Stichting Friends4Straydogs
Home » Honden ter ADOPTIE » Teefjes » AKIRA (Grote middelmaat)

AKIRA (Groot)

PRACHTIGE MOOIE AKITA KRUISING, TEEFJE AKIRA

Wij stellen u voor aan AKIRA, 1 van de zusjes die is gered, zij waren achtergelaten vlakbij het privé-asiel van ons contact. Zij bedacht zich geen moment en nam de zusjes onder haar hoede. Ons is gevraagd de zusjes te bemiddelen. Uiteraard doen wij dit graag. Het zijn prachtige meiden, die momenteel bij haar in de opvang in Roemenie verblijven.

Geniet van de video van een blije Akira die haar kennel even uit mag.

Omdat het een kruising AKITA's is zoeken wij een baasje met ervaring die weet wat Akira nodig heeft. Zij is een sterke lieve speelse jonge hond.

Zodra het juiste baasje is gevonden mag Akira afreizen naar Nederland.

Naam: AKIRA
Type: Poolhond AKITA, door dierenarts bevestigd
Formaat: Op volwassen leeftijd, geschat door dierenarts, grote middelmaat ongeveer 55-58 cm
Leeftijd: Geboortedatum volgens dierenarts 20 november 2016
Kan met kinderen: Ja, ons advies >16 jaar obv ervaren ouders.
Kan met katten: Onbekend
Chip en Paspoortje: Ja

Wij gaan er vanuit dat serieuze geïnteresseerden voor deze pups, niet alleen voor het uiterlijk kiezen, maar daadwerkelijk verdiepen of kennis hebben van dit type hond.

Wij plaatsen honden die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u onze INTAKE-VRAGENFORMULIER volledig ingevuld naar ons te mailen.

Een hond wordt te vaak onderschat en te impulsief aangeschaft, dat willen wij voorkomen.
Honden vragen veel tijd en aandacht.

Wij gaan er van uit dat geïnteresseerden begrijpen en zich hebben verdiept in wat een hond daadwerkelijk nodig heeft. Match tussen hond en adoptant is altijd prioriteit!

Na een positief beoordeelde  intake reist AKIRA naar Nederland.

Daarom vragen wij u een intake-vragenlijst in te vullen. Een hond vraagt immers tijd en begeleiding.

De onkosten-bijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten, dit is incl. de verplichte entingen, paspoort, chip, medische checks, ontwormen, anti-parasiet behandeling, opvang/pension/voer & transport naar NL.

De Onkosten-bijdrage voor AKIRA is: 340,00 euro.

Wij werken met een officieel transport die voldoet aan de  Europese regels voor vervoer van honden.

Bij interesse vragen wij u om het intake-formulier in te vullen en deze volledig ingevuld als Word of Pdf bestand naar ons terug te sturen.
Graag het formulier naar dit e-mailadres toesturen: futuredogs-nl@outlook.com