HOME » * KATTEN * » OKKIE, TAMMY & HERO

OKKIE, TAMMY, & HERO ( Kittens )

ZIJN ZE NIET LEUK? DIT VROLIJKE DRIETAL, WIE WORD DAAR NU NIET VERLIEFD OP.

Bekijk via onderstaande links de video's van deze schatjes:

Met zijn drietjes spelen:

HERO:

TAMMY:

OKKIE:

Het verhaal van Okkie, Tammy &Hero

(Rescuer/verzorgster Nicoleta)

Hero werd gevonden door kinderen uit de buurt van Nicoleta. De moeder en de broers van Hero waren gedood door  ratten omdat ze naast een vuilnisbelt lagen. Alleen Hero overleefde het.

Okkie en Tammy overleefde het in een doos die bij het huis van Nicoleta was neergezet. Waarschijnlijk zaten ze er al even in want het derde katje was overleden. Ze zijn allemaal liefdevol opgevangen bij de moeder van Nicoleta, zodra ze volledig gevaccineerd zijn mogen ze reizen naar Nederland.

Op dit moment verblijft dit  drietal  bij onze onze rescuer Nicoleta en haar moeder thuis. Ze worden met zorg verzorgd en nog gevoed met de fles. Ze zijn zo ontzettend lief en leuk en heel erg aan elkaar gewaagd. Het zou fantastisch zijn als ze alle drie bij het zelfde personeel mogen komen wonen. Anders worden ze alleen geplaatst bij toekomstig personeel die al een gelijkwaardig kattenmaatje hebben die een jonge kitten op prijs stellen.

Tammy en Okkie zijn broer en zus en Hero was iets eerder gevonden. Maar ze slapen bij elkaar, eten met elkaar en spelen met elkaar.

Ze lopen tussen de grote katten door en wennen in een sociale omgeving aan de alledaagse dingen in het leven.

Stichting Friends4straydogs bemiddeld sociale en lieve "binnen-katten" die allen zijn gered.
Dit zijn de katten dan ook gewend. Het is tegenwoordig niet meer veilig om u kat over straat te laten wandelen, teveel gevaar ligt op de loer. . De katten willen graag veilig genieten van de buitenlucht en het zonnetje,  daarom
is een goed afgesloten tuin/terras/balkon, waar de katten niet uit kunnen komen is een vereiste voor plaatsing.

Lees ook op onze website waarom het belangrijk is om 2 kittens of jonge katten samen te plaatsen bij een gelijkwaardig kattenvriendje.

De kittens mogen reizen vanaf eind Juli dan zijn ze 3 maanden jong. Dit is vanwege de verplichte inentingen volgens de Europese wetgeving.

Foto 1 t/m 3 Hero

Foto 4 t/m 6 Okkie

Foto 7 t/m 9 Tammy

HERO OKKIE EN TAMMY

Geslacht: 2x kater 1x poes

Leeftijd: Hero 18-04-2022/ Okkie en Tammy 25-04-2022

Kan met kinderen: Ja ons beleid >12 jaar obv ouders/verzorgers

Kan met honden: Onbekend

Kan met katten: Ja

Kattenmaatje nodig: Ja

Gesteriliseerd/Gecastreerd: Nee nog te jong

Wij plaatsen katten die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u ons intake formulier volledig ingevuld naar ons retour te sturen.

Wij werken met dit zeer uitgebreide vragenformulier zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze kat.

Bij serieuze interesse vragen wij u om online het intakeformulier in te vullen.
Hoe uitgebreider u de intake invult, hoe beter wij samen kunnen bekijken of u en de hond een goede match zijn.

De onkostenbijdrage is per kitten is:  € 245,00.

De onkostenbijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten voor de kat en geen koopsom.
Stichting Friends4straydogs werkt volledig non-profit.

De onkosten-bijdrage is incl. medische controles, verplichte vaccinaties, ontwormen, anti-parasiet behandelingen, chip,
Europees paspoort, kosten voor opvang, de reis naar NL (katten ouder dan 8 maanden zijn reeds gesteriliseerd/gecastreerd).

Katten ouder dan 8 maanden zijn allen gesteriliseerd of gecastreerd, tenzij anders vermeld in de tekst.

Stichting Friends4straydogs voldoet aan alle eisen gesteld door de Nederlandse overheid en bemiddeld rescue- honden en katten volgens de nieuwe wetgeving ingaand op 1 november 2021:

UBN

Vakbekwaamheid Honden- en kattenbesluit

KVK

Alle katten en honden worden zoals het hoort, bij de nieuwe baasjes thuis gebracht.

Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's,
die garant staan voor een goede verzorging van de dieren aan boord van de bus, tijdens de reis naar Nederland.