Home » KATTEN ter ADOPTIE

"KATTEN"  KANJERS ZOEKEN PERSONEEL

• Alle katten die wij bemiddelen zijn binnenkatten en zijn geselecteerd op karakter en logeren bij een goede opvang.
  • Alle katten ter bemiddeling zijn gered en verblijven bij een gastgezin binnen een huiselijke situatie.
    Zij zijn dus "GEEN" buitenkatten.

• Wij bemiddelen niet zomaar, match is altijd prioriteit voor plaatsing, daarom werken wij met een intake-procedure.
  • Alle katten die wij bemiddelen voldoen aan de Europese eisen voor vaccinatie, gezondheid en transport.
  • Zij worden geselecteerd op karakter en verblijven allen bij goede opvang in het geboorteland.
  • De onkosten-bijdrage is incl. medische controles, verplichte vaccinaties, ontwormen, anti-parasiet behandelingen, chip,
    Europees paspoort, kosten voor opvang, de reis naar NL (katten ouder dan 8 maanden zijn reeds gesteriliseerd/gecastreerd)

• Een veilige woonomgeving, beveiligd balkon/terras/tuin is een vereiste voor bemiddeling.
    Onze contacten en vrijwilligers redden geen katten om in NL, vergiftigd/doodgereden/beschoten te worden.

Bij serieuze interesse voor een kat, stuur ons een bericht en vraag naar de intake-vragenformulier voor katten.
Match is altijd prioriteit voor bemiddeling. Contact

Onkostenbijdrage poes/kater 195,00 euro
Onkostenbijdrage poes/kater  225,00  gecastreerd/gesteriliseerd

Wij werken non-profit, alles komt ten goede aan de dieren in nood.

Met vriendelijke groeten,

Team Stichting Friends4Straydogs

NORI & TOFFIE, poesjes

Nori & Toffie zijn een lief setje, ze kunnen erg goed et elkaar opschieten daarom plaatsen we deze twee meiden samen :-)
Beide meisjes gered van de straat in Roemenië en verblijven in huiselijke opvang.

Bekijk de video's van deze lieverds op YouTube:

Bij serieuze interesse stuur ons een bericht en vraag naar de intake-vragenformulier voor katten. Match is altijd prioriteit voor bemiddeling. Contact

Naam: NORI & TOFFIE
Geslacht: Poezen
Type: Huiskat/binnenkat
Leeftijd: Norie jaar en Toffie 7 maanden
Kan met kinderen: Ja, ons beleid >12 jaar obv ouders
Kan met andere katten Ja
Kan met honden: Ja
Gesteriliseerd: Ja beide

DARLING, poes

Prachtige "DARLING" huiselijk binnenkatje,

2 jaar, gesteriliseerd, met gezondheidsverklaring van goede dierenarts.

DARLING is gered door ons contact Florin, die haar verlaten en verstrooid aantrof. Deze prachtige poes was ongewenst en achtergelaten.

Darling is onderzocht door een goede dierenarts en gezond verklaard ook is zij gesterilseerd en gevaccineerd. DARLING houdt van gezeldschap en vindt het fijn om bij haar personeel te zijn, soms vindt zij het prettig om even haar mandje op te zoeken.

Video: https://www.youtube.com/watch?v=qIk0K090W8k&feature=share&fbclid=IwAR0uKf1OYLxowDaqkH10lh1KwQb88BjtbVBVFIcCePCMz9eIivorWJWXc0Q

DARLING is een vriendelijke poes.
DARLING had een kattenvriendje, hij is ondertussen bemiddeld. Een kattenvriendje is vereiste voor DARLING.

Naam DARLING
Geslacht: Poes
Leeftijd: 2 jaar
Sociaal: Ja, bij bezoek kijkt zij eerst de kat uit de boom en daarna komt zij kennismaken
Kan met kinderen: DARLING houdt niet van drukkte, een gezin met jonge kinderen is geen match
Kan met andere katten: Ja niet perse noodzakelijk, mits voldoende aandacht
Kan met honden: Onbekend

Gevaccineerd:Ja

Helaas zijn de foto;s van slechte kwaliteit, wij hebben om betere foto's gevraagd aan haar verzorgster. Doch is de schoonheid van deze prachtige kat zeker te zien

OSCAR, kater

Oscar verblijft bij een huiselijk opvang nadat hij ongewenst als kitten op straat was gevonden, hij is dus een echt een binnenkat, Oscar is lief met andere katten en ook honden gewend.

