RICK ( Middelmaat )

• 45-50 cm Middelmaat
  • 55 en meer Groot formaat

***URGENT***URGENT***URGENT***

SCHAT VAN EEN VRIENDELIJK VENTJE RICK WACHT AL EEN TIJDJE OP LIEFDE EN VRIENDSCHAP, BIJ WIE MAG RICK IN ALLE VEILIGHEID HEERLIJK GENIETEN & LUIEREN VAN ZIJN GOUDEN JAREN?

Rick is gevaccineerd en gezond verklaard door een goede dierenarts

Rescuer/verzorgster Luiza heeft slecht nieuws ontvangen, in haar hondenhotel verblijven volgens de plaatselijke overheid, te veel honden...Dat betekend dat vele honden rescue-honden die ook binnen dit hondenhotel logeren, naar het gemeente asiel worden gebracht,indien zij geen passend baasje vinden.

Bekijk hieronder de video's van Rick:
(Deze volgen binnenkort)

Omschrijving van Rick  :

Rick is een schat van een hond hij is vriendelijk en slim. Rick is blij met aandacht, een wandeling of een heerlijke kluif. Rick  moet wel even wennen aan alles om hem heen. Zodra het ijs gebroken is, heb je een super lief maatje.

Voor Rick zoeken wij verantwoordelijke baasjes, die weten en begrijpen, wat Rick nodig heeft.

Het verhaal van Rick: (Rescuer/verzorgster Luiza Kupan)

Rick heeft lange tijd in het gemeente asiel gezeten en Luiza heeft hem daar weggehaald samen met 12 andere honden.Nu is het tijd voor Rick om eindelijk een eigen mandje te mogen bezitten. En heel veel liefde en aandacht te krijgen van een lief baasje.

Heeft u serieuze interesse? Heeft u voldoende tijd en geduld voor de begeleiding voor deze leuke hond?
Dan nodigen wij u uit ons online Intake-formulier in te vullen.
Zie hiervoor de blauwe Button op deze pagina.

Zodra de juiste match voor Rick is gevonden reist hij met het door ons geselecteerde officiële Trace dierenvervoer naar u toe.

In zijn geboorteland Roemenie heeft Rick geen schijn van kans op een veilig en beter leven.
Daarom is aan onze stichting gevraagd, opzoek te gaan naar een nieuwe familie.

RICK

Geslacht: Reu

Leeftijd: Geboren 2012

Formaat: Middelmaat

Type: Onbekende kruising

Energie niveau: laag/Gemiddeld

Sociaal, Ja, dient wel te acclimatiseren

Kan met kinderen: Wij plaatsen Rick niet in een drukke gezin situatie

Kan met honden: Ja

Hondenmaatje nodigt: Nee wij plaatsen Rick als enigste hond.

Kan met katten: Onbekend

Gevaccineerd; Ja

Europees paspoort: Ja

Chip registratie: Ja

Gesteriliseerd/Gecastreerd: Ja

Gezondheidsverklaring door dierenarts: Ja

Hoe uitgebreider u de intake invult, hoe beter wij  kunnen beoordelen of u en de hond, een goede match kan zijn.

Voor bemiddeling van rescue-honden werkt stichting Friends4straydogs, altijd met een procedure.

Zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze hond.

Een goede match is bij ons ten alle tijden prioriteit voor bemiddeling.

De onkostenbijdrage voor Rick is:  € 195,00

De onkostenbijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten voor de hond en geen koopsom.
Stichting Friends4straydogs werkt volledig non-profit.

De onkostenbijdrage is inclusief de verplichte vaccinatie, Europees paspoort, Chip, Medische checks,
Ontworming, Anti-parasiet behandeling, bijdrage in de kosten voor opvang en vervoer naar Nederland.
Honden ouder dan 1 jaar zijn allen gesteriliseerd of gecastreerd, tenzij anders vermeld in de tekst.

Stichting Friends4straydogs voldoet aan alle eisen gesteld door de Nederlandse overheid,
dit volgens de nieuwe wetgeving ingaand op 1 november 2021:

• UBN (verplicht)
  • Vakbekwaamheid Honden- en kattenbesluit (verplicht)
  • KVK (verplicht)

Onze bemiddelingshonden worden zoals het hoort, bij de nieuwe baasjes thuis gebracht.
Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's,
die garant staan voor een goede verzorging van de dieren aan boord van de bus, tijdens de reis naar Nederland.

Deel deze pagina op uw eigen social media

Bekijk onze andere social media pagina's