HOME » * KATTEN * » MORA ( Poes )

MORA ( Poes )

IK BEN MORA EN BOY IS MIJN MAATJE, WIJ SPELEN SAMEN HEEL VEEL, VOORAL TIKKERTJE IS LEUK

Bekijk via onderstaande links de video's van Mora:

Het verhaal van Mora:

Mora is een rustige jonge Poes, Zij speelt graag met Boy en samen liggen ze wel eens heerlijk te zonnen in de vensterbank. Mora heeft net als Boy geen speciale wensen. (Wij promoten Boy ook) Hoe leuk zou het zin als deze 2 vriendjes samen gelukkig mogen worden.

Dit is het vriendje van Mora, klik op onderstaande link.

Wij plaatsen Mora niet in een druk gezin met kinderen, of een druk huishouden met veel dieren. Mora kan alleen geplaatst worden mits er voldoende aandacht aan haar besteed word. Maar een rustig maatje is natuurlijk altijd fijn.

Voor Mora zoeken wij personeel die weten wat een Poes nodig heeft. Samen spelen. lekker klauteren in de paal, zonnen in de vensterbank of het huis verkennen.

Lees ook op onze website waarom het belangrijk is om 2 kittens of jonge katten samen te plaatsen bij een gelijkwaardig kattenvriendje. Alle katten die wij bemiddelen zijn binnen katten.

Het verhaal van Mora:

(Rescuer/verzorgster Nicoleta Poganu/Luiza Kupan)

Mora is samen met twee andere katjes gevonden in erbarmelijke omstandigheden. De moeder van Nicoleta heeft ze van de straat  in Roemenie gehaald, en ze hebben de liefde en verzorging gekregen die ze nodig hadden.Maar aangezien er al veel katten in het huis aanwezig waren, heeft ons andere contactpersoon Luiza Kupan aangeboden om ze op te vangen. Ondertussen is Mora  er helemaal klaar voor om naar haar nieuwe  huisje te gaan.

Stichting Friends4straydogs bemiddeld sociale en lieve "binnen-katten" die allen zijn gered.
Dit zijn de katten dan ook gewend. Het is tegenwoordig niet meer veilig om u kat over straat te laten wandelen, teveel gevaar ligt op de loer. . De katten willen graag veilig genieten van de buitenlucht en het zonnetje,  daarom
is een goed afgesloten tuin/terras/balkon, waar de katten niet uit kunnen komen is een vereiste voor plaatsing.

Bent u het juiste personeel voor Mora?

vul dan op deze Website ons online  intake vragenformulier in, klik op blauwe button op deze pagina.

In haar geboorteland Roemenië maakt Mora geen van kans op een liefdevol leven.

Zodra het juiste personeel is gevonden reist Mora met ons officiële gecertificeerde transport naar u toe.

Mora

Geslacht: Poes

Leeftijd: 01-06-2021

Kan met kinderen: Ja ons beleid >12 jaar obv ouders/verzorgers wij plaatsen Mora niet in een druk gezin met kinderen

Kan met honden: Onbekend

Kan met katten: Ja

Katten-maatje nodig: Kan alleen geplaatst worden of met een gelijkwaardige poezen-maatje

Gesteriliseerd/Gecastreerd: Ja

Wij plaatsen katten die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u ons intake formulier volledig ingevuld naar ons retour te sturen.

Wij werken met dit zeer uitgebreide vragenformulier zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze kat.

Bij serieuze interesse vragen wij u om online het intakeformulier in te vullen.
Hoe uitgebreider u de intake invult, hoe beter wij samen kunnen bekijken of u en de hond een goede match zijn.

De onkostenbijdrage voor Mora  is:  € 245,00.

De onkostenbijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten voor de kat en geen koopsom.
Stichting Friends4straydogs werkt volledig non-profit.

De onkosten-bijdrage is incl. medische controles, verplichte vaccinaties, ontwormen, anti-parasiet behandelingen, chip,
Europees paspoort, kosten voor opvang, de reis naar NL (katten ouder dan 8 maanden zijn reeds gesteriliseerd/gecastreerd).

Katten ouder dan 8 maanden zijn allen gesteriliseerd of gecastreerd, tenzij anders vermeld in de tekst.

Stichting Friends4straydogs voldoet aan alle eisen gesteld door de Nederlandse overheid en bemiddeld rescue- honden en katten volgens de nieuwe wetgeving ingaand op 1 november 2021:

UBN

Vakbekwaamheid Honden- en kattenbesluit

KVK

Alle katten en honden worden zoals het hoort, bij de nieuwe baasjes thuis gebracht.

Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's,
die garant staan voor een goede verzorging van de dieren aan boord van de bus, tijdens de reis naar Nederland.