HOME » * KATTEN * » BOY ( Kater )

Boy ( Kater )

IK BEN BOY EEN RUSTIGE VRIENDELIJKE KAT, IK ZOEK MIJN EIGEN PLEKJES EN BEN BLIJ ALS IK IN HET ZONNETJE MAG LIGGEN

Bekijk via onderstaande links de video's van Boy en zijn vriendin Mora:

Omschrijving van Boy:

Boy is een rustige jonge kater, die niet van drukte houd. Hij speelt graag, zonnen in de vensterbank of kruipt juist heerlijk in een hoekje of op schoot. Boy heeft geen speciale wensen. Zijn vriendin is Mora (die wij ook promoten hier op deze website) daar kan hij het goed mee vinden. Hoe leuk zou het zijn voor Boy en Mora als ze samen mogen gaan wonen.

Wij plaatsen Boy niet in een druk gezin met kinderen, of een druk huishouden met veel dieren. Boy kan alleen geplaatst worden maar ook met een poes.

Voor Boy zoeken wij personeel die weten wat een kater behoeft. Samen spelen. lekker klauteren in de paal, zonnen in de vensterbank of het huis verkennen.

Het verhaal van Boy:

(Rescuer/verzorgster Nicoleta Poganu/Luiza Kupan)

Boy is samen met twee zusje gevonden in erbarmelijke omstandigheden. De moeder van Nicoleta heeft ze van de straat gehaald, en ze hebben de liefde en verzorging gekregen die ze nodig hadden. Maar aangezien er al veel katten in het huis aanwezig waren, heeft onze andere rescuer Luiza Kupan aangeboden om ze op te vangen. Ondertussen zijn Boy en de twees zusje klaar om naar huis te gaan.

Stichting Friends4straydogs bemiddeld sociale en lieve "binnen-katten" die allen zijn gered.
Dit zijn de katten dan ook gewend. Het is tegenwoordig niet meer veilig om u kat over straat te laten wandelen, teveel gevaar ligt op de loer. . De katten willen graag veilig genieten van de buitenlucht en het zonnetje,  daarom
is een goed afgesloten tuin/terras/balkon, waar de katten niet uit kunnen komen is een vereiste voor plaatsing.

Lees ook op onze website waarom het belangrijk is om 2 kittens of jonge katten samen te plaatsen bij een gelijkwaardig kattenvriendje.

Bent u het juiste personeel voor Boy?

vul dan op deze Website ons online  intake vragenformulier in, klik op blauwe button op deze pagina.

In zijn geboorteland Roemenië maakt Boy geen van kans op een liefdevol leven.

Zodra het juiste personeel is gevonden reist Boy met ons officiële gecertificeerde transport naar u toe.

BOY

Geslacht: Kater

Leeftijd: 01-06-2018

Kan met kinderen: Ja ons beleid >12 jaar obv ouders/verzorgers

Kan met honden: Onbekend

Kan met katten: Ja

Kattenmaatje nodig: Kan alleen geplaatst worden of met een gelijkwaardige poes

Gesteriliseerd/Gecastreerd:Ja

Bent u het juiste personeel voor Boy?

vul dan op deze Website ons online  intake vragenformulier in.

In zijn geboorteland Roemenië maakt Boy geen van kans op een liefdevol leven.

Wij plaatsen katten die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u ons intake formulier volledig ingevuld naar ons retour te sturen.

Wij werken met dit zeer uitgebreide vragenformulier zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze kat.

Bij serieuze interesse vragen wij u om online het intakeformulier in te vullen.
Hoe uitgebreider u de intake invult, hoe beter wij samen kunnen bekijken of u en de hond een goede match zijn.

De onkostenbijdrage voor Boy is:  € 245,00.

De onkostenbijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten voor de kat en geen koopsom.
Stichting Friends4straydogs werkt volledig non-profit.

De onkosten-bijdrage is incl. medische controles, verplichte vaccinaties, ontwormen, anti-parasiet behandelingen, chip,
Europees paspoort, kosten voor opvang, de reis naar NL (katten ouder dan 8 maanden zijn reeds gesteriliseerd/gecastreerd).

Katten ouder dan 8 maanden zijn allen gesteriliseerd of gecastreerd, tenzij anders vermeld in de tekst.

Stichting Friends4straydogs voldoet aan alle eisen gesteld door de Nederlandse overheid en bemiddeld rescue- honden en katten volgens de nieuwe wetgeving ingaand op 1 november 2021:

UBN

Vakbekwaamheid Honden- en kattenbesluit

KVK

Alle katten en honden worden zoals het hoort, bij de nieuwe baasjes thuis gebracht.

Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's,
die garant staan voor een goede verzorging van de dieren aan boord van de bus, tijdens de reis naar Nederland.