HOME » * KATTEN * » BAGHERA ( Poes )

Baghera ( poes )

LIEVE BAGHERA IS EEN HEERLIJKE KNUFFELLAARSTER ZIJ KOMT ZE GRAAG HALEN BIJ HAAR PERSONEEL

Bekijk via onderstaande links de video's van Baghera:

Het verhaal van Baghera:

(rescuer/verzorgster Crina/Cristina Hent)

Baghera is gevonden onderweg tijdens een autorit door ons contactpersoon Cristina bij een verlaten veld in een bosgebied. Waarschijnlijk gedumpt want er was geen huis te bekennen.

Cristina heeft zich ontfermt over deze mooie dame, zij komt graag gezellig op schoot zitten/liggen en laat duidelijk merken dat ze heel veel knuffels wilt hebben. Ook speelt ze graag met de andere katten en poezen die bij Cristina in huis verblijven. Dus Baghera haar voorkeur is een leuk maatje bij haar nieuwe personeel.

Stichting Friends4straydogs bemiddeld sociale en lieve "binnen-katten" die allen zijn gered.
Dit zijn de katten dan ook gewend. Het is tegenwoordig niet meer veilig om u kat over straat te laten wandelen, teveel gevaar ligt op de loer. . De katten willen graag veilig genieten van de buitenlucht en het zonnetje,  daarom
is een goed afgesloten tuin/terras/balkon, waar de katten niet uit kunnen komen is een vereiste voor plaatsing.

Lees ook op onze website waarom het belangrijk is om 2 kittens of jonge katten samen te plaatsen bij een gelijkwaardig kattenvriendje.

Bent u het juiste personeel voor Baghera?

vul dan op deze Website ons online  intake vragenformulier in, klik op de blauwe button rechts bovenin op deze pagina.

In haar geboorteland Roemenië maakt Baghera geen van kans op een liefdevol leven.

Zodra het juiste personeel is gevonden reist Baghera met ons officiële gecertificeerde transport naar u toe.

BAGHERA

Geslacht: Poes

Leeftijd: geboren Medio januari 2022

Kan met kinderen: Ja ons beleid >12 jaar obv ouders/verzorgers

Kan met honden: Onbekend

Kan met katten: Ja

katten-maatje nodig: Ja (bij voorkeur haar beste vriendje Miauw ook hier op de website te bekijken)

Chipregistratie: Ja

Gesteriliseerd/Gecastreerd: Ja

Wij plaatsen katten die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u ons intake formulier volledig ingevuld naar ons retour te sturen.

Wij werken met dit zeer uitgebreide vragenformulier zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze kat.

Bij serieuze interesse vragen wij u om online het intakeformulier in te vullen.
Hoe uitgebreider u de intake invult, hoe beter wij samen kunnen bekijken of u en de hond een goede match zijn.

De onkostenbijdrage voor Baghera is:  € 265,00

De onkostenbijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten voor de kat en geen koopsom.
Stichting Friends4straydogs werkt volledig non-profit.

De onkosten-bijdrage is incl. medische controles, verplichte vaccinaties, ontwormen, anti-parasiet behandelingen, chip,
Europees paspoort, kosten voor opvang, de reis naar NL (katten ouder dan 8 maanden zijn reeds gesteriliseerd/gecastreerd).

Katten ouder dan 8 maanden zijn allen gesteriliseerd of gecastreerd, tenzij anders vermeld in de tekst.

Stichting Friends4straydogs voldoet aan alle eisen gesteld door de Nederlandse overheid en bemiddeld rescue- honden en katten volgens de nieuwe wetgeving ingaand op 1 november 2021:

UBN

Vakbekwaamheid Honden- en kattenbesluit

KVK

Alle katten en honden worden zoals het hoort bij de nieuwe baasjes thuis gebracht.

Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's,
die garant staan voor een goede verzorging van de dieren aan boord van de bus, tijdens de reis naar Nederland.