Home » KATTEN TER ADOPTIE » KITTENS tot 1 jaar oud

RESCUE KITTENS ZOEKEN EEN WARME SCHOOT OM OP TE LIGGEN!!

KITTENS TER ADOPTIE

De Koffie kittens:
CAPPUCCINO & ARUSHA

CAPPUCINO,  deels Heilige Birmaan en zo beroemd dat hij een zonnebril moet dragen om niet herkend te worden door zijn schare hysterische fans. Hij is liefdevol, 200% schootkat en komt zelf om kusjes vragen als hij ze niet spontaan van je krijgt.

Maar hij is ook slim en leergierig; hij was het beste jongetje van de klas en gaat nog steeds elke dag op onderzoek uit naar nieuwe ervaringen. Deze speelse en wijze kat deelt graag zijn kennis over de geheimen van het leven met je. Laat je niet misleiden, hij mag dan wel jong zijn, maar sommige zielen zijn al wijs bij hun geboorte. ;-) ;-)

ARUSHA, is het vertrouwensvolle broertje, van CAPPUCCINO, die de rest van zijn leven met hem wil samen wilt doorbrengen.

Hij volgt Cappuccino overal (hopelijk heb je plek voor twee gezellige katten op je schoot) en hun stereogesnor is het meest ontspannende geluid dat je je kunt wensen. Als ze niet naast elkaar liggen te slapen, zijn ze met elkaar aan het spelen.
Ze hebben geen enkele moeite met kinderen en er wacht je een warm welkom bij thuiskomst –

Beide hebben zoveel liefde te geven. Cappuccino en Arusha zijn geweldig met andere katten. We hebben nog geen ervaring hoe het met honden gaat, maar omdat ze zo open en vriendelijk zijn, verwachten we geen problemen

CAPPUCCINO en ARUSHA worden niet als enige kat bemiddeld.

CAPPUCCINO en ARUSHA zijn geboren medio juni 2019

Beide zijn gevaccineerd, gezond verklaard door de dierenarts ,
gechipt en geregistreerd.
Beide broertjes zijn gezellig gezelschap.

Bij serieuze interesse neem met ons Contact & Nieuws
op en vraag naar de intake-vragenformulier voor katten.