Home » KATTEN TER ADOPTIE » KATTEN vanaf 1 jaar oud » QUINNY (GERESERVEERD)

QUINNY

QUINNY LIEF POEZEN MEISJE OP ZOEK NAAR HAAR PERSONEEL

Quinny is gevaccineerd en gezond verklaard door een goede dierenarts

Bekijk de video's van quinny

Quinny speelt enorm graag

Quinny zoekt het beste personeel wat er is, zij houd van mensen. Quinny is energievol gek op spelen maar ook zeer gek op knuffelen en kusjes brengen.

Wij zoeken voor Quinny personeel die haar willen behagen, als enigste poes. Quinny houd niet van andere poezen en katten, die vindt ze erg spannend.

Alle katten die wij bemiddelen zijn binnen katten.

Een goed afgesloten tuin/balkon waar de katten niet uit kunnen komen is een vereiste voor plaatsing. Het is tegenwoordig niet meer veilig om u kat over straat te laten wandelen, teveel gevaar ligt op de loer.

Ons contact Nicoleta uit Roemenië verteld over Quinny het volgende..

Quinny heeft een huis gekend en is op straat gegooid door haar vorige eigenaren. Helaas is Quinny onder een auto terecht gekomen waardoor ze diverse breuken had. Gelukkig heeft ons contact haar gered, en gezorgd dat ze geopereerd werd. Quinny heeft geen last van haar operatie gehad ze is zeer goed hersteld. Loopt niet mank en is zeer energievol.

In Roemenie heeft Quinny geen kans op een liefdevol huis daarom heeft Nicoleta ons gevraagd haar te bemiddelen.

Zodra het personeel gevonden is voor Quinny gevonden is mag zij afreizen met de happy-bus naar Nederland.

Quinny mag pas reizen vanaf Maart 2021

Naam: QUINNY
Geslacht: Poes
Leeftijd: Ongeveer 2 jaar 2018
Kan met kinderen: Ja ons beleid >12 jaar obv ouders/verzorgers
Kan met honden: Nee
Kan met katten: Nee
Chipregistratie: Ja
Gesteriliseerd: Word binnenkort gedaan

Wij plaatsen katten die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u ons intake formulier volledig ingevuld naar ons retour te sturen.

Wij werken met dit zeer uitgebreide vragenformulier zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze kat.

Bij serieuze interesse vragen wij u om online het intakeformulier in te vullen.
Hoe uitgebreider u de intake invult, hoe beter wij samen kunnen bekijken of u en de hond een goede match zijn.

De onkostenbijdrage voor QUINNY is: € 195,00.

De onkosten-bijdrage is incl. medische controles, verplichte vaccinaties, ontwormen, anti-parasiet behandelingen, chip,
Europees paspoort, kosten voor opvang, de reis naar NL (katten ouder dan 8 maanden zijn reeds gesteriliseerd/gecastreerd).

Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's