De katten die wij bemiddelen zijn alle gered en een huiselijk leven gewend.

Wij plaatsen jonge katten als Oscar niet als enige kat,  een katten vriendje is daarom vereist. Eventueel kunnen wij een kattenvriendje voorstellen.

Zodra de juiste match is gevonden mag OSCAR afreizen naar zijn nieuwe personeel in Nederland. In zijn geboorteland heeft hij geen kans op een lief personeel en daarom is onze stichting gevraagd voor hem een fijn huishouden te vinden.

Naam: Oscar
Geslacht: Kater
Type: Huiskat/binnenkat
Leeftijd: 8-9 maanden
Kan met kinderen: Ja, ons beleid >12 jaar obv ouders
Kan met andere katten Ja
Kan met honden: Ja
Gecastreerd: Ja

Bij serieuze interesse stuur ons een bericht en vraag naar onze intake-vragenformulier voor katten. Match is altijd prioriteit voor bemiddeling. Contact.

MILLY, ontzettend lief en aanhankelijk poesje

Milly werd eerst als kitten gered en geadopteerd , maar helaas belande zij weer als ongewenst buiten zonder dat er iemand naar haar omkeek.....

Zo triest.... dit lieve meisje houdt zo van gezelligheid en warm mandje. Zij weegt 3 kg en is een ontzettende knuffel, heerlijk bij je zijn daar geniet Milly het meeste van. Spelen vindt zij ook erg leuk. Milly is een lief rustig katje, zij is gevaccineerd en gesteriliseerd. Wie gunt dit kleine lieve meisje een mandje en huiselijk leven?

Stichting Friends4straydogs bemiddeld lauter alleen binnenkatjes, zij zijn een huiselijk leven gewend.
Een veilig balkon/terras/tuin zijn dan ook een vereiste.

Alle katjes zijn gered door 1 van onze contacten en verblijven bij een opvang.

Bij serieuze interesse stuur ons een mail en vraag naar de intake voor katten.

Naam: MILLY
Geslacht: poes
Gewicht: 3 kg
Geboren: Juli 2017
Type: Kort haar
Karakter: Vriendelijk aanhankelijk gezelschap
Energy niveau: Gemiddeld
Kan met kinderen: Ja, geen druk gezin.
Kan met andere katten: Ja, voorkeur is om haar als enige kat te plaatsen
Kan met honden: Ja in het begin begeleiden
Gesteriliseerd: Ja

Bij serieuze interesse neem met ons CONTACT op en vraag naar het intake-vragenformulier voor rescue-katten

Zodra de juiste match is gevonden reist Milly naar haar nieuwe personeel, in haar geboorteland heeft zij geen kans op een veilig en liefdevol leven

De onkostenbijdrage is incl. sterilisatie, vaccinatie, paspoortje en reis naar NL.

DAISY, Speels jong poesje

DAISY is een knappe jonge dame, poesje geboren juni 2018, gezond verklaard en gesteriliseerd. DAISY is een sociale gezellige binnenkat.

DAISY is samen met zijn broertje gevonden, ongewenst door ons contact Crina.

DAISY is een jong katje, erg sociaal en vriendelijk naar mensen.
Andere katten en honden vindt hij erg gezellig. Zij mist haar broerje, daarom is een  kattenvriendje een vereiste

DAISY is gezond verklaard door een goede dierenarts, gevaccineerd en ook gesteriliseerd.

Kijk toch eens naar deze lieve kat. VIDEO, vindt u hier:

Voor DAISY zijn wij op zoek naar lief personeel, met voldoende tijd voor gezelligheid en met een lief katten-vriendje

All onze rescue-katten zijn alle met veel liefde verzorgd door de gastouders.

Wij bemiddelen alleen "Huiselijke Binnenkatten" die niet gewend zijn op pad te gaan. Een veilig balkon/terras/tuin is daarom een vereiste.

Bij serieuze interesse stuur ons een bericht en vraag naar Intake-vragenformulier voor katten: Contact & Nieuws

Naam: DAISY
Geslacht: Poes
Leeftijd: Geboren medio juni 2018
Sociaal: ja vriendelijk
Kan met kinderen: Ja ons beleid geen druk gezin
Kan met honden: Ja in het begin begeleiden
Gecastreerd: Ja

Zodra de juiste match is gevonden reist DAISY naar haar nieuwe personeel. In haar geboorteland Roemenië heeft zij geen kans op een veilig en liefdevol leven.

