SNOW (Kater)

LIEVE SOCIALE AANHANKELIJKE SNOW

Bekijk de video's van Snow hieronder

Mooie Snow

Snow houdt wel van aaien

Snow zoekt het beste personeel wat er is, hij is erg sociaal naar mensen en andere katten. Hij vind spelen erg leuk, en heeft bij meerdere katten gezeten waar die sociaal mee omging.

Wij zoeken voor Snow een familie waar al een jonge speelse kat woont, of bereid is samen met Snow een lieve andere jonge kat te adopteren.

Lees ook waarom het belangrijk is om 2 kittens of jonge katten samen te plaatsen bij een gelijkwaardig kattenvriendje. Een goed afgesloten tuin/balkon waar de katten niet uit kunnen komen is een vereiste voor plaatsing. Het is tegenwoordig niet meer veilig om u kat over straat te laten wandelen, teveel gevaar ligt op de loer.

Snow is gevonden door ons contact Eugenia op straat, Snow is nog maar heel jong en zou het niet overleven in de kou. Nu Snow weer op krachten is heeft Eugenia ons gevraagd om Snow te bemiddelen.

Zodra het personeel gevonden is voor Snow mag hij afreizen met de happy-bus naar Nederland.

In zijn geboorteland Roemenië, heeft zij geen schijn van kans op een warm mandje en gezelligheid.

Naam: SNOW

Geslacht: Kater

Leeftijd: Geboren rond eind Juli 2020

Kan met kinderen: Ja ons beleid >12 jaar obv ouders/verzorgers

Kan met honden: Onbekend

Kan met katten: Ja

Chipregistratie: Ja

Gecastreerd: Word gedaan

Wij plaatsen katten die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u ons intake formulier volledig ingevuld naar ons retour te sturen.

Wij werken met dit zeer uitgebreide vragenformulier zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze kat.

Bij serieuze interesse, download het formulier hier:  intakeformulier,, of u kunt het formulier aanvragen via ons e-mailadres:  stichtingfriends4straydogs@yahoo.com
Hoe uitgebreider u de intake invult, hoe beter wij samen kunnen bekijken of u en de kat een goede match zijn.

De onkostenbijdrage voor  is: 215,00.

De onkosten-bijdrage is incl. medische controles, verplichte vaccinaties, ontwormen, anti-parasiet behandelingen, chip,
Europees paspoort, kosten voor opvang, de reis naar NL (katten ouder dan 8 maanden zijn reeds gesteriliseerd/gecastreerd).
SNOWAlle bemiddelingshonden voldoen aan de Europese eisen voor vervoer door Europa.
Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's