Home » HONDEN tot 1 jaar » ALDO (Groot)

ALDO (Groot)

KANJER VAN EEN PUP ALDO

Aldo is gevaccineerd en gezond verklaard door een goede dierenarts

Bekijk via onderstaand link hoe leuk hij is!

Mooie Aldo

Aldo in een mooie speelboog. " Kom, laten we gaan spelen!"
Aldo met zijn kwispelstaart

Wij stellen u voor aan Aldo

Deze  kanjer is in het begin heel even terug houdend, maar daarna is het goed en komt hij naar de verzorgster voor aandacht. Aldo is speels en  kan goed met andere honden opschieten. Voorkeur als hondenmaatje een vrouwtje.

Aldo is een kruising Karpatische herder en groeit uit tot groot formaat hond. Het ras staat bekend om hun trouwe karakter naar eigen gezin toe.

Het zijn geweldige lieve en trouwe honden mits met een goede opvoeding en begeleiding van het baasje binnen het gezin, groeien zij uit tot een ware vriend(in) en maatje van het gezin.

Wie heeft er een heerlijk grote mand staan :-) En zoekt een trouw hondenmaatje?

Positieve bekrachtiging bij training noodzakelijk is voor een goede opvoeding, van dit type hond, en zijn van origine werkhonden en willen graag samen met de baas op pad. Ook beweging is daarom belangrijk. Een ruime tuin is zeker een vereiste. Wij bemiddelen wij Aldo  als maatje en gezinslid op bijvoorbeeld een woonboerderij, of huis met ruime tuin. Goede en veilige afzetting is noodzakelijk.

Als u denkt dat Aldo bij u past nodigen wij u uit onze intake in te vullen. Voldoende tijd en begeleiding is van belang om samen een fijne band op te bouwen.

Aldo is door ons contact Florin aangetroffen en vermoedelijk uit de auto gezet als ongewenste pup. Florin die zelf rescue-er is en nam de 3 pups onder zijn hoede.

Zij verblijven nu in de opvang binnen een heel goed asiel, waar de hondjes dagelijks in contact komen met de verzorgers, buiten spelen met andere pups en goed worden verzorgd. Ons is gevraagd voor dit drietal een goede match te vinden.

In hun geboorteland Roemenië heeft Aldo geen kans op een veilig en mooi leven. Aldo verdiend beter.

Zodra het juiste baasje voor Aldo is gevonden reist hij zo snel mogelijk naar Nederland.

Naam: ALDO

Geslacht: Reu

leeftijd: Geboren in april 2020

Type: Kruising Karpatische herder

Formaat: Groot (55-65 cm)

Energieniveau: Gemiddeld tot hoog ( jonge hond )

Kan met kinderen; Ja > 12 jaar obv ouders/verzorgers

Kan met andere honden: Ja met voorkeur ook grote middelmaat of groot formaat (als huisgenootje voorkeur Teefje)

Kan met katten: Onbekend

Chipregistratie: Ja

Wij plaatsen honden die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u ons intake formulier volledig ingevuld naar ons retour te sturen.

Wij werken met dit zeer uitgebreide vragenformulier zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze hond.

Een rescue hond binnen een nieuwe situatie vraagt veel tijd, geduld en begeleiding en wij willen er zeker van zijn dat u dit werkelijk

kan opbrengen.

Bij serieuze interesse vragen wij u om ons Online intake-formulier in te vullen of een mail te sturen naar: stichtingfriends4straydogs@yahoo.com.
Hoe uitgebreider u uw intake invult, hoe beter wij kunnen bekijken en bespreken of er een goede match kan zijn.

De onkostenbijdrage voor ALDO is: € 355,00.

De onkostenbijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten voor de hond.
Dit is inclusief de verplichte entingen, paspoort, chip, medische checks, ontwormen, anti-parasiet behandeling,
opvang/pension/voer & transport naar Nederland.

Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's