MISCHA (Middelmaat)

MISCHA LIEF MANNETJE 1 BROK LIEFDE

MISCHA is gevaccineerd en gezond verklaard door een goede dierenarts

Bekijk hieronder de video van MISCHA
In het dodingsasiel de beelden spreken voor zich..........

MISCHA is een zachtaardige reu. Een hond die graag aandacht heeft van zijn verzorgers. Mischa logeert nu bij ons contact Georgiana binnen een gezinssituatie. Zij vertelde ons: Mischa is 1 brok liefde een geweldige lieve hond. Bij ons thuis reageert hij prima op de andere honden en ook de katten worden door hem geaccepteerd.

Na het promoten van Mischa kregen wij bericht dat hij door een ongeluk uit het verleden een oude breuk heeft van de heup. Deze zorgt ervoor dat Mischa geen lange afstanden kan lopen en op een vaste ondergrond dient te lopen. Met goede supplementen kan Mischa een goed leven hebben. Mischa doet het heel erg goed op de supplementen. Hij heeft geen medicatie nodig op dit moment.

Mischa is een zachtaardige reu. Een hond die graag aandacht heeft van zijn verzorgers. Mischa logeert nu bij ons contact Georgiana binnen een gezinssituatie. Mischa is 1 brok liefde een geweldige lieve hond. Hij reageert prima op andere honden en ook de katten worden door hem geaccepteerd. Mischa verdient fijne liefdevolle baasjes.

Georgiana zijn verzorgster vroeg ons om voor Mischa het allerliefste baasje te vinden, zonder al te hoge eisen en verwachtingen, zodat Mischa weer leert genieten en een blije hond mag zijn.

Het verhaal van Mischa.:

Mischa werd door Georgiana aangetroffen in het gemeente asiel (lees dodingsasiel). Zij kreeg hem niet van haar netvlies en besloot hem te redden. Zijn oogjes smeekte haar om aandacht en vroegen haar "Haal mij hieruit" en zo geschiede het ook.

Georigiana verteld wij willen Mischa bij laten komen van zijn vreselijke avontuur bij ons thuis. Het gaat erg goed met Mischa En hij is klaar om naar zijn nieuwe familie te vertrekken. Mischa verdient fijne liefdevolle baasjes.

Heeft u een groot hart voor deze lieve reu Voldoende tijd is een vereiste om samen met Mischa te genieten van de mooie dingen binnen een hondenleven.

Heeft u serieuze interesse? Heeft u voldoende tijd en geduld voor de begeleiding voor deze hond?
Dan nodigen wij u uit ons online Intake-formulier in te vullen.
Zie hiervoor de blauwe Button op deze pagina.

Daarom is aan onze stichting door Georgiana gevraagd om voor Mischa het allerliefste baasje te vinden, zonder al te hoge eisen en verwachtingen, zodat Mischa weer leert genieten en een blije hond mag zijn.

Zodra de juiste match voor Mischa  is gevonden reist hij/zij met het door ons geselecteerde officiële Trace dierenvervoer naar u toe.
In zijn geboorteland Roemenie heeftMischa   geen schijn van kans op een veilig en beter leven.

MISCHA

Geslacht: Reu

Leeftijd: Volgens paspoort en schatting PS geboren medio 2015 Note: In het doding-asiel worden honden express ouder geregistreerd, voor eerdere euthanasie. De kans is aanwezig dat Mischa jonger is.

Formaat: Middelmaat

Type: Onbekende kruising, met de looks van een retriever type

Energie niveau: Gemiddeld

Sociaal, Ja, dient te acclimatiseren na herplaatsing

Kan met kinderen: Ja ons beleid  >12 jaar obv ouders/verzorgers, geen drukke (gezins-)situatie

Kan met honden: Ja

Kan als enige hond worden geplaatst:   JA  maar ook met een  gelijkwaardig hondenmaatje.

Kan met katten: Ja, binnen nieuwe situatie, wel begeleiden.

Gevaccineerd; Ja

Gesteriliseerd/gecastreerd: Ja

Gezondheidsverklaring door dierenarts: Ja

Wij plaatsen onze bemiddelingshonden niet zomaar en vragen u daarom het Intake formulier,

volledig ingevuld naar ons retour te zenden.

Voor bemiddeling van rescue-honden werkt stichting Friends4straydogs, altijd met een procedure.

Zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze hond.

Een goede match is bij ons ten alle tijden prioriteit voor bemiddeling.

Bij serieuze interesse vragen wij u om ons Intake-formulier online in te vullen.
Hoe uitgebreider u de intake invult, hoe beter wij  kunnen beoordelen of u en de hond, een goede match kunt zijn.

De onkostenbijdrage voor Mischa is:  € 295,00

De onkostenbijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten voor de hond en geen koopsom.
Stichting Friends4straydogs werkt volledig non-profit.

De onkostenbijdrage is inclusief de verplichte vaccinatie, Europees paspoort, Chip, Medische checks,
Ontworming, Anti-parasiet behandeling, Opvang en Vervoer naar Nederland.

Honden ouder dan 1 jaar zijn allen gesteriliseerd of gecastreerd, tenzij anders vermeld in de tekst.

Stichting Friends4straydogs voldoet aan alle eisen gesteld door de Nederlandse overheid en bemiddeld rescue- honden en katten volgens de nieuwe wetgeving ingaand op 1 november 2021:

UBN

Vakbekwaamheid Honden- en kattenbesluit

KVK

Onze bemiddelingshonden worden zoals het hoort, bij de nieuwe baasjes thuis gebracht.
Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's,
die garant staan voor een goede verzorging van de dieren aan boord van de bus, tijdens de reis naar Nederland.