VLAD (Middelmaat)

VLAD, JONG EN MENSGERICHTE REUTJE
Vlad is gevaccineerd en gezond verklaard door een goede dierenarts

Bekijk hieronder de video's van Vlad
Vlad aan het spelen met vriendinnetje Dotty
Lieve Vlad

VLAD is nog beetje een puber, slungelige pootjes.

Ondanks dat is VLAD een heerlijke knul, vriendelijk karakter, mensgericht en loopt goed mee aan de riem.

VLAD heeft voorheen een baasje gehad en is op jonge leeftijd al afgedankt...

Voor Vlad zijn wij opzoek naar verantwoordelijke baasjes die begrijpen dat een puber, spelend leert en nog volop aan het ontwikkelen is naar volwassenheid. Dit vraagt tijd, geduld, maar ook inzicht. Samen werken aan een band voor het leven. Op dit moment logeert VLAD in het prive asieltje van ons contact Crina Niet ideaal voor een jonge hond die zo graag de wereld met zijn baasje wilt ontdekken.

Daarom is aan onze stichting gevraagd om voor deze knapperd op zoek te gaan naar zijn "mensenfamilie", waar hij deel mag uitmaken van het gezin, zijn nieuwe roedel. Indien u denkt de nieuwe familie voor VLAD te zijn? Vul dan het intake-formulier in.

Zijn verhaal (Crina Maria):

Crina zag Vlad doelloos en ongelukkig rond dwalen op straat van haar woonplaats DEVA. Zij opende haar portier en Vlad kwam heel blij en opgelucht naar haar toe. Al snel bleek dat Vlad een vriendelijk karakter heeft en zijn vorige baasje hem een litteken heeft bezorgd. Helaas iets wat wij wel vaker zien en een vorm van bijgeloof is. Bij de hond wordt met een heet voorwerp een soort van brandmerk aangebracht... Vlad logeert nu in haar opvang. Maar voor een jonge hond is dit niet ideaal te noemen. Vlad verlangt enorm naar aandacht en wilt zo graag uitgroeien en ontwikkelen tot een gezinslid.

Zodra de juiste match voor Vlad is gevonden, reist hij zsm met ons officiele Trace dierenvervoer naar zijn nieuwe familie toe in NL

In zijn geboorteland heeft deze lieverd geen schijn van kans op een veilig en fijn leven.

VLAD

Geslacht: Reu

Leeftijd: Geboren laatste kwartaal van 2020

Type: Prachtige vriendelijke kruising

Formaat: groot (slank met lange poten)

Energieniveau: Hoog

Kan met kinderen: I.v.m zijn hoge energie niveau plaatsen wij Vlad niet binnen een gezinssituatie met kinderen.

Sociaal: Ja

Kan met andere honden: Ja

Gelijkwaardig hondenmaatje nodig: Niet perse nodig, met voorkeur leuk vrouwtje.

Kan met katten: Onbekend

Gevaccineerd: Ja

Europees paspoort: Ja

Chip registratie: Ja

Gezondheidsverklaring: Ja

Gesteriliseerd: Ja

Wij plaatsen onze bemiddelingshonden niet zomaar en vragen u daarom het Intake formulier,

volledig ingevuld naar ons retour te zenden.

Voor bemiddeling van rescue-honden werkt stichting Friends4straydogs, altijd met een procedure.

Zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze hond.

Een goede match is bij ons ten alle tijden prioriteit voor bemiddeling.

Bij serieuze interesse vragen wij u om ons Intake-formulier online in te vullen.
Hoe uitgebreider u de intake invult, hoe beter wij  kunnen beoordelen of u en de hond, een goede match kunt zijn.

De onkostenbijdrage voor Vlad is:  € 395,00

De onkostenbijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten voor de hond en geen koopsom.
Stichting Friends4straydogs werkt volledig non-profit.

De onkostenbijdrage is inclusief de verplichte vaccinatie, Europees paspoort, Chip, Medische checks,
Ontworming, Anti-parasiet behandeling, Opvang en Vervoer naar Nederland.

Honden ouder dan 1 jaar zijn allen gesteriliseerd of gecastreerd, tenzij anders vermeld in de tekst.

Stichting Friends4straydogs voldoet aan alle eisen gesteld door de Nederlandse overheid en bemiddeld rescue- honden en katten volgens de nieuwe wetgeving ingaand op 1 november 2021:

UBN

Vakbekwaamheid Honden- en kattenbesluit

KVK

Onze bemiddelingshonden worden zoals het hoort, bij de nieuwe baasjes thuis gebracht.
Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's,
die garant staan voor een goede verzorging van de dieren aan boord van de bus, tijdens de reis naar Nederland.

Deel deze pagina op uw eigen social media

Bekijk onze andere social media pagina's