Home » KATTEN ter ADOPTIE

"KATTEN"  KANJERS ZOEKEN PERSONEEL

• Alle katten die wij bemiddelen zijn binnenkatten en zijn geselecteerd op karakter en logeren bij een goede opvang.
  • Alle katten ter bemiddeling zijn gered en verblijven bij een gastgezin binnen een huiselijke situatie.
    Zij zijn dus "GEEN" buitenkatten.

• Wij bemiddelen niet zomaar, match is altijd prioriteit voor plaatsing, daarom werken wij met een intake-procedure.
  • Alle katten die wij bemiddelen voldoen aan de Europese eisen voor vaccinatie, gezondheid en transport.
  • Zij worden geselecteerd op karakter en verblijven allen bij goede opvang in het geboorteland.
  • De onkosten-bijdrage is incl. medische controles, verplichte vaccinaties, ontwormen, anti-parasiet behandelingen, chip,
    Europees paspoort, kosten voor opvang, de reis naar NL (katten ouder dan 8 maanden zijn reeds gesteriliseerd/gecastreerd)

• Een veilige woonomgeving, beveiligd balkon/terras/tuin is een vereiste voor bemiddeling.
    Onze contacten en vrijwilligers redden geen katten om in NL, vergiftigd/doodgereden/beschoten te worden.

Bij serieuze interesse voor een kat, stuur ons een bericht en vraag naar de intake-vragenformulier voor katten.
Match is altijd prioriteit voor bemiddeling. Contact

Onkostenbijdrage poes/kater 175,00 euro
Onkostenbijdrage poes/kater 195,00-220,00  gecastreerd/gesteriliseerd

Wij werken non-profit, alles komt ten goede aan de dieren in nood.

Met vriendelijke groeten,

Team Stichting Friends4Straydogs

GICU, katertje GERESERVEERD

Prachtige GICU, is een ware schoonheid. GICU is een jong sociaal katje, met blauwe ogen, rustig karakter, gecastreerd, is een huiselijk leven gewend. Gicu is ook honden en andere katten gewend.

GICU is gered door de ouders van ons contact Georgina,
zij troffen Gicu zwaar vermagerd en verwaarloosd aan in hun tuin.

GICU is onderzocht door een goede dierenarts en gezond verklaard ook is hij ondertussen gecastreerd en gevaccineerd. GICU heeft en rustig karakter houdt van gezeldschap. Optillen aaien daar houdt Gicu van, spelen iets minder

Naam: GICU
Geslacht: Mannetje
Leeftijd: 1-1,5 jaar
Sociaal: Ja,
Kan met kinderen: GICU houdt niet van te veel drukte, een gezin met jonge kinderen is geen match.
Kan met andere katten: Ja, niet perse noodzakelijk, mits voldoende aandacht

Europees paspoortje: Ja

Bij serieuze interesse stuur ons een bericht en vraag naar de intake-vragenformulier voor katten. Match is altijd prioriteit voor bemiddeling. Contact

DARLING, poes

Prachtige "DARLING" huiselijk binnenkatje,

2 jaar, gesteriliseerd, met gezondheidsverklaring van goede dierenarts.

DARLING is gered door ons contact Florin, die haar verlaten en verstrooid aantrof. Deze prachtige poes was ongewenst en achtergelaten.

Darling is onderzocht door een goede dierenarts en gezond verklaard ook is zij gesterilseerd en gevaccineerd. DARLING houdt van gezeldschap en vindt het fijn om bij haar personeel te zijn, soms vindt zij het prettig om even haar mandje op te zoeken.

Video: https://www.youtube.com/watch?v=qIk0K090W8k&feature=share&fbclid=IwAR0uKf1OYLxowDaqkH10lh1KwQb88BjtbVBVFIcCePCMz9eIivorWJWXc0Q

DARLING is een vriendelijke poes.
DARLING had een kattenvriendje, hij is ondertussen bemiddeld. Een kattenvriendje is vereiste voor DARLING.

Naam DARLING
Geslacht: vrouwtje
Leeftijd: 2 jaar
Sociaal: Ja, bij bezoek kijkt zij eerst de kat uit de boom en daarna komt zij kennismaken
Kan met kinderen: DARLING houdt niet van drukkte, een gezin met jonge kinderen is geen match
Kan met andere katten: Ja niet perse noodzakelijk, mits voldoende aandacht

Gevaccineerd:Ja
Europees paspoortje: Ja

Helaas zijn de foto;s van slechte kwaliteit, wij hebben om betere foto's gevraagd aan haar verzorgster. Doch is de schoonheid van deze prachtige kat zeker te zien

OSCAR, katertje

Oscar verblijft bij een huiselijk opvang nadat hij ongewenst als kitten op straat was gevonden, hij is dus een echt een binnenkat, Oscar is lief met andere katten en ook honden gewend.

De katten die wij bemiddelen zijn alle gered en een huiselijk leven gewend.

Wij plaatsen jonge katten als Oscar niet als enige kat,  een katten vriendje is daarom vereist. Eventueel kunnen wij een kattenvriendje voorstellen.

Zodra de juiste match is gevonden mag OSCAR afreizen naar zijn nieuwe personeel in Nederland. In zijn geboorteland heeft hij geen kans op een lief personeel en daarom is onze stichting gevraagd voor hem een fijn huishouden te vinden.

Naam: Oscar
Geslacht: katertje
Type: Huiskat/binnenkat
Leeftijd: 8-9 maanden
Kan met kinderen: Ja, ons beleid >12 jaar obv ouders
Kan met andere katten Ja
Europees paspoortje: Ja

Bij serieuze interesse stuur ons een bericht en vraag naar onze intake-vragenformulier voor katten. Match is altijd prioriteit voor bemiddeling. Contact.

