Home » KATTEN ter ADOPTIE

KATTEN  KANJERS ZOEKEN PERSONEEL

• Alle katten die wij bemiddelen zijn binnenkatten en zijn geselecteerd op karakter en logeren bij een goede opvang.
  • Alle katten ter bemiddeling zijn gered en verblijven bij een gastgezin binnen een huiselijke situatie.
    Zij zijn dus "GEEN" buitenkatten.

• Wij bemiddelen niet zomaar, match is altijd prioriteit voor plaatsing, daarom werken wij met een intake-procedure.
  • Alle katten die wij bemiddelen voldoen aan de Europese eisen voor vaccinatie, gezondheid en transport.
  • Zij worden geselecteerd op karakter en verblijven allen bij goede opvang in het geboorteland.
  • De onkosten-bijdrage is incl. medische controles, verplichte vaccinaties, ontwormen, anti-parasiet behandelingen, chip,
    Europees paspoort, kosten voor opvang, de reis naar NL (katten ouder dan 8 maanden zijn reeds gesteriliseerd/gecastreerd)

• Een aantoonbare veilige woonomgeving, beveiligd balkon/terras/tuin, is een vereiste voor bemiddeling.
    Onze contacten en vrijwilligers redden geen katten om in NL, vergiftigd/doodgereden/beschoten te worden.

Bij serieuze interesse voor een kat, stuur ons een bericht en vraag naar de intake-vragenformulier voor katten.
Match is altijd prioriteit voor bemiddeling. Contact

Onkostenbijdrage kitten, gevaccineerd, Europees paspoort en chipregistratie: 120,00 euro (niet gecastreerd/gesteriliseerd)
Onkostenbijdrage poes/kater, gevaccineerd, Europees paspoort en chipregistratie: 145,00 euro, gecastreerd/gesteriliseerd
Tenzij anders vermeld in de omschrijving van de kat.

De onkostenbijdrage voor katten die wij bemiddelen zijn helaas niet kostendekkend echter gunnen wij deze dieren liefdevol personeel.
De werkelijke kosten voor een jonge kat niet gecastreerd/gesteriliseerd is 195 euro, wel gecastreerd/gesteriliseerd  is  235 euro.

Wij werken non-profit, alles komt ten goede aan de dieren in nood.

Met vriendelijke groeten,

Team Stichting Friends4Straydogs

KATTEN TER ADOPTIE

CALIMERO IS GERESERVEERD

Bij wie mag deze lieverd komen wonen?

Dit lieve ventje is gered van de straat door ons contactpersoon Nicoleta in Roemenië!

Helaas zijn alle opvangen overvol waardoor Calimero zijn dagen nu slijt in een kenneltje bij de dierenarts, maar hier kan hij ook niet lang meer blijven, en hij dreigt wederom op straat terecht te komen.

Dit mag natuurlijk niet gebeuren!

Daarom vragen wij u Calimero massaal te delen, deze kanjer verdient een mandje bij de kachel deze winter! En super lief personeel

Calimero is een heerlijke lieve jongen.

Bij serieuze interesse neem met ons CONTACT op en vraag naar het intake-vragenformulier voor rescue-katten:

e-mail: futuredogs-nl@outlook.com

Naam:CALIMERO
Geslacht: kater
Leeftijd: 9 maanden
Type: Kort haar
Karakter: Vriendelijk aanhankelijk gezelschap
Energy niveau: Gemiddeld
Kan met kinderen: Ja, geen druk gezin.
Kan met andere katten: Ja
Kan met honden: Ja in het begin begeleiden
Gesteriliseerd: Ja

NORI & TOFFIE, poesjes

Nori & Toffie zijn een lief setje, ze kunnen erg goed met elkaar opschieten daarom plaatsen we deze twee meiden samen :-)
Beide meisjes gered van de straat in Roemenië en verblijven in huiselijke opvang bij Crina ons contactpersoon.

Bekijk de video's van deze lieverds op YouTube:

Bij serieuze interesse stuur ons een bericht en vraag naar de intake-vragenformulier voor katten. Match is altijd prioriteit voor bemiddeling. Contact

Naam: NORI & TOFFIE
Geslacht: Poezen
Type: Huiskat/binnenkat
Leeftijd: Norie jaar en Toffie 7 maanden
Kan met kinderen: Ja, ons beleid >12 jaar obv ouders
Kan met andere katten Ja
Kan met honden: Ja
Gesteriliseerd: Ja beide

MILLY, ontzettend lief en aanhankelijk poesje

Milly werd eerst als kitten gered en geadopteerd , maar helaas belande zij weer als ongewenst buiten zonder dat er iemand naar haar omkeek.....

