Home » KATTEN TER ADOPTIE » KITTENS tot 1 jaar oud

RESCUE KITTENS ZOEKEN EEN WARME SCHOOT OM OP TE LIGGEN!!

ADOPTEER EEN RESCUE KITTEN...!

Waarom ook wij rescue kittens bemiddelen??

Bekijk de foto's maar, zij spreken boekdelen.

Dagelijks worden er bij het asiel van Botosani

kittens gedumpt. Soms in dozen of in zakken

en als ze 'geluk' hebben in een waterdichte

kunststof box.

De kittens worden met ontzettend veel liefde opgevangen door de
vrijwilligers van het asiel.

Er is een speciale, helaas onverwarmde, ruimte die dagelijks wordt gedesinfecteerd. Hier worden de kittens met hart en ziel verzorgd en
als ze tijd over hebben proberen ze ook de kittens aandacht te geven.

De kittens worden gevaccineerd en krijgen speciaal kittenvoer.

Omdat de kittens binnenkatten zijn, gaan we zorgvuldig om met de bemiddeling van deze kittens.

Ze zullen alleen als sociale binnenkatten bemiddeld worden.

Kijk maar eens goed naar de foto's.

Als u overweegt een katje in huis te nemen, bedenk dan dat vele ongewenste katjes op zoek zijn naar een warm mandje bij de kachel en lief personeel. Ook hier is ons credo Don't Shop Adopt!

Koop geen kitten uit een pretnestje!!! Er zijn al te veel ongewenste katjes.

Indien u serieuze interesse heeft in een kitten, neem dan contact met ons op via e-mail

U krijgt van ons dan een intakeformulier die u moet invullen om in aanmerking te komen voor een kitten.

KITTENS TER ADOPTIE

De Koffie kittens:
CAPPUCCINO & ARUSHA

CAPPUCINO,  deels Heilige Birmaan en zo beroemd dat hij een zonnebril moet dragen om niet herkend te worden door zijn schare hysterische fans. Hij is liefdevol, 200% schootkat en komt zelf om kusjes vragen als hij ze niet spontaan van je krijgt.

Maar hij is ook slim en leergierig; hij was het beste jongetje van de klas en gaat nog steeds elke dag op onderzoek uit naar nieuwe ervaringen. Deze speelse en wijze kat deelt graag zijn kennis over de geheimen van het leven met je. Laat je niet misleiden, hij mag dan wel jong zijn, maar sommige zielen zijn al wijs bij hun geboorte. ;-) ;-)

ARUSHA, is het vertrouwensvolle broertje, van CAPPUCCINO, die de rest van zijn leven met hem wil samen wilt doorbrengen.

Hij volgt Cappuccino overal (hopelijk heb je plek voor twee gezellige katten op je schoot) en hun stereogesnor is het meest ontspannende geluid dat je je kunt wensen. Als ze niet naast elkaar liggen te slapen, zijn ze met elkaar aan het spelen.
Ze hebben geen enkele moeite met kinderen en er wacht je een warm welkom bij thuiskomst –

Beide hebben zoveel liefde te geven. Cappuccino en Arusha zijn geweldig met andere katten. We hebben nog geen ervaring hoe het met honden gaat, maar omdat ze zo open en vriendelijk zijn, verwachten we geen problemen

CAPPUCCINO en ARUSHA worden niet als enige kat bemiddeld.

CAPPUCCINO en ARUSHA zijn geboren medio juni 2019

Beide zijn gevaccineerd, gezond verklaard door de dierenarts ,
gechipt en geregistreerd.
Beide broertjes zijn gezellig gezelschap.

Bij serieuze interesse neem met ons Contact & Nieuws
op en vraag naar de intake-vragenformulier voor katten.

Broertjes MANGO en ABRICOT
*********  GERESERVEERD!!!  *********

Bekijk dit mooie duo in onderstaand filmpje, klik op de link.

De Abrikozen broertjes

Mango & Abricot, noemen wij liefdevol onze abrikoosjes  vanwege de prachtige oranje kleur en schattigheid

Het valt meteen op dat beide broertjes zijn, beide zijn elkaars beste maatjes en daarom is onze wens dat zij samen worden geplaatst in hun nieuwe forever huisje. Beide horen bij elkaar en kunnen niet zonder elkaar.

De eigenaar van hun moeder nam niet zij verantwoordelijkheid en zette beide zonder pardon op straat..... Vol met parasieten werden zij gevonden en hadden enorme honger.....

Ondertussen zijn Abricot & Mango gevaccineerd, gecontroleerd door de dierenarts en gezond verklaard.

Deze boefjes verdienen een liefdevol thuis met liefdevol personeel

Abricot heeft een aparte aftekening als een brilletje, Mango heeft een oranje maskertje op zijn snoetje.

Beide zijn verschillend van karakter , vullen elkaar perfect aan en zijn dan ook elkaars beste maatjes.

Mango is de charmeur, Abricot kijkt eerst even de kat uit de boom. Zij houden ervan je in de ochtend wakker te maken door te spelen met je haar.

Beide katjes zijn speels en zijn sociaal naar het gastgezin waar beide logeren totdat er passend personeel is gevonden

Abricot & Mango zijn geboren 1/2 juli 2019 en nu beide klaar om met de happy bus te vertrekken naar hun eigen familie

Lievere en leukere katjes samen,  zijn er niet te vinden ;)
Daarom worden zij samen bemiddeld.

Bij serieuze interesse stuur ons een bericht en vraag naar de intake voor rescue-katten Contact & Nieuws

Lief poezenmeisje MITZY

***** GERESERVEERD *****

Bekijk via onderstaande linkje hoe leuk Mitzy is!

Mitzy en een baby

MITZY, is een ontzettend lief meisje. Ze geniet ervan om gezellig bij je te liggen en te spinnen. Knuffelen vindt zij het einde. Er zijn honden bij het gastgezin. Honden zijn geen probleem. Mitzy heeft niet perse een kattenvriendje nodig, zij is erg op haar familie gericht.

Wel slaapt zij op dit moment samen met een kattenvriendje in 1 mandje.
Haar leven begon niet zo fijn.

Als kitten werd zij letterlijk met haar broertjes en zusjes op straat geschopt, Mira heeft haar gered en een andere poes heeft melk gegeven aan kleine Mitzy, waardoor zij toch de warmte en liefde van het nest heeft kunnen ervaren.

Mitzy is niet jaloers aangelegd en accepteert het als een andere kat uit haar bakje eet.
Kortom Mitzy is een schatje.

Mitzy is geboren medio september 2019 en mag haar koffertje inpakken voor haar enkeltje geluk

Mitzy verblijft bij ons contact Sinzy binnen een huiselijke situatie

Grappig jong katertje DUMBO

***** GERESERVEERD *****

Bekijk via onderstaande link hoe leuk Dumbo is!

Dumbo ontdekt zijn eigen staart

DUMBO is een grappig jong katertje. Hij is geboren rond september 2019.
Hij werd als kleine kitten aan zijn lot overgelaten. Gelukkig werd hij gered door ons contact Sinzy.

Een andere lieve poes nam de zorg op zich zodat Dumbo toch de warmte en de liefde vanuit het nest heeft ervaren.
Sinzy vertelt ons dat Dumbo een heel grappig ventje is. Hij speelt met andere katjes en samen maken zij veel plezier.

Ook speelt hij prima met volwassen katten. Dumbo is een allemans vriend, mensen, kinderen, andere katten en ook honden, alles vindt Dumbo leuk. Ook gezellig knuffelen is 1 van zijn hobbies.

Zodra de juiste match is gevonden reist DUMBO naar zijn nieuwe forever home