Stichting Friends4Straydogs
Home » Honden ter ADOPTIE » Teefjes » XENA ( Middelmaatje )

XENA

PRACHTIGE LIEVE XENA

Bekijk de video's van deze schoonheid op YouTube:

Dit meisje was haar leven niet goed begonnen, gered door ons contactpersoon Hent Cristina in Roemenie. Daarna wilde familie van haar Xena een thuis geven........helaas is ze daar niet goed behandeld.......Cristina ging kijken hoe het met Xena ging en was zo geschrokken dat ze Xena meteen heeft meegenomen.

Xena is een geweldig lief meisje, kan goed opschieten met andere honden en ook katten geen probleem. Ze vind buiten zijn Helemaal geweldig, zeker als ze even kan rennen

Aan de lijn lopen word nu geoefend met haar, aangezien haar vorige baasjes nooit met haar naar buiten gingen.

Wij zoeken voor Xena fijne lieve mensen die Xena de tijd geven om haar vertrouwen te winnen. Een tuin is een grote pre. Die tijd voor haar hebben om heerlijk met haar de mooie dingen in het leven te ontdekken.

Ons is gevraagd Xena te bemiddelen, in haar geboorteland Roemenie heeft hij geen schijn van kans op een veilig en liefdevol leven...

Zodra de juiste match is gevonden mag Xena afreizen naar Haar familie in Nederland.

Naam: XENA
Geslacht: vrouwtje
Leeftijd: 4 jaar
Formaat: middelmaatje (ong. 45-50 cm) 15-18 kg
Kan met kinderen: Ja, ons beleid >12 jaar obv ouders
Kan met katten: ja
Europees paspoortje: Ja
Chip registratie: ja

Wij plaatsen honden die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u onze INTAKE-VRAGENFORMULIER volledig ingevuld naar ons te mailen.

Een hond wordt te vaak onderschat en te impulsief aangeschaft, dat willen wij voorkomen.
Honden vragen veel tijd en aandacht.

Wij gaan er van uit dat geïnteresseerden begrijpen en zich hebben verdiept in wat een hond daadwerkelijk nodig heeft. Match tussen hond en adoptant is altijd prioriteit!

Na een positief beoordeelde intake reist XENA naar Nederland.

Daarom vragen wij u een intake-vragenlijst in te vullen. Een hond vraagt immers tijd en begeleiding.

De onkosten-bijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten, dit is incl. de verplichte entingen, paspoort, chip, medische checks, ontwormen, anti-parasiet behandeling, opvang/pension/voer & transport naar NL.

De onkosten-bijdrage voor XENA is: 340,00 euro.

Voor onze plaatsingsprocedure zie hier. Wij werken volledig Non-profit en volgens de Europese regels mbt vaccinaties, gezondheid en transport.

Bij serieuze interesse vragen wij u om het intake-formulier in te vullen en deze volledig ingevuld als Word of Pdf bestand naar ons terug te sturen aan dit e-mailadres: futuredogs-nl@outlook.com