BUMPER ( Grote Middelmaat ) Verblijft al in Nederland

• 30-40 cm Klein
  • 45-50 cm Middelmaat
  • 55 en meer Groot formaat

BUMPER KANJER VAN EEN HOND, WAAR IS HET LEUKE ACTIEVE BAASJE DIE SAMEN MET HEM LEUKE ACTIVITEITEN GAAT ONDERNEMEN?

*Bumper verblijft al in Nederland*

Bumper is gevaccineerd en gezond verklaard door een goede dierenarts

Bekijk hieronder de video's van
Zodra er nieuw beeldmateriaal beschikbaar is, plaatsen wij deze zsm hier op de website

Omschrijving Bumper  :

VROLIJKE "BUMPER", pracht van een reu, flinke middelmaat, Welke baas gaat met hem aan de wandel?
Bumper is een vrolijke  speelse hond en vindt het heerlijk om met andere honden te spelen.

Ook houdt deze lieverd van wandelingen en uitdagingen.

Bumper verlangt naar zijn eigen plekje en heeft bij de opvang de basis aangeleerd

Bumper is slim dus  speur- en denkspelletjes is erg leuk om samen met hem te doen.
Bumper houd er wel van om zich bij drukte even terug te kunnen trekken.
Daarom plaatsen wij bumper niet binnen een situatie met veel aanloop.

Het verhaal van Bumper

Bumper is in Nederland en verblijft bij een goede opvang.
Bumper is eerder gered uit het dodingasiel op verzoek van onze stichting in Roemenie,

Hij was erg mager en hongerig.

Gelukkig bleek Bumper gezond en werd hij bemiddeld, echter zijn vorige baasjes organiseerde workshops aan  huis, veel aanloop van personen, dit is wat voor Bumper niet prettig was. Daarom is besloten Bumper te herplaatsen en verblijft hij momenteel bij een opvang in Almere.

Heeft u serieuze interesse? Heeft u voldoende tijd en geduld voor de begeleiding voor deze leuke hond?
Dan nodigen wij u uit ons online Intake-formulier in te vullen.
Zie hiervoor de blauwe Button op deze pagina.

Zodra de juiste match is gevonden mag het nieuwe baasje kennis gaan maken met Bumper.

BUMPER

Geslacht: Reu

Leeftijd: Geschat door dierenarts eerder in dodingsasiel geboren 2015/2016.
Note de kans is aanwezig dat Bumper jonger is, in dit asiel worden honden bewust ouder geschat voor eerdere euthanasie.

Formaat: Grote Middelmaat

Type: Kruising Mioretic type herder

Energie level: laag/gemiddeld

Sociaal: Ja

Kan met kinderen: Bumper word niet geplaatst in een druk gezin met kinderen de prikkels zijn voor hem dan teveel.

Kan met andere honden: Ja

Hondenmaatje nodig:

Kan met katten: onbekend

Gevaccineerd; Ja

Europees paspoortje: Ja

Chip registratie: Ja

Gezondheidsverklaring: Ja

Gesteriliseerd/Gecastreerd:Ja

Hoe uitgebreider u de intake invult, hoe beter wij  kunnen beoordelen of u en de hond, een goede match kan zijn.

Voor bemiddeling van rescue-honden werkt stichting Friends4straydogs, altijd met een procedure.

Zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze hond.

Een goede match is bij ons ten alle tijden prioriteit voor bemiddeling.

De onkostenbijdrage voor Bumper is:  € 295,00

De onkostenbijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten voor de hond en geen koopsom.
Stichting Friends4straydogs werkt volledig non-profit.

De onkostenbijdrage is inclusief de verplichte vaccinatie, Europees paspoort, Chip, Medische checks,
Ontworming, Anti-parasiet behandeling, bijdrage in de kosten voor opvang en vervoer naar Nederland.
Honden ouder dan 1 jaar zijn allen gesteriliseerd of gecastreerd, tenzij anders vermeld in de tekst.

Stichting Friends4straydogs voldoet aan alle eisen gesteld door de Nederlandse overheid,
dit volgens de nieuwe wetgeving ingaand op 1 november 2021:

• UBN (verplicht)
  • Vakbekwaamheid Honden- en kattenbesluit (verplicht)
  • KVK (verplicht)

Onze bemiddelingshonden worden zoals het hoort, bij de nieuwe baasjes thuis gebracht.
Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's,
die garant staan voor een goede verzorging van de dieren aan boord van de bus, tijdens de reis naar Nederland.

Deel deze pagina op uw eigen social media

Bekijk onze andere social media pagina's