BrownY ( Kater )

BROWNY LIEVE KATER DIE MAAR WAT GRAAG KNUFFELS EN AAITJES KOMT HALEN.

Bekijk via onderstaande links de video's van Browny:

Het verhaal van Browny:

Browny is op straat gevonden samen met zijn vriendje Figaro (die wij ook promoten). Browny is zeer aanhankelijk en knuffelt er maar wat graag op los. Spelen doet hij ook graag met zijn maatje Figaro en met anderen katten in de opvang. Wat een feest als ze heerlijk achter elkaar aan kunnen hollen en spelen met de veertjes en de balletjes. Het zou geweldig zijn als Browny en Figaro samen mogen gaan wonen bij hun nieuwe lieve personeel. Op de laatste 2 foto's ziet u Figaro het maatje van Browny. ( Heeft u al een harig huisgenootje die een vriendje als Browny op prijs stelt, dan is dit ook goed.)

Het verhaal van Brownie (rescuer/verzorgster Mariska/Nicoleta Poganu)

Browny is gered door Mariska een vriendin van onze rescuer NIcoleta in Roemenie. Hij liep samen met Figaro op straat (Figaro zoekt. ook lief personeel en staat op op deze website) en werden daar gelukkig op tijd van de straat gehaald.

Stichting Friends4straydogs bemiddeld sociale en lieve "binnen-katten" die allen zijn gered.
Dit zijn de katten dan ook gewend. Het is tegenwoordig niet meer veilig om u kat over straat te laten wandelen, teveel gevaar ligt op de loer. . De katten willen graag veilig genieten van de buitenlucht en het zonnetje,  daarom
is een goed afgesloten tuin/terras/balkon, waar de katten niet uit kunnen komen is een vereiste voor plaatsing.

Lees ook op onze website waarom het belangrijk is om 2 kittens of jonge katten samen te plaatsen bij een gelijkwaardig kattenvriendje.

Bent u het juiste personeel voor Browny?

vul dan op deze Website ons online  intake vragenformulier in, klik op blauwe button op deze pagina.

In zijn geboorteland Roemenië maakt Browny geen van kans op een liefdevol leven.

Zodra het juiste personeel is gevonden reist Browny met ons officiële gecertificeerde transport naar u toe.

Browny

Geslacht: Kater

Leeftijd: geboren 15/05/2021

Kan met kinderen: Ja ons beleid >12 jaar obv ouders/verzorgers

Kan met honden: Onbekend

Kan met katten: Ja

kattenmaatje nodig: Ja

Chipregistratie: Ja

Gesteriliseerd/Gecastreerd: Ja

Wij plaatsen katten die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u ons intake formulier volledig ingevuld naar ons retour te sturen.

Wij werken met een vragenformulier zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze kat.

Bij serieuze interesse vragen wij u om online het intakeformulier in te vullen.
Hoe uitgebreider u de intake invult, hoe beter wij samen kunnen bekijken of u en de hond een goede match zijn.

De onkostenbijdrage voor Brownie is:  € 295,00.

De onkostenbijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten voor de kat en geen koopsom.
Stichting Friends4straydogs werkt volledig non-profit.

De onkosten-bijdrage is incl. medische controles, verplichte vaccinaties, ontwormen, anti-parasiet behandelingen, chip,
Europees paspoort, kosten voor opvang, de reis naar NL (katten ouder dan 8 maanden zijn reeds gesteriliseerd/gecastreerd).

Katten ouder dan 8 maanden zijn allen gesteriliseerd of gecastreerd, tenzij anders vermeld in de tekst.

Stichting Friends4straydogs voldoet aan alle eisen gesteld door de Nederlandse overheid en bemiddeld rescue- honden en katten volgens de nieuwe wetgeving ingaand op 1 november 2021:

UBN

Vakbekwaamheid Honden- en kattenbesluit

KVK

Alle katten en honden worden zoals het hoort, bij de nieuwe baasjes thuis gebracht.

Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's,
die garant staan voor een goede verzorging van de dieren aan boord van de bus, tijdens de reis naar Nederland.