stichting friends4straydogs

WAAR  STAAN WIJ VOOR?

Tijdens het bestaan van onze stichting, hebben wij succesvol al ruim 850 honden en zo'n 100 katten  gered en bemiddeld.
Dit zijn allen ongewenste honden en katten, uit zowel Nederland als Roemenië, veelal aan hun lot overgelaten.

Kwaliteit van bemiddeling staat altijd boven kwantiteit (lees hoeveelheid dieren).
Ook na de bemiddeling voelen wij ons verantwoordelijk voor het welzijn van de door ons bemiddelde dieren.
Een deskundige nazorg is dan ook vanzelfsprekend.

Wij vinden het zinloos doden van gezonde honden en katten niet acceptabel,
en zetten ons daarom dag in dag uit in voor HULP van deze dieren.

Dagelijks sterven er onnoemelijk veel honden en katten, waaronder ook pups en kittens, een afschuwelijke dood.
Zij zijn ongewenst op straat gezet, of achtergelaten in een dodingsasiel en sterven een afschuwelijke dood door ontbering,

Het zijn echt hartverscheurende omstandigheden.

Het honden en katten bestand in NL bestaat voornamelijk uit dieren afkomstig vanuit de malafide fokkerij (rond de 78%....)

We kunnen de mentaliteit in Nederland en Roemenië niet veranderen.
Wij kunnen echter wel door onze voorlichting en informatie proberen bewustwording tot stand te brengen.

Er zijn zoveel dieren die we samen een beter leven kunnen geven.

Laten we dat dan ook doen!

Don’t Shop!  Adopt!