Home » HONDEN beschikbaar tot 1 jaar » HEIDI ( Middelmaat )

HEIDI ( Middelmaat )

MOOI SLIM AANHANKELIJK TEEFJE HEIDI

Sinzy ons contact in Roemenie was met haar honden naar een veld gereden waar zij mogen spelen en rennen, op het moment dat zij terug naar huis wilde rijden stopte 50 meter voor haar een auto die een doos achterliet en hard weg reed. Sinzy stapte uit en trof 5 kleine magere pupjes aan.... Zij bedacht zich geen moment pakte de doos en reed hard achter de bestuurder aan die eerder de doos achterliet.

Alle pups zijn gered en verblijven nu bij haar in de opvang en zijn bij de dierenarts geweest en volop bezig met het reis klaarmaken zodat ze aan hun nieuwe leven kunnen beginnen.

Zij logeert bij een lieve gastouder In Roemenie die over haar verteld:
HEIDI, is een Prachtige Slimme pup, erg schattig en leuk, dol op spelen maar is ook graag bij mensen in de buurt. Houdt van elke hond, kat en andere dieren.

Ze is zo lief en vriendelijk, de andere hondjes in de opvang maken misbruik van Heidi haar goedheid, bij het eten of wanneer ze hun territorium willen bewijzen ...  heidi gaat  het conflict uit de weg.

Heidi speelt en ontdekt graag alle leuke dingen, het is een slim meisje.

Als u op zoek bent naar een lieve jonge hond, realiseert u dan dat vele kansarme en ongewenste pups zoals HEIDI, op zoek zijn naar een mandje. Don't Shop Adopt.

.
Zodra de juiste match voor Heidi is gevonden mag zij  naar haar nieuwe baasjes toe reizen.

In haar geboorteland Roemenie heeft HEIDI geen kans op een lief baasje

Interesse? Neem contact op en vraag naar onze intake-vragenformulier Contact

Naam: HEIDI
Geslacht: vrouwtje
Leeftijd: geboren Februari 2019
Formaat: normale middelmaat
Type: sociale pup
Sociaal: ja
kan met kinderen: ja ons beleid >12 jaar obv ouders
Kan met katten: Ja in het begin begeleiden, is een pup
Europees paspoortje: Ja

Wij plaatsen honden die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u onze INTAKE-VRAGENFORMULIER volledig ingevuld naar ons te mailen.

Een hond wordt te vaak onderschat en te impulsief aangeschaft, dat willen wij voorkomen.
Honden vragen veel tijd en aandacht.

Wij gaan er van uit dat geïnteresseerden begrijpen en zich hebben verdiept in wat een hond daadwerkelijk nodig heeft. Match tussen hond en adoptant is altijd prioriteit!

Na een positief beoordeelde intake mag HEIDI naar Nederland afreizen

Daarom vragen wij u een intake-vragenlijst in te vullen. Een hond vraagt immers tijd en begeleiding.

De onkosten-bijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten, dit is incl. de verplichte entingen, paspoort, chip, medische checks, ontwormen, anti-parasiet behandeling, opvang/pension/voer & transport naar NL.

De onkosten-bijdrage voor HEIDI is: 340,00 euro.

Voor onze plaatsingsprocedure zie hier. Wij werken volledig Non-profit en volgens de Europese regels mbt vaccinaties, gezondheid en transport.

Bij serieuze interesse vragen wij u om het intake-formulier in te vullen en deze volledig ingevuld als Word of Pdf bestand naar ons terug te sturen aan dit e-mailadres: futuredogs-nl@outlook.com