HOME » * KATTEN * » DORIN ( kater )

DORIN (KATER)

SOCIALE LIEVE SPEELSE EN AANHANKELIJKE MOOIE KATER DORIN.

Bekijk via onderstaande links de video's van Dorin:

Omschrijving Dorin:

Dorin is een lieve sociale kat, hij is slim en wil alles onderzoeken, bekijken, en mee spelen. Dorin heeft prachtige blauwe ogen, daar houd hij natuurlijk ook de boel mee in de gaten, stel je voor dat hij iets zou missen.

Voor Dorin zoeken wij personeel die weten wat een jonge kat behoeft. Samen spelen. lekker klauteren in de paal, zonnen in de vensterbank of het huis verkennen. Dorin kan alleen geplaatst worden maar ook met een gelijkwaardig kattenvriendje.

Het verhaal: (Rescuer/verzorgster Georgiana)

Georgiana onze rescuer heeft standaard een bak met eten in de tuin voor de zwerf katten. Op een dag melde zich Dorin daar. Dorin was brood mager en was erg bang. Georgiana heeft er maanden over gedaan om Dorin het gevoel te geven dat hij zeer gewenst was, en niet alle mensen slecht zijn. Dit werkte en hij ging met haar mee naar binnen. Daar ontpopte hij zich tot een zeer lieve aanhankelijke sociale kat.

Georgiana heeft ons gevraagd een fijn huis voor hem te zoeken waar hij net zo geliefd is als bij haar.

Stichting Friends4straydogs bemiddeld sociale en lieve "binnen-katten" die allen zijn gered.
Dit zijn de katten dan ook gewend. Het is tegenwoordig niet meer veilig om u kat over straat te laten wandelen, teveel gevaar ligt op de loer. . De katten willen graag veilig genieten van de buitenlucht en het zonnetje,  daarom
is een goed afgesloten tuin/terras/balkon, waar de katten niet uit kunnen komen is een vereiste voor plaatsing.

Bent u het juiste personeel voor Dorin?

vul dan op deze Website ons online  intake vragenformulier in.

In zijn geboorteland Roemenië maakt Dorin geen van kans op een liefdevol leven.

Lees ook op onze website waarom het belangrijk is om 2 kittens of jonge katten samen te plaatsen bij een gelijkwaardig kattenvriendje.

Naam: DORIN

Geslacht: kater

Leeftijd: Ongeveer tussen de 1 en 2 jaar medio 2020

Kan met kinderen: Ja ons beleid >12 jaar obv ouders/verzorgers

Kan met honden: Onbekend

Kan met katten: Ja

Kattenmaatje nodig: Dorin kan alleen geplaatst worden maar een gelijkwaardig maatje vind hij ook prima.

Gesteriliseerd/Gecastreerd: Ja

Wij plaatsen katten die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u ons intake formulier volledig ingevuld naar ons retour te sturen.

Wij werken met dit zeer uitgebreide vragenformulier zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze kat.

Bij serieuze interesse vragen wij u om online het intakeformulier in te vullen.
Hoe uitgebreider u de intake invult, hoe beter wij samen kunnen bekijken of u en de hond een goede match zijn.

De onkostenbijdrage voor Dorin is:  € 245,00.

De onkostenbijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten voor de kat en geen koopsom.
Stichting Friends4straydogs werkt volledig non-profit.

De onkosten-bijdrage is incl. medische controles, verplichte vaccinaties, ontwormen, anti-parasiet behandelingen, chip,
Europees paspoort, kosten voor opvang, de reis naar NL (katten ouder dan 8 maanden zijn reeds gesteriliseerd/gecastreerd).

Katten ouder dan 8 maanden zijn allen gesteriliseerd of gecastreerd, tenzij anders vermeld in de tekst.

Stichting Friends4straydogs voldoet aan alle eisen gesteld door de Nederlandse overheid en bemiddeld rescue- honden en katten volgens de nieuwe wetgeving ingaand op 1 november 2021:

UBN

Vakbekwaamheid Honden- en kattenbesluit

KVK

Alle katten en honden worden zoals het hoort, bij de nieuwe baasjes thuis gebracht.

Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's,
die garant staan voor een goede verzorging van de dieren aan boord van de bus, tijdens de reis naar Nederland.