan met honden: Onbekend

Kan met katten: Ja

Sterilisatie: Wordt gedaan voor transport naar NL

Wij plaatsen katten die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u ons intake formulier volledig ingevuld naar ons retour te sturen.

Wij werken met dit zeer uitgebreide vragenformulier zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze kat.

Bij serieuze interesse, download het formulier hier:  intakeformulier,, of u kunt het formulier aanvragen via ons e-mailadres:  stichtingfriends4straydogs@yahoo.com
Hoe uitgebreider u de intake invult, hoe beter wij samen kunnen bekijken of u en de kat een goede match zijn.

De onkostenbijdrage voor SUUS is: 215,00.

De onkosten-bijdrage is incl. medische controles, verplichte vaccinaties, ontwormen, anti-parasiet behandelingen, chip,
Europees paspoort, kosten voor opvang, de reis naar NL (katten ouder dan 8 maanden zijn reeds gesteriliseerd/gecastreerd).

Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's