Home » KATTEN TER ADOPTIE » DIKKIE DIK (Kater)

DIKKIE DIK (Kater)

DIKKIE DIK HOUDT VAN LEKKER ETEN

Bekijk via onderstaande links de video's van Dikkie Dik

Hij houdt wel van een lekker hapje!

Wij zoeken voor Dikkie Dik het allerbeste personeel wat er maar is.
Dikkie is een zeer lieve kater erg aanhankelijk naar mensen toe.

Dikkie  zit met poezenmeiden maar die doen altijd gek tegen hem en daar word hij heel verlegen van. Dikkie Dik houd heel erg van knuffelen dat is zijn favoriete spelletje. Maar zijn favoriete bezigheid is toch wel lekker eten.

Wij zoeken voor Dikkie  personeel met al een jonge poes of kater die graag speelt, maar niet te druk is of bereid zijn een 2de speelse jonge kat te adopteren

Stichting Friends4straydogs bemiddeld sociale en lieve "binnen katten" die allen zijn gered.
Dit zijn de katten dan ook gewend. Het is tegenwoordig niet meer veilig om u kat over straat te laten wandelen, teveel gevaar ligt op de loer. . De katten willen graag veilig genieten van de buitenlucht en het zonnetje,  daarom
is een goed afgesloten tuin/terras/balkon, waar de katten niet uit kunnen komen is een vereiste voor plaatsing.

Crina onze rescuer vertelt:

Dikkie  zat heel gevaarlijk naast de rivier aan de waterkant. Veel katten willen dan drinken maar vallen vaak in het water. De dierenarts van Crina kwam op dat moment langs en heeft Dikkie Dik uit zijn benarde situatie gehaald en meegenomen. Nu mag Dikkie Dik logeren in het privé asieltje van Crina totdat er een lief baasje voor hem is gevonden.

Zodra de juiste match is gevonden reist Dikkie  met de happy -bus naar Nederland.

In zijn geboorteland Roemenie heeft Dikkie geen kans op een veilig en liefdevol leven.

Naam: DIKKIE DIK
Geslacht: Kater
Leeftijd: geboren 2018
Kan met kinderen: Ja ons beleid >12 jaar obv ouders/verzorgers
Kan met honden: Onbekend
Kan met katten: Ja maar geen drukke katten
Gecastreerd: Ja

Wij plaatsen katten die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u ons intake formulier volledig ingevuld naar ons retour te sturen.

Wij werken met dit zeer uitgebreide vragenformulier zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze kat.

Bij serieuze interesse vragen wij u om online het intakeformulier in te vullen.
Hoe uitgebreider u de intake invult, hoe beter wij samen kunnen bekijken of u en de hond een goede match zijn.

De onkostenbijdrage voor DIKKIE DIK is: € 215,00.

De onkosten-bijdrage is incl. medische controles, verplichte vaccinaties, ontwormen, anti-parasiet behandelingen, chip,
Europees paspoort, kosten voor opvang, de reis naar NL (katten ouder dan 8 maanden zijn reeds gesteriliseerd/gecastreerd).

Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's