MITZY, prachtig en ontzettend lief poesje

Dit verteld de dame die Mitsy gered heeft.
Wij vonden Mitsy aan de zeezijde in Roemenië, we waren op het strand met de tent en bij het parkeren van de auto had ik een kat gezien ..
aangezien ik altijd honden- en kattenvoer in mijn auto heb, heb ik wat eten voor haar neergezet, ze kwam meteen.

Na een paar minuten had ik een andere kleine kat in de buurt van haar zien eten ... een heel schattig mannetje met witte sokjes, en na nog een paar minuten nog eentje vanuit het motorblok van mijn auto... toen realiseerde ik me dat als ik de motor zou starten ze dit niet zouden overleven...
We waren op vakantie met de tent ... waar moest ik de baby's naartoe brengen.

Ik heb toen een kleine tent onder de parasol gezet en de kittens erin gedaan met voedsel en water
Maar Mitsy begon haar kindjes overal te zoeken, ik heb ze toen terug gebracht onder de auto.

Ik begon Mitsy te roepen en ja hoor daar kwam ze aan. Snel naar haar kindjes toe
Ik liet mama met haar kindjes in onze tent en na 2 ontspande mama zich en begon haar kindjes te voeden.

We besloten dat we de kittens mee naar huis zouden nemen en we konden mama Mitsy natuurlijk niet achter laten.

Het was erg warm en ze was niet gewend om in een auto te zitten, we hadden geen kattenkooi bij ons dus we improviseerden, en kwamen allemaal gelukkig en gezond thuis.

Nu is het tijd om voor deze prachtige jonge dame super lief personeel te vinden.

Dit meisje is de liefste kat ter wereld, ze vindt het heerlijk om bij je te zijn dat ze niet veel anders nodig heeft. Een echte vriendin voor het leven.

Stichting Friends4straydogs, bemiddelt alleen huiselijke binnenkatten, een veilig afgesloten balkon, terras of tuin is daarom noodzakelijk. Alle katjes logeren bij een goede gastouder en worden optimaal verzorgd.

Naam: Mitsy
Geslacht: Poesje
Leeftijd: ongeveer 1.5 jaar
Kan met kinderen: Ja ons beleid geen druk gezin met jonge kinderen.
Kan met andere katten: Ja
Kan met honden: ja ( in het begin begeleiden )
Gesteriliseerd: ja

Zodra de juiste match is gevonden reist Mitsy naar haar nieuwe personeel.
In haar geboorteland Roemenie heeft Mitsy geen schijn van kans op een liefdevol en veilig leven.

DOBBY, grappig en lief kitten katertje

Gered door ons Contactpersoon Sinzia in Roemenie.
Zij verteld over Dobby:

Wij hebben Dobby gevonden voor een Lidl-winkel. Wij hadden Matthias, onze baby bij ons, dus ik aarzelde om hem mee te nemen.

Maar toen we hem riepen kwam meteen naar ons toe, dus namen we deze kleine mee :-) Eenmaal thuis hebben we hem een heerlijk bad gegeven!
Dobby is een heel schattig en grappig ventje, hij vindt heel plekjes om zich te verstoppen. Hij is ontzettend grappig als hij speelt je verveelt je nooit met deze kleine man. Echt een gezellig kameraadje.

De kitten op de foto bij Dobby is Scooby, zij zijn een heel leuk setje samen. Scooby is inmiddels geadopteerd.

Bent u wat minder thuis, dan is een gelijkwaardig kattenvriendje een vereiste.

Zodra de juiste match is gevonden mag Dobby afreizen naar Nederland.

Naam: Dobby
Geslacht: Kater
Leeftijd: Geboren Juni 2019
Kan met kinderen: Ja ons beleid geen druk gezin met jonge kinderen.
Kan met andere katten: Ja
Kan met honden: ja ( In het begin begeleiden )
Gecastreerd: Wordt gedaan

Zodra de juiste match is gevonden reist DOBBY naar zijn nieuwe personeel.
In zijn geboorteland Roemenie heeft Dobby geen schijn van kans op een liefdevol en veilig leven.