Home » KATTEN TER ADOPTIE » KATTEN vanaf 1 jaar oud » LUCY (GERESERVEERD)

LUCY (Poes)

LIEVE LUCY HEEFT VEEL LIEFDE NODIG

Nieuwe foto's en video's volgen zo spoedig mogelijk

Lieve Lucy heeft het niet makkelijk gehad maar ondanks dat is ze een hele lieve poes. Wij zoeken voor Lucy het allerbeste personeel wat er maar is.
Lucy is zeer mooie dame om te zien, sociaal en vriendelijk naar andere katten en mensen.

Wij zoeken voor Lucy een familie met een andere lieve kat als maatje in de leeftijd van Lucy. Een leuke speelse vriendelijke kat die net als zij van knuffelen houdt en spelen.

Lees ook waarom het belangrijk is om 2 kittens of jonge katten samen te plaatsen of bij een gelijkwaardig kattenvriendje. Alle katten die wij bemiddelen zijn sociale binnen- katten.

Een goed afgesloten tuin/balkon waar de katten niet uit kunnen komen is een vereiste voor plaatsing. Het is tegenwoordig niet meer veilig om u kat over straat te laten wandelen, teveel gevaar ligt op de loer.

Haar verhaal:

Lucy is 2 jaar lang achtergelaten geweest in een appartement samen met haar zoon en een andere kat. Ze werden af en toe verzorgd door een buurvrouw, maar niet genoeg. een van de katten overleefde het niet en Lucy bleef achter met haar zoon. Doordat de dame de ramen open liet staan is de zoon van Lucy ontsnapt en bleef lucy alleen achter. Lucy werd gered door onze rescuer Nicoleta en haar moeder.

Lucy was er zeer slecht aan toe en is direct behandeld door de dierenarts. Het gaat goed met Lucy nu, maar ze heeft het moeilijk gehad. Nicoleta en haar moeder zoeken nog steeds haar zoon in de hoop hem ook een goed leven te kunnen geven.

Lucy is nog herstellende en mag pas in maart reizen.

Zodra het personeel gevonden is voor Lucy mag zij afreizen met de happy-bus naar Nederland.

Naam: LUCY
Geslacht: Poes
Leeftijd: Augustus 2017
Kan met kinderen: Ja ons beleid >12 jaar obv ouders/verzorgers
Kan met honden: Onbekend
Kan met katten: Ja
Chipregistratie: Ja
Gesteriliseerd: Ja

Wij plaatsen katten die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u ons intake formulier volledig ingevuld naar ons retour te sturen.

Wij werken met dit zeer uitgebreide vragenformulier zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze kat.

Bij serieuze interesse vragen wij u om online het intakeformulier in te vullen.
Hoe uitgebreider u de intake invult, hoe beter wij samen kunnen bekijken of u en de hond een goede match zijn.

De onkostenbijdrage voor LUCY is: € 215,00.

De onkosten-bijdrage is incl. medische controles, verplichte vaccinaties, ontwormen, anti-parasiet behandelingen, chip,
Europees paspoort, kosten voor opvang, de reis naar NL (katten ouder dan 8 maanden zijn reeds gesteriliseerd/gecastreerd).

Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's