Home » Honden vanaf 1 jaar » TEEFJES » TALA (Middelmaatje)

TALA (Kleine middelmaat)

*** Tala verblijft bij de opvang in Nederland ***

TALA, LIEF VRIENDELIJK MEISJE

Bekijk de video's hoe leuk Tala is!

Tala loopt netjes aan de lijn
Tala wil super graag geaaid worden
Tala wacht netjes tot ze iets lekkers krijgt
Lekker spelen is haar lust en haar leven
Tala speelt met een vriendje
Mooie Tala met haar vriendjes

TALA is een prachtig slim, aanhankelijk, jong, teefje.
Tala logeert in Nederland. Voor een indruk van haar, bekijk dan zeker de video' s van dit leuke hondje.

TALA heeft zich ontpopt tot een mooi, lief knap en speels meisje met een goud hartje. Voor Tala zoeken wij een huiselijke situatie, met minimaal 1 of meerdere honden speelmaatjes en een heerlijke tuin waar ze lekker kan spelen.
Tala verblijft in Nederland waar ze met haar honden speelmaatje veel plezier beleefd.

Helaas moet de opvang hele dagen gaan werken, waardoor Tala veel alleen thuis is. Bent u degene die Tala wilt verwelkomen?

De opvang van Tala verteld: Zij vindt het geweldig om naast je in bed te liggen en je in de ochtend met een poot of een hondenkusje wakker te maken. Overdag is zij rustig, ligt lekker te slapen in haar mand, of ze ligt naast je op de bank op een lekker zacht dekentje. Tala waarschuwt het baasje als er iets om het huis heen gebeurd.

Tala heeft veel meegemaakt in haar jonge leventje en ondanks dat heeft zij een ontzettend lief karakter.
Voor Tala zijn wij op zoek naar baasjes, die op een rustige manier Tala willen leren kennen en haar de tijd gunnen binnen de voor haar wederom nieuwe situatie.
Tala kwam uit Roemenie en werd geadopteerd in Nederland, maar doordat de adoptant niet de zorg kon bieden die Tala nodig had als jong teefje en de situatie ernstig verslechterde binnen dit huishouden, waar Tala niets aan kon doen, is zij intern bij een hondencoach gaan logeren. Hier leerde zij dat mensen goede bedoelingen hebben en niet alles zo slecht is als door haar eerder werd ervaren.

Tala is een geweldige leuke en vrolijke hond die geniet van aandacht en een training samen met haar baasje, haalt het beste in haar naar boven. Kortom wij zijn op zoek naar verantwoordelijke mensen die dit meisje haar gouden mandje willen geven, na een zeer ellendige start in haar leven.
Na een positieve intake volgt een gesprek waarin wij meer details bespreken. Na een de procedure is het mogelijk om kennis te maken met Tala. Zij verblijft in Nederland. Tala wordt niet geplaatst in een gezin met kinderen, Tala is dit niet gewend.

Naam: TALA

Leeftijd: Geboren 2018

Geslacht: Teef

Formaat: Kleine middelmaat
Type:
Prachtige onbekende kruising

Energie niveau: Gemiddeld/hoog zij is immers een jonge hond

Kan met kinderen: Nee

Kan met katten: Nee

Europees paspoort: ja

Gesteriliseerd: Ja

Wij plaatsen honden die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u ons intake formulier volledig ingevuld naar ons retour te sturen.

Wij werken met dit zeer uitgebreide vragenformulier zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze hond.

Een rescue hond binnen een nieuwe situatie vraagt veel tijd, geduld en begeleiding en wij willen er zeker van zijn dat u dit werkelijk

kan opbrengen.

Bij serieuze interesse vragen wij u om ons intakeformulier hier online in te vullen.

Of stuur ons een mail en vraag naar het Intake-formulier: stichtingfriends4straydogs@yahoo.com.

Hoe uitgebreider u de intake invult, hoe beter wij samen kunnen bekijken of u en de hond een goede match zijn.

Of stuur ons een email naar stichtingfriends4straydogs@yahoo.com

Hoe uitgebreider u uw intake invult, hoe serieuzer wij deze nemen!

De onkostenbijdrage voor TALA is: € 355,00.

De onkostenbijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten voor de hond.