NORI & TOFFIE, poesjes

Nori & Toffie zijn een lief setje, ze kunnen erg goed et elkaar opschieten daarom plaatsen we deze twee meiden samen :-)
Beide meisjes gered van de straat in Roemenië en verblijven in huiselijke opvang.

Bekijk de video's van deze lieverds op YouTube:

Naam: NORI & TOFFIE
Geslacht: vrouwtjes
Type: Huiskat/binnenkat
Leeftijd: Norie jaar en Toffie 7 maanden
Kan met kinderen: Ja, ons beleid >12 jaar obv ouders
Kan met andere katten Ja
Gesteriliseerd: ja beide
Europees paspoortje en chip registratie: Ja

SOPHIE, klein ontzettend lief poesje

GERESERVEERD

SOPHIE is een kleine poes (3,5 kg) in de bloei van haar leven, gesteriliseerd, geboren medio juli 2016 Haar leven is niet over roosjes gegaan, Sophie werd gevonden, een zielig hoopje, op straat. Zij had geen huisje om naar toe te gaan en kon niet voor haar zelf zorgen.

Wat Sophie heeft meegemaakt kan zij ons niet vertellen, echter bleek na onderzoek van de dierenarts dat er op haar rechteroogje, op jonge leeftijd wellicht een klap gehad heeft. Dit oogje is na de trauma dichtgegroeid met huidweefsel. Sophie heeft hier geen last van en is een hele lieve sociale poes die zo verlangt naar gezelligheid en veel liefde

SOPHIE heeft een kattenvriendje nodig en daarnaast heel lief personeel om te knuffelen.

SOPHIE is gezond verklaard door een goede dierenarts, gevaccineerd en ook gesteriliseerd.

Voor Sophie zijn wij op zoek naar lief personeel, met voldoende tijd voor gezelligheid en/of een lief katte-vriendje.

All onze rescue-katten zijn met veel liefde verzorgd door de gastouders.

Bij serieuze interesse Contact & Nieuws

Naam: SOPHIE
Geslacht: Vrouwtje
Leeftijd: Geboren medio juli 2016
Sociaal: ja vriendelijk en aanhankelijk
Kan met andere katten: Ja
Gecastreerd: Ja

Zodra de juiste match is gevonden reist SOPHIE naar haar nieuwe personeel. In haar geboorteland Roemenie heeft SOPHIE geen kans op een veilig en liefdevol leven.

DAISY, Speels jong poesje

DAISY is een knappe jonge dame, poesje geboren jini 2018, gezond verklaard en gesteriliseerd. DAISY is een sociale gezellige binnenkat.

DAISY is samen met zijn broertje gevonden, ongewenst door ons contact Crina.

DAISY is een jong katje, erg sociaal en vriendelijk naar mensen.
Andere katten en honden vindt hij erg gezellig. Zij mist haar broerje, daarom is een  kattenvriendje een vereiste

DAISY is gezond verklaard door een goede dierenarts, gevaccineerd en ook gesteriliseerd.

Kijk toch eens naar deze lieve kat. VIDEO, vindt u hier:

Voor DAISY zijn wij op zoek naar lief personeel, met voldoende tijd voor gezelligheid en met een lief katten-vriendje

All onze rescue-katten zijn alle met veel liefde verzorgd door de gastouders.

Bij serieuze interesse stuur ons een bericht en vraag naar Intake-vragenformulier voor katten: Contact & Nieuws

Naam: DAISY
Geslacht: Poesje
Leeftijd: Geboren medio juni 2018
Sociaal: ja vriendelijk
Kan met andere katten: Ja
Kan met honden: Ja in het begin begeleiden
Gecastreerd: Ja

Zodra de juiste match is gevonden reist DAISY naar haar nieuwe personeel. In haar geboorteland Roemenië heeft zij geen kans op een veilig en liefdevol leven.

JOSEPHINA, prachtige lady

JOSEPHINA is een prachtige poes , geboren in 2018, zij is gesteriliseerd en gezond verklaard door een goede dierenarts Haar leven is niet over roosjes gegaan, JOSEPHINA werd gevonden, zwaar vermagerd, een zielig hoopje ellende.

Zij logeert bij een gastouder, met tuin en is veel buiten aan het genieten. In huis is zij een lieve poes mensen erg gezellig vindt. Zij had geen huisje om naar toe te gaan en kon niet voor haar zelf zorgen.

JOSEPHINA is graag op haar zelf en prima als enige kat.
 Video:  https://www.youtube.com/watch?v=98TP50dFYvk&feature=share&fbclid=IwAR16NZcz_1qAiL4etqv6sBdMr723Uf-YwMnYy13OzwTtjkOPT-2gKzmK8Gk

JOSEPHINA is graag buiten, voorwaarde is een ruime katten-ren of veilig- ontsnappingsproof tuin.

All onze rescue-katten zijn met veel liefde verzorgd door de gastouders. Wij bemiddelen alleen "Huiselijke Binnenkatten" die niet gewend zijn op pad te gaan. Een veilig balkon/terras/tuin is daarom een vereiste.

Bij serieuze interesse: Contact & Nieuws

Naam: JOSEPHINA
Geslacht: Vrouwtje
Leeftijd: Geboren in 2018

Sociaal: ja vriendelijk
Kan met kinderen: Ja ons beleid geen druk gezin
Kan met andere katten: Ja voorkeur als enige kat
Gecastreerd: Ja

In haar geboorteland Roemenie heeft zij geen kans op een veilig en liefdevol leven.

Al onze bemiddelingskatten voldoen aan de Europse regels voor transport naar NL mbt gezondheid en reizen met erkend gecertificeerd  dierentransport.