Home » INZAMELING OPERATIE FLEUR

INZAMELING NIEUWE OPERATIE VOOR FLEUR

🌺***UPDATE FLEUR***🌺 28-06-2020

Weet u het nog? het meisje waarbij de sterilisatie niet goed is uitgevoerd?
Fleur is een ontzettend blij ei, Ondertussen zijn wij een stapje verder.

Maar Fleur is er helaas nog lang niet.

De bloeduitslagen van haar Hematologie waren niet goed. (Hematologie houdt zich bezig met alle aandoeningen van het bloed) Om moeilijke woorden te vermijden komt het er op neer dat haar immuuncellen veel te hoog zijn. Dit kan in haar geval voor de operatie niet gunstig zijn, dus krijgt ze een kuur van drie weken om te zien of die cellen in waarde omlaag gaan. En dat is nogal wat. Dit houd in dat antibiotica, leverbescherming, externe ontworming en voorlopig een vetarm dieet noodzakelijk zijn om mee te beginnen.

Als dit drie weken aan een stuk gedaan word, komt er een nieuwe test en als daar positief bericht uit komt, kan Fleur geopereerd worden. Zo niet moet ze langer aan de medicatie. Wij willen voor Fleur geen risico nemen en de dierenarts moet doen wat er gedaan moet worden om dit meisje te beschermen.

Het is nogal wat voor dat meiske maar zij is er niet minder vrolijk onder.Ze doet haar naam eer aan. Lieve Fleur heeft onze harten gestolen en ze is een dappere lieve meid.

We hebben ook nog Bindy ( die eerst Buddy heette maar het bleek een meisje 😂). Ook die staat op de lijst voor een operatie, We houden u ook op de hoogte over Bindy info volgt snel.

*** FLEUR *** Wij lazen de oproep voor kleine Fleur

FLEUR werd als oud vuil gedumpt in een vreselijk dodingsasiel......
Ondanks dat Fleur ontgewenst is, is zij het vertrouwen in mensen nog niet kwijt geraakt.

Ons contact Florin redde haar uit dit vreselijke dodingsasiel.
Als snel bleek de de sterilisatie niet correct was uitgevoerd door de (goedkope)dierenarts verbonden aan het dodingsasiel.

Een nieuwe operatie is nodig voor Fleur, een zeer hoge kostenpost voor ons. Toch willen wij dit lieve meisje heel graag helpen

Volgers van ons, die ondertussen onze stichting beter kennen,
weten dat wij juist dieren die al minder kans maken, helpen en meer doen dan alleen honden bemiddelen.

De kosten voor de operatie van Fleur zijn beraamd op ongeveer 300 euro
Er is reeds vanuit onze rekening 200 euro overgemaakt vanuit ons potje voor hulp en donaties van "Vrienden van Friends"

U kunt Fleur ook helpen door een donatie te doen via een Tikkie! Klik op de foto hiernaast om een Tikkie te doen!
(In het Tikkie staat dat het voor de voeractie is van Crina. Dit klopt niet, dit zet de app er zelf bij. Alle donaties gaan naar Fleur!)

Zodra Fleur is hersteld is, gaan wij op zoek naar haar nieuwe, wel liefdevolle baasje(s)

Helpt u mee aan de operatie van Fleur? Zodat dit meisje binnenkort op zoek kan gaan naar haar nieuwe familie

Hartelijk dank namens FLEUR en ons team voor uw hulp, zodat Fleur geopereerd kan worden

Team Stichting Friends4straydogs