Home » KATTEN TER ADOPTIE » KATTEN vanaf 1 jaar oud » LISY (GERESERVEERD)

LISY

LISY IS EEN ZEER LIEF POESJE

Lisy is gevaccineerd en gezond verklaard door een goede dierenarts

Bekijk de video's van Lisy

Ook Lisy heeft de "echte" kattentest doorstaan...

Lisy is een zeer lieve poes die het niet makkelijk heeft gehad. Lisy houd van knuffelen, kusjes geven en lekker spelen met de andere poezen en katten. Lisy verblijft bij onze rescuer Cristina.

Een goed afgesloten tuin/balkon waar de katten niet uit kunnen komen is een vereiste voor plaatsing. Het is tegenwoordig niet meer veilig om u kat over straat te laten wandelen, teveel gevaar ligt op de loer.

Cristina verteld over Lisy het volgende

Op een avond hoorde Cristina gekrijs en liep op het lawaai af. In haar straat waren buren die hun kat aan het ophangen waren . Cristina rende snel daar naar toe en probeerde Lisy te bevrijden, dit ging niet zo makkelijk want Lisy was niet fijn behandeld geweest en probeerde Cristina te krabben en te bijten. Gelukkig kreeg Cristina de riem van haar nek af en Lisy vluchtte.

Drie weken heeft het geduurd voordat Lisy zich weer liet zien en rechtstreeks naar Cristina liep. Ze ging met haar mee en is er niet meer weg gegaan. Maar lisy was uitgeput en ziek, en dankzij de goede zorgen van Cristina en haar dierenarts is het gelukt Lisy er helemaal bovenop te krijgen. Lisy heeft er gelukkig niets aan over gehouden.

Omdat Lisy in Roemenië geen liefdevol huis vind heeft Cristina ons gevraagd om haar te bemiddelen.

Zodra het juiste personeel is gevonden mag Lisy afreizen met de happy-bus naar Nederland.

Naam: LISY

Geslacht: Poes

Leeftijd: Ongeveer 1 jaar januari 2020

Kan met kinderen: Ja ons beleid >12 jaar obv ouders/verzorgers

Kan met honden: onbekend

Kan met katten: Ja

Europees paspoort en chip registratie: Ja

Gesteriliseerd: ja

Wij plaatsen katten die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u ons intake formulier volledig ingevuld naar ons retour te sturen.

Wij werken met dit zeer uitgebreide vragenformulier zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze kat.

Bij serieuze interesse vragen wij u om online het intakeformulier in te vullen.
Hoe uitgebreider u de intake invult, hoe beter wij samen kunnen bekijken of u en de hond een goede match zijn.

De onkostenbijdrage voor LISY is: € 215,00.

De onkosten-bijdrage is incl. medische controles, verplichte vaccinaties, ontwormen, anti-parasiet behandelingen, chip,
Europees paspoort, kosten voor opvang, de reis naar NL (katten ouder dan 8 maanden zijn reeds gesteriliseerd/gecastreerd).

Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's