Zo triest.... dit lieve meisje houdt zo van gezelligheid en warm mandje. Zij weegt 3 kg en is een ontzettende knuffel, heerlijk bij je zijn daar geniet Milly het meeste van. Spelen vindt zij ook erg leuk. Milly is een lief rustig katje, zij is gevaccineerd en gesteriliseerd. Wie gunt dit kleine lieve meisje een mandje en huiselijk leven?

Stichting Friends4straydogs bemiddeld lauter alleen binnenkatjes, zij zijn een huiselijk leven gewend.
Een veilig balkon/terras/tuin zijn dan ook een vereiste.

Alle katjes zijn gered door 1 van onze contacten en verblijven bij een opvang.

Bij serieuze interesse stuur ons een mail en vraag naar de intake voor katten.

Naam: MILLY
Geslacht: poes
Gewicht: 3 kg
Geboren: Juli 2017
Type: Kort haar
Karakter: Vriendelijk aanhankelijk gezelschap
Energy niveau: Gemiddeld
Kan met kinderen: Ja, geen druk gezin.
Kan met andere katten: Ja, voorkeur is om haar als enige kat te plaatsen
Kan met honden: Ja in het begin begeleiden
Gesteriliseerd: Ja

Zodra de juiste match is gevonden reist Milly naar haar nieuwe personeel, in haar geboorteland heeft zij geen kans op een veilig en liefdevol leven

De onkostenbijdrage is incl. sterilisatie, vaccinatie, paspoortje en reis naar NL.

MITZY, prachtig en ontzettend lief poesje

Dit verteld Sinzi de dame die Mitzy gered heeft.
Wij vonden Mitzy aan de zeezijde in Roemenië, we waren op het strand met de tent en bij het parkeren van de auto had ik een kat gezien ..
aangezien ik altijd honden- en kattenvoer in mijn auto heb, heb ik wat eten voor haar neergezet, ze kwam meteen.

Na een paar minuten had ik een andere kleine kat in de buurt van haar zien eten ... een heel schattig mannetje met witte sokjes, en na nog een paar minuten nog eentje vanuit het motorblok van mijn auto... toen realiseerde ik me dat als ik de motor zou starten ze dit niet zouden overleven...
We waren op vakantie met de tent ... waar moest ik de baby's naartoe brengen.

Ik heb toen een kleine tent onder de parasol gezet en de kittens erin gedaan met voedsel en water
Maar Mitzy begon haar kindjes overal te zoeken, ik heb ze toen terug gebracht onder de auto.

Ik begon Mitzy te roepen en ja hoor daar kwam ze aan. Snel naar haar kindjes toe
Ik liet mama met haar kindjes in onze tent en na 2 ontspande mama zich en begon haar kindjes te voeden.

We besloten dat we de kittens mee naar huis zouden nemen en we konden mama Mitzy natuurlijk niet achter laten.

Het was erg warm en ze was niet gewend om in een auto te zitten, we hadden geen kattenkooi bij ons dus we improviseerden, en kwamen allemaal gelukkig en gezond thuis.

Nu is het tijd om voor deze prachtige jonge dame super lief personeel te vinden.

Dit meisje is de liefste kat ter wereld, ze vindt het heerlijk om bij je te zijn dat ze niet veel anders nodig heeft. Een echte vriendin voor het leven.

Stichting Friends4straydogs, bemiddelt alleen huiselijke binnenkatten, een veilig afgesloten balkon, terras of tuin is daarom noodzakelijk. Alle katjes logeren bij een goede gastouder en worden optimaal verzorgd.

Naam: Mitzy
Geslacht: Poesje
Leeftijd: ongeveer 1.5 jaar
Kan met kinderen: Ja ons beleid geen druk gezin met jonge kinderen.
Kan met andere katten: Ja
Kan met honden: ja ( in het begin begeleiden )
Gesteriliseerd: ja

Zodra de juiste match is gevonden reist Mitsy naar haar nieuwe personeel.
In haar geboorteland Roemenie heeft Mitsy geen schijn van kans op een liefdevol en veilig leven.

POES en zijn vriendinnetje TWEENY

Dit onafscheidelijke duo zoekt urgent naar een baasje die ze samen een liefdevol plekje bieden.

Ze zijn beide als koppel geadopteerd uit Roemenië in het verleden en helaas kan de huidige baas niet meer goed voor ze zorgen.

Hij is dan ook op zoek naar een nieuw liefdevol baasje de ze op hun oude dag nog wel kunnen geven wat ze nodig hebben.

Dit duo wordt bemiddeld door een andere stichting en wij helpen hen met hun zoektocht naar een nieuw plekje voor dit koppel.

Voor meer informatie, zie hun advertentie door op de foto te klikken.