HOME » * KATTEN * » BERNINA ( Poes )

BERNINA (Poes)

BERNINA IS MIJN NAAM, EN IK MAAK MIJ HELEMAAL NERGENS DRUK OM, LAAT MIJ MAAR LEKKER LUIEREN!

Bekijk via onderstaande links de video's van Bernina:

Deze en nieuwe foto's volgen binnenkort

Omschrijving Bernina:

Bernina is een makkelijke, relaxte jonge poes, zij vind alles wel goed, als ze maar haar slaapjes kan houden op zijn tijd. Bernina speelt net zo graag als dat ze luiert, gewoon een makkelijke poes.

Voor Bernina zoeken wij personeel die weten wat een jonge Poes behoeft. Samen spelen, lekker klauteren in de paal, zonnen in de vensterbank of het huis verkennen. Bernina heeft ook een gelijkwaardig kattenvriendje nodig.

Het verhaal van Bernina:

(Rescuer/verzorgster Crina Maria)

Bernina is een van de drie jonge katjes die samen met hun mama zijn gevonden bij het treinspoor. Crina noemt ze ook the rail wail kittens. Bernina is vernoemd naar een trein in Zwitserland en rechtstreeks naar Italië reist.

Bernina werd samen met haar moeder broer en zus gevonden langs het spoor. Ze verbleven daar al een tijdje. Crina kon het niet aanzien en heeft ze meegenomen, stel je voor ze komen onder de trein.Mama is ondertussen geadopteerd maar Bermina en haar broer en zus zijn er nog. Voor hen willen wij ook graag een plekje zoeken.

Stichting Friends4straydogs bemiddeld sociale en lieve "binnen-katten" die allen zijn gered.
Dit zijn de katten dan ook gewend. Het is tegenwoordig niet meer veilig om u kat over straat te laten wandelen, teveel gevaar ligt op de loer. . De katten willen graag veilig genieten van de buitenlucht en het zonnetje,  daarom
is een goed afgesloten tuin/terras/balkon, waar de katten niet uit kunnen komen is een vereiste voor plaatsing.

Bent u het juiste personeel voor Bernina?

vul dan op deze Website ons online  intake vragenformulier in.

In haar geboorteland Roemenië maakt Bernina geen van kans op een liefdevol leven.

Lees ook op onze website waarom het belangrijk is om 2 kittens of jonge katten samen te plaatsen bij een gelijkwaardig kattenvriendje.

Naam: Bernina

Geslacht: Poes

Leeftijd: Mei/Juni 2021

Kan met kinderen: Ja ons beleid >12 jaar obv ouders/verzorgers

Kan met honden: Onbekend

Kan met katten: Ja

Kattenmaatje nodig: Ja

Gesteriliseerd/Gecastreerd: Ja

Wij plaatsen katten die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u ons intake formulier volledig ingevuld naar ons retour te sturen.

Wij werken met dit zeer uitgebreide vragenformulier zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze kat.

Bij serieuze interesse vragen wij u om online het intakeformulier in te vullen.
Hoe uitgebreider u de intake invult, hoe beter wij samen kunnen bekijken of u en de hond een goede match zijn.

De onkostenbijdrage voor Bernina is:  € 245,00.

De onkostenbijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten voor de kat en geen koopsom.
Stichting Friends4straydogs werkt volledig non-profit.

De onkosten-bijdrage is incl. medische controles, verplichte vaccinaties, ontwormen, anti-parasiet behandelingen, chip,
Europees paspoort, kosten voor opvang, de reis naar NL (katten ouder dan 8 maanden zijn reeds gesteriliseerd/gecastreerd).

Katten ouder dan 8 maanden zijn allen gesteriliseerd of gecastreerd, tenzij anders vermeld in de tekst.

Stichting Friends4straydogs voldoet aan alle eisen gesteld door de Nederlandse overheid en bemiddeld rescue- honden en katten volgens de nieuwe wetgeving ingaand op 1 november 2021:

UBN

Vakbekwaamheid Honden- en kattenbesluit

KVK

Alle katten en honden worden zoals het hoort, bij de nieuwe baasjes thuis gebracht.

Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's,
die garant staan voor een goede verzorging van de dieren aan boord van de bus, tijdens de reis naar Nederland.