HOME » * KATTEN * » LEILA ( Poes )

LEILA ( Poes )

LEILA IS EEN STOERE KITTEN

Bekijk via onderstaande links de video's:

Deze volgen binnenkort

Leila lief stoer meisje die in haar jonge leventje al wat heeft doorstaan. Zij is een vechtertje en wil maar wat graag haar stappen in het leven zetten. Leila heeft namelijk een gebroken heup maar ze doet het heel goed.

Voor Leila zoeken wij personeel die weten wat een kitten nodig heeft. Samen spelen. lekker klauteren in de paal, zonnen in de vensterbank of het huis verkennen. Leila heeft ook een gelijkwaardig kattenvriendje nodig.

Stichting Friends4straydogs bemiddeld sociale en lieve "binnen-katten" die allen zijn gered.
Dit zijn de katten dan ook gewend. Het is tegenwoordig niet meer veilig om u kat over straat te laten wandelen, teveel gevaar ligt op de loer. . De katten willen graag veilig genieten van de buitenlucht en het zonnetje,  daarom
is een goed afgesloten tuin/terras/balkon, waar de katten niet uit kunnen komen is een vereiste voor plaatsing.

Lees ook op onze website waarom het belangrijk is om 2 kittens of jonge katten samen te plaatsen bij een gelijkwaardig kattenvriendje.

Bent u het juiste personeel voor Leila?

vul dan online ons intake vragenformulier in.

Het verhaal van Leila:

(Rescuer/verzorgster Nicoleta)

Leila is een lieve stoere meid. De moeder van Nicoleta trof Leila op straat aan en ze liep heel moeilijk, maar ondanks dat maakte zij contact en wilde ze wat graag laten zien dat ze lief is. Bij nader onderzoek bleek Leila uit de auto gegooid, daar is haar gebroken heup door ontstaan. Gelukkig hoeft Leila niet geopereerd te worden en heeft ze voorlopig bench rust.

Na deze rust wil ook Leila afreizen naar haar nieuwe familie in Nederland.

Zodra de juiste match is gevonden, reist Leila met ons officiële Trace dierenvervoer naar u toe in Nederland of België.

In haar geboorteland Roemenië heeft Leila geen schijn van kans op een een liefdevol leven.

Naam: Leila

Geslacht: Poes

Leeftijd: Ongeveer augustus 2021

Kan met kinderen: Ja

ons beleid >12 jaar obv ouders/verzorgers

Kan met honden: Onbekend

Kan met katten: Ja

Kattenmaatje nodig: Ja

Gesteriliseerd/Gecastreerd: Nee nog te jong

Wij plaatsen katten die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u ons intake formulier volledig ingevuld naar ons retour te sturen.

Wij werken met dit zeer uitgebreide vragenformulier zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze kat.

Bij serieuze interesse vragen wij u om online het intakeformulier in te vullen.
Hoe uitgebreider u de intake invult, hoe beter wij samen kunnen bekijken of u en de hond een goede match zijn.

De onkostenbijdrage voor Leila is:  € 245,00.

De onkostenbijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten voor de kat en geen koopsom.
Stichting Friends4straydogs werkt volledig non-profit.

De onkosten-bijdrage is incl. medische controles, verplichte vaccinaties, ontwormen, anti-parasiet behandelingen, chip,
Europees paspoort, kosten voor opvang, de reis naar NL (katten ouder dan 8 maanden zijn reeds gesteriliseerd/gecastreerd).

Katten ouder dan 8 maanden zijn allen gesteriliseerd of gecastreerd, tenzij anders vermeld in de tekst.

Stichting Friends4straydogs voldoet aan alle eisen gesteld door de Nederlandse overheid en bemiddeld rescue- honden en katten volgens de nieuwe wetgeving ingaand op 1 november 2021:

UBN

Vakbekwaamheid Honden- en kattenbesluit

KVK

Alle katten en honden worden zoals het hoort, bij de nieuwe baasjes thuis gebracht.

Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's,
die garant staan voor een goede verzorging van de dieren aan boord van de bus, tijdens de reis naar Nederland.