Home » KATTEN TER ADOPTIE » KATTEN vanaf 1 jaar oud » KNIGHT (Kater) offline

KNIGHT (Kater)

KNIGHT ZOEKT EEN PAAR PANTOFFELS OM AAN TE LIGGEN

Bekijk via onderstaande links hoe leuk Knight is

Lekkere kroelkont

Knight zoekt het beste personeel wat er is. Hij is een lieve kat, maar nog herstellende van een operatie. Knight geeft graag kusjes aan zijn opvang mama.

Wij zoeken voor Knight een familie die weet waar Knight behoefte aan heeft. Knight zit nu nog apart maar we vermelden zo snel mogelijk of die een kattenvriendje nodig heeft.

Lees ook waarom het belangrijk is om 2 kittens of jonge katten samen te plaatsen bij een gelijkwaardig kattenvriendje. Een goed afgesloten tuin/balkon waar de katten niet uit kunnen komen is een vereiste voor plaatsing. Het is tegenwoordig niet meer veilig om u kat over straat te laten wandelen, teveel gevaar ligt op de loer.

Op een zondag vond Eugenia ons rescuer uit Roemenië een kat aan de waterkant. Hij had een open breuk en huilde van de pijn. Eugenia bedacht zich geen moment en is gelijk naar de kliniek gegaan. Knight werd acuut geopereerd. De breuk is precies bij het hielgewricht, en met pennen vastgezet.

We weten niet of Knight er een beetje mank van blijft lopen of juist weer goed kan lopen. Maar dat zou er niet aan toe mogen doen. Knight is nog herstellende en mag pas in maart reizen.

Zodra het personeel gevonden is voor Knight mag hij afreizen met de happy-bus naar Nederland.

In zijn geboorteland Roemenië, heeft zij geen schijn van kans op een warm mandje en gezelligheid.

Naam: KNIGHT

Geslacht: Kater

Leeftijd: Ongeveer januari 2020

Kan met kinderen: Ja ons beleid >12 jaar obv ouders/verzorgers

Kan met honden: Onbekend

Kan met katten: Nog onbekend

Chipregistratie: Ja

Gecastreerd: Ja

Wij plaatsen katten die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u ons intake formulier volledig ingevuld naar ons retour te sturen.

Wij werken met dit zeer uitgebreide vragenformulier zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze kat.

Bij serieuze interesse vragen wij u om online het intakeformulier in te vullen.
Hoe uitgebreider u de intake invult, hoe beter wij samen kunnen bekijken of u en de hond een goede match zijn.

De onkostenbijdrage voor KNIGHT is: € 215,00.

De onkosten-bijdrage is incl. medische controles, verplichte vaccinaties, ontwormen, anti-parasiet behandelingen, chip,
Europees paspoort, kosten voor opvang, de reis naar NL (katten ouder dan 8 maanden zijn reeds gesteriliseerd/gecastreerd).

Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's