Home » Honden beschikbaar vanaf 1 jaar » URSULA ( Middelmaat )

URSULA ( Middelmaat )

LEES HET VERHAAL VAN PRACHTIGE URSULA DOOR HAAR REDSTER GESCHREVEN:

Deze oude Duitse herder dame is de aardigste hond die ik ooit ontmoet heb ... ik reed naar de plek waar ik mijn auto parkeerde om wat papieren naar kantoor te brengen toen ik haar zag, bij een hek voor het gebouw, vlakbij een drukke weg, daar lag ze op het gras zonder water of voedsel. ik bracht haar eten en water in afwachting om te zien of er iemand voor haar kwam, maar niemand kwam.

Toen ik 's avonds klaar was met werken was realiseerde ik me dat ze gevangen zou worden door hondenvangers als ik haar niet met me mee zou nemen.

Ik zocht naar een oplossing, in het huis van mijn schoonmoeder is er geen ruimte voor nog een hond, dus ik vroeg een paar vrienden om haar een tijdje te houden. Ik nam haar mee naar de dierenarts en ontdekte dat ze microchip had maar niet geregistreerd was , ze is op straat gezet en heeft dus een baasje gehad.

We gaven haar goed eten en ze begon in gewicht aan te komen, we waren van plan haar te laten steriliseren zodra ze alle vaccinaties had gehad .
maar 3 weken nadat we haar gevonden hadden, kreeg ze 5 schattige baby's dus we waarschijnlijk is dit de reden geweest waarom ze achtergelaten is. Helaas heeft 1 van haar pupjes het niet overleefd.

Inmiddels zijn de pups bijna oud genoeg om naar een baasje af te reizen, inmiddels heeft u ze al voorbij zien komen op onze pagina
Maar nu is het de beurt aan deze schoonheid.

Wij staan in direct contact met de opvang van URSULA

In haar geboorteland Roemenie heeft zij geen kans op een fijn leven.

Zodra de juiste match is gevonden mag URSULA op reis naar Nederland.

NAAM: URSULA
Geslacht: Teefje
Leeftijd: 10 jaar
Formaat: middelmaat
Type: Herder
Kan met kinderen: Ja ons beleid >12 jaar obv ouders
Kan met katten: Ja, in het begin wel even begeleiden
Europees paspoortje: Ja
Gezondheidsverklaring; Ja

Wij plaatsen honden die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u onze INTAKE-VRAGENFORMULIER volledig ingevuld naar ons te mailen.

Een hond wordt te vaak onderschat en te impulsief aangeschaft, dat willen wij voorkomen.
Honden vragen veel tijd en aandacht.

Wij gaan er van uit dat geïnteresseerden begrijpen en zich hebben verdiept in wat een hond daadwerkelijk nodig heeft. Match tussen hond en adoptant is altijd prioriteit!

Na een positief beoordeelde intake mag URSULA naar Nederland afreizen

Daarom vragen wij u een intake-vragenlijst in te vullen. Een hond vraagt immers tijd en begeleiding.

De onkosten-bijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten, dit is incl. de verplichte entingen, paspoort, chip, medische checks, ontwormen, anti-parasiet behandeling, opvang/pension/voer & transport naar NL.

De onkosten-bijdrage voor URSULA is: 195,00 euro.

Voor onze plaatsingsprocedure zie hier. Wij werken volledig Non-profit en volgens de Europese regels mbt vaccinaties, gezondheid en transport.

Bij serieuze interesse vragen wij u om het intake-formulier in te vullen en deze volledig ingevuld als Word of Pdf bestand naar ons terug te sturen aan dit e-mailadres: futuredogs-nl@outlook.com