INTERESSE   ADOPTIE   RESCUE-KAT

Wilt u een ongewenst rescue-katje een "Forever Home" geven?

Bent u het juiste "personeel" voor een lieve sociale binnen-kat?
Dan nodigen wij u uit ons intake-formulier online in te vullen.

Alle katjes die wij bemiddelen zijn sociale binnenkatten.
Zij worden verzorgd in huiselijke setting en zijn samen met andere katten.

De voorwaarde is dat rescue-katjes alleen als binnenkatten worden bemiddeld door ons. Dat betekent, dat veiligheid in uw uw tuin/ balkon/ patio, gegarandeerd essentieel is.
Is uw situatie zo dat u veel werkt, dan bemiddelen wij nooit 1 kat, ook katten zijn sociale dieren en hebben behoefte aan gezelschap en gezelligheid.
Indien u reageert u op een jonge kat en heeft u momenteel geen kat?

Lees  HIER  waarom het zo belangrijk is om 2 kittens samen te plaatsen

Ter informatie

• Gelieve altijd aanvinken dat, u een kopie wilt ontvangen van uw intake.

• Is een vraag voor u niet van toepassing?

Vermeld dan nvt. bij deze vraag.

• Vul het intake-formulier in vanaf een computer of laptop.

• Indien u een intake-formulier verzend in het weekend,
    wordt deze na het weekend in behandeling genomen.

• Zodra uw intake door ons is besproken,  ontvangt u bericht via de mail, dit kan 2 a 3 werkdagen duren.
    Hiervoor vragen wij uw begrip.

Hartelijk dank voor uw medewerking.

INTERESSE FORMULIER  KAT

Geef zo uitgebreid mogelijk antwoord op de vragen. Hoe meer informatie, hoe beter!

UW (GEZINS)SITUATIE

UW WOONSITUATIE

4.) Indien u in een woonhuis of op de begane grond woont:

ANDERE HUISDIEREN

ERVARING RESCUE-KAT

7c.) Wat voor eigenschappen zoekt u in een kat

- Binnenkat

- Buitenkat

- Beide

Leg dit aan ons uit

Realiseert u zich dat wanneer de kat door persoonlijke omstandigheden herplaatst dient te worden, dat u als baasje zelf verantwoordelijk bent voor de kat.

De opvang, verzorging en begeleiding, totdat de kat is herplaatst?

Uiteraard is het ons streven de juiste match te vinden voor elk dier. Dat is ook de reden dat wij werken met een intakeprocedure voor bemiddeling. Op deze manier proberen wij herplaatsing te voorkomen.

UW WERKSITUATIE

VAKANTIE EN BIJZONDERE SITUATIES

KOSTEN KAT

11b.) Bent u bereid de kosten voor alle nodige zorg op zich te nemen voor de kat? Denk aan:

- goede voeding

- medische kosten

- opvang

UW VERWACHTINGEN

Wij zijn afhankelijk van de informatie die wij ontvangen van onze vrijwilligers en gastouders. Toch kan het voorkomen dat een kan, eenmaal in een nieuwe situatie bij u thuis tijdens de eerste weken, heel anders kan reageren en zich anders kan voordoen.

Immers, de kat komt binnen een nieuwe onbekende omgeving en moet wennen.

NAZORG EN ADVIES

Wij en de mensen die uw kat gered en verzorgd hebben, vinden het heel erg fijn om te lezen en te zien dat de kat het heel goed maakt in NL bij u thuis.

Het is ons doel dat u en uw nieuwe huisdier beide gelukkig zijn met elkaar.

KLEINE KENNISMAKING

Wij vinden het fijn om de toekomstige baasjes die via onze stichting adopteren beter te leren kennen.

Wij zijn heel erg betrokken bij de alle honden en katten die wij bemiddelen.

VOORWAARDEN BEMIDDELING EN PRIVACY

15.) Gaat u akkoord met onze bemiddelingsvoorwaarden?

Zie de link in de blauwe button op deze pagina.

16.) Gaat u ermee akkoord dat uw persoonlijke gegevens bewaard worden naar aanleiding van deze intake, zoals staat omschreven in onze privacyverklaring?

Zie de link in de blauwe button op deze pagina

Als er geen overeenskomst volgt naar aanleiding van deze intake, worden uw gegevens vernietigd.

EN TOT SLOT UW MOTIVATIE!

OPMERKING

Een intakeformulier die niet volledig is beantwoord, of niet volledig is ingevuld, kunnen wij helaas niet in behandeling nemen.

Stichting Friends4Straydogs is een betrokken en serieuze stichting.

Wij verwachten van de toekomstige baasjes inleveing, maar zeker ook dat zij goed geinformeerd zijn.

Wij plaatsen nooit impulsief een hond of kat. Voor informatie over onze stichting verwijzen we u door naar onze website.

Indien u uw intake goed heeft ingevuld, klik dan op verzenden. Als het goed is ontvangt u een ontvangstbewijs. Heeft u deze niet ontvangen, neemt u dan via de website contact met ons op.