Home » Honden vanaf 1 jaar » TEEFJES » XENA ( Middelmaat )

XENA

PRACHTIGE LIEVE XENA

Bekijk de video's van deze schoonheid op YouTube:

Dit meisje was haar leven niet goed begonnen, gered door ons contactpersoon Hent Cristina in Roemenie. Daarna wilde familie van haar Xena een thuis geven........helaas is ze daar niet goed behandeld.......Cristina ging kijken hoe het met Xena ging en was zo geschrokken dat ze Xena meteen heeft meegenomen.

Xena is een geweldig lief meisje, kan goed opschieten met andere honden en ook katten geen probleem. Ze vind buiten zijn Helemaal geweldig, zeker als ze even kan rennen

Aan de lijn lopen word nu geoefend met haar, aangezien haar vorige baasjes nooit met haar naar buiten gingen.

Wij zoeken voor Xena fijne lieve mensen die Xena de tijd geven om haar vertrouwen te winnen. Een tuin is een grote pre. Die tijd voor haar hebben om heerlijk met haar de mooie dingen in het leven te ontdekken.

Ons is gevraagd Xena te bemiddelen, in haar geboorteland Roemenie heeft hij geen schijn van kans op een veilig en liefdevol leven...

Zodra de juiste match is gevonden mag Xena afreizen naar Haar familie in Nederland.

Naam: XENA
Geslacht: vrouwtje
Leeftijd: 4 jaar
Formaat: middelmaatje (ong. 45-50 cm) 15-18 kg
Kan met kinderen: Ja, ons beleid >12 jaar obv ouders
Kan met katten: ja
Europees paspoortje: Ja
Chip registratie: ja

Wij plaatsen honden die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u onze INTAKE-VRAGENFORMULIER
volledig ingevuld naar ons retour te  mailen. WERKWIJZE en INTAKE-Formulier

Daarom werken wij met een procedure, om te onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor de hond
Match is essentieel voor bemiddeling,

immers  een hond binnen een nieuwe situatie vraagt tijd en begeleiding.

De onkosten-bijdrage voor Karina is: 345,00 euro.

De onkosten-bijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten, dit is incl. de verplichte entingen, paspoort, chip, medische checks, ontwormen, anti-parasiet behandeling, opvang/pension/voer & transport naar NL.

Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's

Bij serieuze interesse vragen wij u om onze intake-vragenformulier in te vullen en deze volledig ingevuld als Word of Pdf bestand naar ons terug te sturen aan dit e-mailadres: futuredogs-nl@outlook.com