SNOESJE (Poes)

IS ZE GEEN SNOESJE❤️

Er volgen spoedig meer foto's

Snoesje zoekt het beste personeel wat er is, zij is erg sociaal naar mensen en andere katten. Ze houd van knuffelen en is spelen.

Wij zoeken voor Snoesje een familie waar al een jonge speelse kat woont, of bereid is samen met Snoesje een lieve andere jonge kat te adopteren.

Lees ook waarom het belangrijk is om 2 kittens of jonge katten samen te plaatsen bij een gelijkwaardig kattenvriendje. Een goed afgesloten tuin/balkon waar de katten niet uit kunnen komen is een vereiste voor plaatsing. Het is tegenwoordig niet meer veilig om u kat over straat te laten wandelen, teveel gevaar ligt op de loer.

Snoesje is door haar vorige eigenaar op straat gegooid. Het leven is hard voor een katje op straat, gelukkig heeft een contact van onze rescuer Crina haar gered en naar Crina gebracht.

Zodra het personeel gevonden is voor Snoesje mag zij afreizen met de happy-bus naar Nederland.

In haar geboorteland Roemenië, heeft zij geen schijn van kans op een warm mandje en gezelligheid.

Naam: SNOESJE

Geslacht: Poes

Leeftijd: geboren in 2018 2 jaar

Kan met kinderen: Ja ons beleid >12 jaar obv ouders/verzorgers

Kan met honden: Onbekend

Kan met katten: Ja

Chipregistratie: Ja

Gesteriliseerd: Ja

Wij plaatsen katten die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u ons intake formulier volledig ingevuld naar ons retour te sturen.

Wij werken met dit zeer uitgebreide vragenformulier zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze kat.

Bij serieuze interesse vragen wij u om online het intakeformulier in te vullen.
Hoe uitgebreider u de intake invult, hoe beter wij samen kunnen bekijken of u en de hond een goede match zijn.

De onkostenbijdrage voor SNOESJE is: € 215,00.

De onkosten-bijdrage is incl. medische controles, verplichte vaccinaties, ontwormen, anti-parasiet behandelingen, chip,
Europees paspoort, kosten voor opvang, de reis naar NL (katten ouder dan 8 maanden zijn reeds gesteriliseerd/gecastreerd).

Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's