Home » Honden ter ADOPTIE » SHADOW ( Middelmaat )

SHADOW (middelmaat)

• Shadow is een prachtige hond, reu, gecastreerd van 3.5 jaar.
  • SHADOW VERBLIJFT IN ZUID-NEDERLAND

Shadow is een geweldige leuke hond, houdt van aandacht en samen leuke dingen doen. Shadow is vriendelijk, is een hond waar mee gewerkt moet worden binnen een rustige stabiele en consequente situatie. Shadow is een lieve aanhankelijk hond.

Naam : Shadow
Geslacht: Mannetje, 20 kg ( Middelmaatje)
Energieniveau: Normaal Kan met kinderen: >16 jaar, ervaring met honden vereiste
Kan met andere honden: Ja, een stabiel maatje
Kan met katten: Neen
Gecastreerd: Ja

Helaas is de huidige situatie bij zijn eigenaar veranderd. Shadow heeft moeite met de vele aanloop en prikkels drukke situatie binnen het gezin. Binnenkort gaat zijn baasje ook weer werken en dit word opgebouwd naar fulltime. Dit is voor Shadow te lang om alleen te zijn.
Daarom is ons gevraagd om voor Shadow op zoek te gaan naar een nieuw baasje.
Shadow is een hondje waar je mee bezig moet zijn. Hetzij in de vorm van wandelen - met andere hondjes spelen - trainen.

Shadow moet je duidelijkheid geven en consequent zijn. In een stress situatie moet hij zich kunnen terug trekken op zijn eigen rustige veilige plekje. Een drukke gezinssituatie is niet wenselijk, niet te veel prikkels.

Wij plaatsen Shadow niet bij kinderen onder de 16 jaar of een drukke gezinssituatie. Onverwachtte bewegingen van kleine kinderen vind hij erg spannend.

Een stabiele hond die netjes kan corrigeren zou een leuk kameraadje zijn voor Shadow waar hij zich aan op kan trekken maar zeker geen vereiste, vooral als zijn nieuwe baasje genoeg tijd heeft. Op de foto ziet u de hond van onze nazorg die langs is geweest bij Shadow en die ook de foto's en een karakter omschrijving heeft gemaakt.

Shadow is een super lieve vrolijke hond en als je zijn vertrouwen hebt gewonnen door wederzijds respect heb je een maatje voor het leven.

Wij zoeken voor Shadow een baasje met voldoende tijd en inzicht, een fijne rustige omgeving met begeleiding. Hij verdient dit zo.

Match is altijd prioriteit voor bemiddeling van een hond, daarom werken wij met een intake-procedure en huisbezoek.

Na een positieve procedure, kunt u kennismaken met Shadow in Nederland.

Wij gunnen Shadow een fijn begripvol baasje die met hem rekening wilt houden om zo samen een fantastische vriendschap op te bouwen. Het is een super lieve leuke hond.

Voor meer informatie en intake-vragenformulier, neem contact op met ons via futuredogs-nl@outlook.com

Met vriendelijke groet,

Team Stichting Friends4Straydogs