Home » KATTEN TER ADOPTIE » JONGE KATTEN tot 1 jaar oud » CORAZON (GERESERVEERD)

CORAZON (Kater)

CORAZON ZOEKT EEN VRIEND OF VRIENDINNETJE OM ZIJN HARTJE AAN TE GEVEN.

Bekijk op de video hoe leuk hij is!

Corazon houdt van spelen

Corazon zoekt het beste personeel wat er is, hij is erg sociaal naar mensen en andere katten.

Corazon dankt zijn naam aan het hartje op zijn poot en lichaam. als Corazon gaat slapen en zijn pootje tegen het lichaam plaatst verschijnt er een mooi hart.

Corazon is een speelse lieve kater die graag met andere katten plezier maakt. Graag achter een muisje (van speelgoed natuurlijk  ) aanrent en een lichtje vind die ook erg interessant. Wij zoeken voor Corazon een familie waar al een kat van ongeveer dezelfde leeftijd woont. Of bereid is samen met Corazon een lieve andere kat te adopteren.

Lees op onze website, waarom het zo belangrijk is om 2 kittens/ katten samen te plaatsen, met een gelijkwaardig kattenvriendje.

Een goed afgesloten tuin/balkon waar de katten niet uit kunnen komen is een vereiste voor plaatsing. Het is tegenwoordig niet meer veilig om u kat over straat te laten wandelen, teveel gevaar ligt op de loer.

Eugenia verteld het verhaal van Corazon

Corazon werd gevonden midden op de weg, waar de auto's als gekken langs hem of zelfs over hem heen reden. Hij was zo verstijfd dat die geen stap durfde te zetten. Gelukkig werd die opgemerkt door Eugenia en zij heeft hem meegenomen naar huis. Daar word hij met alle liefde omringd.

Corazon heeft in het verleden een rectal prolapse (een stukje endeldarm wat naar buiten steekt) gehad en is daar aan geopereerd. helaas heeft de operatie niet veel geholpen en een nieuwe operatie word niet meer gedaan. Je ziet er praktisch niets van en hij heeft er ook geen last of pijn van. Het is gewoon een kater zoals iedere andere kater.

In zijn geboorteland Roemenië, heeft Corazon geen kans op een liefdevol huis.

Zodra de juiste match gevonden is mag Corazon met de happy-bus naar Nederland reizen.

Naam: CORAZON
Geslacht: Kater
Leeftijd: April/ Mei 2020
Kan met kinderen: Ja ons beleid >12 jaar obv ouders/verzorgers
Kan met honden: Ja kleine honden
Kan met katten: Ja
Chipregistratie: Ja
Gecastreerd: Ja

Wij plaatsen katten die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u ons intake formulier volledig ingevuld naar ons retour te sturen.

Wij werken met dit zeer uitgebreide vragenformulier zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze kat.

Bij serieuze interesse, download het formulier hier:  intakeformulier,, of u kunt het formulier aanvragen via ons e-mailadres:  stichtingfriends4straydogs@yahoo.com
Hoe uitgebreider u de intake invult, hoe beter wij samen kunnen bekijken of u en de kat een goede match zijn.

De onkostenbijdrage voor CORAZON is: 215,00.

De onkosten-bijdrage is incl. medische controles, verplichte vaccinaties, ontwormen, anti-parasiet behandelingen, chip,
Europees paspoort, kosten voor opvang, de reis naar NL (katten ouder dan 8 maanden zijn reeds gesteriliseerd/gecastreerd).

Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's