Stichting Friends4Straydogs
Home » Honden ter ADOPTIE » Honden in NL » LACEY ( Klein/ kleine middelmaatje )

LACEY ( Klein Middelmaatje )

LACY, het vrolijkste en liefste hondje ooit

Bent u op zoek naar gezelligheid. leven in de brouwerij, knuffels, kusjes en liefde? Dan is Lacey precies wat u zoekt

Dit verteld haar opvangmama Nicoleta die haar het liefst zelf houd, maar helaas is dit geen optie omdat nicoleta in een rolstoel zit en lacey niet de zorg kan bieden die lacey nodig heeft.

Nu Lacey haar operaties achter de rug heeft en hersteld is, zou het voor deze kanjer geweldig zijn als ze snel naar haar nieuwe baasje mag afreizen!

LACY vindt andere hondjes om mee te spelen helemaal het einde, en ook is Lacey erg op mensen gericht. Het is een fantastisch leuk lief gezellig maatje

Lacy is letterlijk door ons contact Nicoleta gered van het asfalt. Onze trouwe volgers kennen het verhaal.

Lacy is een jong ondernemend dametje, altijd in voor een spelletje. Zij is ook gek op katten, maar doordat zij zo speels is ziet zij niet het gevaar van de scherpe nageltjes, dit heeft zij al ondervonden door de kat van de opvang, die speelde gezellig mee met als gevolg nageltje in Lacey haar oogje. Gelukkig is er niets aan de hand.

Voor een goede indruk bekijk dan de video;s. Lacy is toe aan een eigen baasje die samen met haar op pad gaat om leuke dingen te ondernemen en een vriendschap voor het leven op te bouwen.

Door hulp van donaties en Vrienden van onze stichting is Lacy geholpen. Haar verhaal leest u hier:

Naam: LACY
Geslacht: vrouwtje
Leeftijd: Geboren maart 2018, zij is een jong meisje
Formaat: verwacht Klein middelmaatje op dit moment is lacey 35 cm 6 a 7 kg (verwacht 40-45 cm en ongeveer 12-14 kilo )
Energieniveau: Speels
Sociaal: Ja,
Kan met kinderen: Ja ons beleid >12 jaar obv ouders
kan met andere honden: Ja
Kan met katten: Ja ( maar doordat Lacey zo enthousiast en gek op katten is en graag wil spelen, ziet zij het gevaar van de nageltjes van de katten niet
Europees paspoortje en chip registratie: Ja

Bijzonderheden: Wij plaatsen Lacy niet als enig hondje, een hondenmaatje die een beetje hetzelfde formaat heeft als lacey is een vereiste

Wij plaatsen honden die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u onze INTAKE-VRAGENFORMULIER volledig ingevuld naar ons te mailen.

Een hond wordt te vaak onderschat en te impulsief aangeschaft, dat willen wij voorkomen.
Honden vragen veel tijd en aandacht.

Wij gaan er van uit dat geïnteresseerden begrijpen en zich hebben verdiept in wat een hond daadwerkelijk nodig heeft. Match tussen hond en adoptant is altijd prioriteit!

Na een positief beoordeelde intake mag LACEY naar Nederland afreizen

Daarom vragen wij u een intake-vragenlijst in te vullen. Een hond vraagt immers tijd en begeleiding.

De onkosten-bijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten, dit is incl. de verplichte entingen, paspoort, chip, medische checks, ontwormen, anti-parasiet behandeling, opvang/pension/voer & transport naar NL.

De onkosten-bijdrage voor LACEY is: 340,00 euro.

Voor onze plaatsingsprocedure zie hier. Wij werken volledig Non-profit en volgens de Europese regels mbt vaccinaties, gezondheid en transport.

Bij serieuze interesse vragen wij u om het intake-formulier in te vullen en deze volledig ingevuld als Word of Pdf bestand naar ons terug te sturen aan dit e-mailadres: futuredogs-nl@outlook.com